ooh sikki het zal toch niet...waaah wat spannend Ik ga heel erg hard duimen dat de test morgen veel duidelijker is!! Welk merk test is het trouwens?? In mijn album nog steeds mijn testen en die waren ook heel erg licht...
heeeey Sikki..... ik zie ook een streepje hoor...... en ben nog steeds van mening dat het bloed kan komen doordat één van de 2 niet bleef plakken. Dus die positieve streep kan óf van Sjors óf van Sjimmie zijn die wél blijft plakken. Hopelijk wordt die streep de komende dagen nog vetter en knalt hij eraf....
zag dat je bij etos testen gehaald had en neem aan dat je die dus gebruikt hebt?Heb even gegoogled en vond dit...;Ik vond die van etos eigen merk maar niks.. was heel vaag, terwijl de rest knalde. Misschien toch een ander merk testje halen en dan een dikke vette streep?!
SIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iK BEN BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus toch een innestelbloedinkje geweest!!!! Heb je al beginnende kwaaltjes of voel je nog steeds helemaal niks??(Geeft mij nl stiekem ook weer hoop!!!ego ben ik haha) Wat een martelweek is dit zeg!!!Dit MOET gewoon goedkomen!!!!
Zara, kun je de volgende keer iets duidelijker zijn? Ik kan niet zo goed lezen wat je typt Ooh, echt wel een martelweek!!! Maar jij bent ook nog steeds rodeloos. Het zou toch wat zijn zeg.... Maar ik durf nog steeds niet helemaal uit m'n plaat te gaan hoor. Pat, dit was een Predictor test. Die zou toch wel goed moeten zijn? Anyway, morgenochtend nog maar eens dezelfde én een andere er tegenaan gooien
O Zara, ik voel echt helemaal niets. Alleen af en toe wat steekjes in de schaamstreek en liezen, maar niet echt noemenswaardig! Tis dat ik er nu extra extra op let
quote Had vannacht nog iets raars gedroomd. Mijn oma (die al 5 jaar dood is) zei tegen mij, je moet me donderdag wel de uitslag vertellen hoor! Dus ik zeg, oma hoe weet jij dat nou, niemand in de familie weet dat we met deze poging bezig zijn. Dus zij antwoord met een glimlach, ik weet alles Weird he. Donderdag is de dag dat we mogen testen... quote 8)8)8)8)8)8)8)
heb eerste twee testen eigen merk van de apotheek gehaald en op daadwerkelijke testdatum heb ik de digitale clearblue gehaald en die knalde ook meteen..... ohohohoh wat spannend word het hier in dit hoekje.... heb zojuist een dame de weg naar dit topic gewezen zij vroeg naar meiden die ook in dusseldorf onder behandeling waren op freya.nl dus mischien komt ze wel hieheen zij start in januari zoals ik las.. Zara ook nog zonder de rode duivels joepie!!!!!!!!!!!!! word een goede afsluiting van dit jaar vol van mmm meiden in januari sturen we alle posi vibes en roze streep gedachten naar ons aller Klingel maar nu eerst Sikki en Zara een knaltest *duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim*
sikkiiiii! was machst du!!?? machst du schwanger sijn???? GILLLL!!! ik moet zeggen, ik zie een heeeeeel vaag streepje! 14 dagen na de punctie? gil! ooooo ik hoop sooooo dat het raak is!!!!! morgen weer testen? ik moet zeggen, ik snap ook je theorie van 'het was een poging, maar er is bloed geweest en test is vaaaaag', maar dat komt omdat ik vaak (zelf/sikkibescherming) wat pessimistisch ben tot het tegendeel echt is bewezen. ieks!kan je geen bloedtest even regelen (via huisarts) in ons fijne MST'tje? zijn ze toch nog ergens goed voor? @zara: jij gaat testen op omadroomdag? en terecht! ik duimmmm ook voor jou! en ik volg in januar als erste dusselpusselbeeb 2010!
Haha Klingel, ik ga niet op donderdag testen.Sikki test op donderdag VET positief.'t Was háár droom.Wilde haar er eventjes aan herinneren haha.
Hmmmmmmmmm, zegt iemand in een ander topic dat ze ook wel eens vals positief testte met Predictor... Dus te vroeg aan het juigen????? Vanavond maar eens wat andere merken inslaan dan. Of zo in de pauze ff
o got sorry, ik dement! jij gaat in weekend testen he? @testen: fruitkat eigen merk (2 voor 5) is echt heel gevoelig! en de nieuwe CB plus ook, die meet 4 dagen voor NOD al (pakt minder HCG dan normale testen) ieks, ik teststress namens jullie!!
En daar schiet Sikki weer in de stress!!! Lees allemaal negatieve verhalen over Predictor. Dat zelfs mannen er positef mee testen Dus, Sikki sjeest NU naar de Kruidvat, koopt het schap leeg, piest vanavond een bak vol en zal daarna waarschijnlijk een dikke fles wijn aan d'r lippen zetten...............
Sikki je piest alleen maar positieve testen vanmiddag en morgen. Internet is mooi je kan alles opzoeken maar het kan je ook gek maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niet meteen in de stress schieten..lunchtrommeltje onder de armen kruidvat op apotheek binnengaan met piesstaaf weer naar buiten lopen...bammetjes opeten op je werk piesen over 1e staafje en dan na je pauze ons het goede nieuws vertellen dat de 1e test al gelijk had....ok heb je het begrepen??????? en nu hop in de benen en naar de dichtsbijzijnde piesstaaf verkooppunt toe knuffffffffff voor onderweg
@sikki: snel naar fruitkat! enne, piesen vanaaf OK, maar ochtendpies moet ook!! niet teveel stressen! (wat een domme opmerking, ik stress hier ook voor dich!)
Heb gisteren ook met Predictor getest ja en toen gaf ie geen streepje. Net nog ff op de plee gekeken en heb wel weer roze... Pfffff, kan iemand die gespjes nog effe flink aantrekken?!?! Heb nu de 2 voor 5 euri, de CB Plus én de CB digitaal ingeslagen. Helaas is de blaas nu echt leeg en kom in niet verder dan een zenuwpiesje. Plan is om nu m'n kop weer in het zand te steken, die dwangbuis op gaatje 0 te laten zitten en de testjes lekker in m'n tas te laten branden! Oooh, ik heb er buikpijn van Óf is dat omdat ik ongi wordt... Óf omdat ik gewoon de hele dag nog maar 1 mandarijntje heb gegeten... Kan echt geen bammetjes door m'n keel krijgen hoor! Wie zet die klok effe vooruit? *Sikki negeert alles en gaat aan het 'werk'*
sikki! kalmeer!! *zet gespjes op stand 2, niet op 0 wegens slecht voor zwangere buik* het beste test je morgenvroeg met een fruitkat. ja OF bij hoge nood (zowel in blaas als in stress) strakjes. dat pred gisteren nega was en vandaag een vaagje gaf, vind ik juist wel een teken dat er iets aan t gebeuren (lees: stijgen) is, als pred stom deed was ie beide keren nega of vaag? toch? of ben ik nu vaag? gilllllllllllllllll
Klinkt niet vaag Klingel klinkt goed!! Rustig Sikki!! Testen waarneer jij de drang voelt. Vraag dan wel even of de gespjes op de ruimste stand mogen anders piest het zo lastig. Of het helpt weet ik niet maar ik heb met alle zwangerschappen roze en rood gehad. Nee, Nynke dat helpt niets want bij een andere kan het anders zijn. Ja, weet ik maar toch, bij Sikki is het GOED!!!!! Liefs Nynke