IVF/ICSI in Dusseldorf, wie nog meer?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Mootje20, Jun 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Nou meiden, daar is ze weer!!!
    Heb net zo'n kv test gedaan (hoe diep kun je zinken, testen op de pot op je werk :)) en die blijft gewoon maagdelijk wit!
    Tssssss, tis toch van de zotte dat die Predictor dingen vals positief geven!
    Het was ook te mooi om waar te zijn.
    Ik wilde het ook zo graag geloven!
    Gek genoeg ben ik er wel rustig onder.
    Heb tenminste duidelijkheid. Als nu ook nog die stomme ongi eens goed losbarst dan is het klaar.
    Anders morgenochtend nog maar een keer (heb nu toch zo'n enorme voorraad :)).

*Sikki weigert te accepteren dat het niet gelukt is*
    (en vindt het ook wel raar dat Predictor gisteren niet positief was en vanochtend wel)

2. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sikki: gv*!

dat is toch wel echt klote.
    ergens is er nog hoop, ik denk dat ochtendurine echt duidelijkheid moet kunnen geven...

en anders staan we klaar je op te vangen (en vol te gieten) hoor..

:(

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    **Breek even in**
    Lees hier wel vaker mee maar Sikki, ik zie dat je rond 13.00 de testen hebt gekocht, lege blaas had, dus daarna iets gedronken hebt en dan om 14.30 getest hebt. Logisch dat die test wit is. Dan is je urine echt niet geconcentreerd genoeg.
    Dus laat die fles wijn toch nog maar een avondje staan en morgenochtend nog een keer testen.
    Succes.

**Breekt weer uit**

4. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Helemaal eens met ladouce
    morgenvroeg wakker worden dan opstaan, met slaperige kop test uit de folie halen
    testdopje verwijderen en proberen het teststaafje gedurende 10 seconden in de straal te houden dus niet morsen over handen of weet ik veel wat nog meer.
    Beter nog gebruik een opvangbekertje of iets dergelijks:D

Ik weiger ook te geloven dat het over en uit is.....streepje staat er toch echt wel hoor.

Even Ego berichtje.....
    mijn laptop is kaduuk die word morgen ter reparatie opgehaald dus hoop morgen eerst nog hier te kunnen lezen..daarna zal ik een tijdje minder online zijn omdat onze desktop boven staat en het daar koud is hihihihihihi.
    zal wel elke dag bijlezen maar reageren waarschijnlijk niet:(
    snik snif snotter

dikke dussel knufffffffffffffffffff

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Nou ik weer bij jou Sikki...

....ben t helemaal eens met Ladouce.....morgenochtend is the final answer...en ik ga nog steeds voor een streepje! Hoe ik zwanger worden niet goed kon hebben van een collegaatje vanmiddag, bij een zwangerschap van jou juich ik en doe een rondedansje..

*Koosje oefent in gedachten de pasjes..*

Sterkte met een laatste avondje ondudielijkheid, lekker vroeg anar bed dan is t zo morgen :D

Koosje

6. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Een 1.5u opgespaard plasje telt niet!Als je een ovu.test moet doen moet er ook minimaal 4u tussen 2 plasjes in zitten.
    Dus het kan nog steeds hoor!
    Morgenochtend nog eens testen en als er dan weer niks te zien is kun je het laten rusten, maar nu nog niet hoor.!!

7. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    @Koosje: ja gek is dat he.Op de een kun je stikjaloers zijn en een ander gun je het juist ontzettend.
    Zwanger is zwanger zou je denken...;)

8. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Als de test morgenochtend sneeuwwitje is ga ik mee huilen en stampen en mokken. Nu blijf ik toch nog ietsje hoop houden.

Liefs Nynke

9. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hier nog eentje Nynke.....

10. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    mogguh dames kwam even spieken naar de uitslag maar die is nog niet binnen zie ik:(:(

11. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    Slaapt iedereen nog????
    goh ik was om 04.00 uur al wakker omdat zoonlief ineens begon te krijsen en huilen...nare droom gehad denk ik..hij is doorgegaan tot een uurje of 5 en toen kon ik ook weer even slspen tot 06.15 uur toen moest manlief eruit voor het werk pfffff heb dus een zwaar hoofd nu.
    Mijn geliefde laptop ingepakt en stickers erop geplakt voor de mensen van UPS die komen hem vandaag halen dan hoop ik dat ik hem weer heel snel terug heb maar ben bang dat het pas na de feestdagen word. :(

Sikki waar blijf je nou????? ik zit met spanning te wachten op je reactie vandaag...oh ik hoop zo dat het goed is*duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim*

12. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Sikki, waar ben je?? Ik hoop zo dat er een streepje staat. *duim*

13. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    pfff ze weet het wel spannend te houden

14. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Jammer nog geen nieuws.Dan zal ik tot vanavond moeten wachten, moet weer aan den arbeit schade....
    Sikki, ik hoop vurig op mooi nieuws!!

15. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Meiden, het was een enorme 'thrill' met vanochtend een enorme menstruatie en een sneeuwwitte test....

Oh, meiden ik ben toch zo enorm verdrietig.
    Ik probeer me groot te houden, maar zo ineens overvalt me zo'n leegte.
    Dus ik behoor tot die 50% die na 3 ICSI's met lege handen staat...
    Nooit gedacht dat ik op dit punt zou belanden.
    Gelukkig hebben we nog 4 cryo's, maar het is erg moeilijk om positief te blijven.
    Reed in m'n auto naar het werk en werd overvallen door een enorme huilbui. Met echt oerkreten die ik van mezelf nog niet eerder gehoord heb. Sjonge, wat zit dit diep. Gewoon onbeschrijvelijk. Dit heb ik echt nog niet eerder gevoeld. Zo'n wanhoop en paniek.
    Moet dit echt effe op een rijtje zetten.

16. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    #996 silvia009, Dec 16, 2009
    Last edited: Dec 16, 2009
    aaaaah sikki toch:(:(:(:(:(

we hadden nog zulke goede hoop....

dikke knufffffff meis

17. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    :(:(:( Ik gil en huil met je mee. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.

Liefs Nynke

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Ooooohhhh...lieve, lieve , lieve Sikki...:(:(:( ...ik snelde net, vanuit mijn bedje op mijn vrije dag, naar de compu om jou te lezen..en dan dit.
    Vind het ongelofelijk en klote voor je, wat moet dit pijn doen. Helaas ken ik het oergevoel en oerverdriet dat je beschrijft heel goed en ik kan alleen maar zeggen: laat het er uit en als het niet gaat op hetw erk, lekker naar huis...en meer verdriet eruit laten.

Uit eigen ervaring weet ik ook dat dan vervolgens de hoop ook weer komt, maar nu is het gewoon zo rot.
    Ik denk aan je...voor wat het waard is: mijn hoop voor jou gaat al jouw kant op...

Knuffels,
    Koosje

PS enne...ja, jullie horen bij die groep van mensen waarbij 3 ICSI's niet zijn gelukt...maar gelukkig wordt die groep gevolgd door een groep mensen met uiteindelijk WEL een blakend kleintje in hun armen..dat komt lieverd, heus!!

19. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve sikki
    KLOTE
    :x
    ik ben zo verdrietig voor jou. het is zo gemeen allemaal.
    je hebt even, heel even, gezweefd met een vaag testje. en dan weer neerkomen op aarde met zo'n harde klap is vreselijk.. :(

dat oerverdriet, dat oer-loeien, dat is vreselijk. ik herken het van mijn miskraam.
    toch moet je het eruit gooien, en jezelf de tijd en ruimte geven dit wederom een plaatsje te geven.
    een plaatsje naast al die andere teleurstellingen en kapotte hoop en aan diggelen gevallen wensen.

het is superklote, en aan het feit dat je inderdaad nog 4! cryo's hebt, en desnoods op welke manier dan ook (wisselen van verzekering??) meer pogingen, heb je nu helemaal niets.

misschien is het enige waar je nu iets aan hebt een heel erg dikke lieve knuffel.
    hier, ik schenk je een grote mok speciale klingels nooitafkoelende knuffelthee in.
    en ik stop je onder een fluffy dekentje met een kruik.

en dan zet ik de tijd stil en het geluid uit en dan mag jij verzinken in deze ellende.

om er, dat moet je beloven, op je eigen moment weer uit te kruipen.

want dan staan wij er!
    en reken maar dat wij samen naar dussel gaan in onze galajurk, in januari!

bedremmelde sipknuffel en aai-kriebels,

klingel.

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ook hier Sikkie, huil ik met je mee...
    Jezus wat is het leven soms ook oneerlijk he?!

Een megadikke knuffel van mij! Je kan altijd van je af kletsen hoor, wij zijn er voor je!

Hele dikke knuffelkus van mij!

Share This Page