Ben de hele dag nog met je bezig geweest in mijn hoofd Sikki. Kan er gewoon zo ontzettend boos om worden dat dit weer gebeurd is. Dikke knuffel.. Hier is het nog steeds afwachten geblazen. Van 15 dagen na de punctie en nog steeds geen bloed. Maar ook nog steeds geen enkele kwaal en die bolletjes die nog steeds de ongi kunnen tegenhouden. Moet zeggen dat het sinds vandaag toch wel spannend wordt. Ik hoop maar dat ik zaterdagmorgen durf te testen haha, ben zo bang voor de uitslag....
@zara: gos ik heb nog verkeerd gerekend.. wij hadden woensdag samen punctie. dan is het nu idd 15 dagen na punctie!!!!! of eigenlijk 16, want we waren de allervroegsten! ik weet dat bollen kunnen tegenhouden.. maarr....... *kijkt met grote verwachtingsvolle ogen.....*
*breekt in* ik moet zeggen zara bij mij hebben de bolletjes er nog nooit voor gezorgd dat me ongie weg bleef, dus ik zou d`r maar es een testje op wagen, maar dat is mijn mening. *breekt uit*
Zara !!!!!!! je moet gaan testen joh!!!! ik mocht elke keer 14 dagen na tp tsten mar werd elke keer rond dag 9 ongi ook met bolletjes hoor ik hoop zo op ook een roze afsluiting van de maand zet hem op zara you go girl!!!!!! nynke mooie spreuk helemaal voor de dusseltopic weggelegd
Heb zojuist een angelsound besteld....zat er de hele tijd al aan te denken, maar gisteren heb ik de knoop doorgehakt. Was namelijk nogal geschrokken , tijdens het wandelen met de hond in de sneeuw besloot ze om me ineens van de benen te lopen dus daar lag ik hulpeloos in het donker op mn rug in de sneeuw..... heb meteen de hond aan de riem geklikt en op een drafje naar huis gegaan.voelde wel dat er een beebje aan het draaien ofzo was maar meer voel ik nog niet van mn schatjes dus voor mijn eigen gemoedsrust besloten er toch maar een aan te schaffen... volgende week donderdag pas weer controle dus ik hoop hem eerder in huis te hebben. sorry hoor wou het ff kwijt nog knufffffffffff
@Zara: ik hoop met heel mijn hart dat jij het jaar roze mag gaan afsluiten. *duim* @Sikki: ((knuff)) en gooi alles eruit in NY!! @Klingel: al je gala kleding gestreken en klaar voor de award uitreiking? @Silvia: oei, dat was schrikken. Hoe voel je je nu? Bij twijfel de vk of gyn bellen hoor!!
Zara, bij mij hebben de bolletjes de ongi ook nog nooit tegengehouden!!! Klingel, jij en ik zijn samen gestart... 30% kans... Klingel en ik zijn al afgevallen... Ik zet mijn geld in op jou! Silvia, ik hoop dat alles goed is meis! Wat Nynke zegt, bij twijfel bellen! Nynke, wat een mooie Dusselspreuk! Enne, die knuffels zijn wel heeeeel fijn. Klingel, klopt mijn NOD zal ergens rond 12 januari liggen... Dus de beste dag voor progesteron testen is ook CD3? Hmmm, en anders moet het maar met een spoedje in het MST! We hebben het nu onze ouders verteld en m'n schoonvader kwam nog met een leuke. Hij heeft koeien gehad (als hobby erbij) en die werden als volgt gefokt. De ene koe werd gestimuleerd met hormonen om voldoende eicellen af te nemen en na bevruchting van de eicellen werden deze weer bij andere koeien in een natuurlijke cyclus ingebracht, 100% raak!!! Nou zijn dat dan wel altijd verse emmy's die naar een andere koe gaan, maar toch! En als we dan ff kijken naar Silvia (wil je niet vergelijken met een koe hoor ) dan gaat die theorie toch aardig op, hahaha. Dus, we hebben ons voorgenomen dat we 1000% voor onze Yeti's gaan! Mijn man noemt dit ook de poging, waarmee we het verst zijn gekomen. Nu dan nog dat eindsprintje trekken. We hebben nog nooit een Yeti in het nest terug gehad. Meiden, jullie horen het. Sikki heeft er weer vertrouwen in. *klampt zich aan ieder fabeltjeskrant verhaal vast*
Amen haleluja en weet ik veel wat nog meer... op dit moment is vergleken worden met een koe beter dan een geit want dan zou ik nu een spuitje krijgen Verse emmy's hebben mij in ieder geval nog nooit geluk gebracht. 1e keer was wel meteen raak maar helaas is dat een vlindertje geworden met 7 weken. ik heb samen met mn man ook al hoop gezet op onze eskimo's en goddank vonden die het behaagelijk bij mij na die koude vriezer. ik weet zeker dat er voor jullie ook dit geluk weg gelegd is... Ik hoop alleen dat dat nu heel snel mag komen Jij en Klingel hebben het wel verdiend na al die ellende. en Zara die knalt ons dit weekend met een knaltest ondersteboven gewoon dikke knuffffffffffffffffff
@sikki: ik zou even S bellen, kan nog net (toch?) dag3 is echt ''de bloedprikdag' voor dat soort dingen. but, kan best zijn dat S het op andere dagen ook wel kan herleiden (naar dag3) of dat hij zich daar helemaal kein flaus van aantrekt. zie ik m ook wel voor aan! hoest verder met joe? kerstknuf! @zara: ik heb goede roze vibes bij jou............ kom eens uit dat struisvogelzand?? @all: wij peren m naar de dierentuin, over striusvogels gesproken. dikke ijsberenknuffel!
Nou, ik ben ongesteld geworden.Vanmorgen vroeg bij het afvegen een beetje rood, dus ik wist genoeg. Moest de hele dag werken en heb er de ogen uit m'n kop gejankt. Ik wil NOOIT meer op de dag dat ik ongesteld word op m'n werk zijn, wat een marteldag... Voel me uitgeput van het huilen.Boos en gefrustreerd en wanhopig. Kutzooi.
((knuff)) Potjandosienogisjantoe! Zara, ik had zo gehoopt dat je een positieve test zou hebben. 2009 is gelukkig bijna ten einde. Ik hoop met heel mijn hart dat 2010 het jaar voor jou en alle andere mmm-meiden gaat worden. ((knuff))
Och lieve Zara, wat zeg je nou?!?! Moet nu ook weer huilen. Vind het zooooo erg voor jou! Weet niet wat te zeggen... Kan alleen zeggen dat ik je pijn voel. Ik kan het niet geloven... FUCK!
Zara, wat een kl*tenzooi zeg!!!! Dit was ook zoooooooo niet de bedoeling! Kan me zo goed voorstellen dat werken op die dag gewoon niet te doen is! En ik snap dat je je zo voelt! K*T K*T K*T zeg....(Sorry voor mijn taalgebruik!) Een hele dikke knuffel voor je meis! Sterkte! Liefs Loesie
P*tv*rd*rie Zara ik had eigenlijk een heel goed gevoel...jeetje zeg wat balen...ik weet niet wat ik zeggen moet...even een hele dikke knuffel!!
Zara toch wat is het oneerlijk verdeeld in deze wereld pffffff we hebben zo geduimd voor je. heel veel sterkte meis doe kalm aan en neem same met klingel en sikki een stevig glas wijn knufffffffffffffffff
KLOTE!!!! FUCK!!!!! sorry dat ik zo kom binnen schelden, maar wat zie ik nu? zara ongesteld? echt waar, huil? .. ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, en dat zegt wel wat. had zulke goede hoop voor jou ... arme schat! ik wil je een heel dikke troostknuffel geven, en alle andere dingen die nu in me opkomen bewaar ik voor over een paar dagen. eerst maar weer (weer!!!!) deze klap incasseren.. snif knuf
Wat ontzettend (*&^%$^&*( zeg!! Jeetje... veel DDmeiden waarbij het deze keer niet gelukt is... Sterkte meisjes!!
we waren met zn 3en maartje.. allemaal in dezelfde week.. om het zo eensgezind te houden gaan we in januari allemaal zwanger worden van een cryootje(s) ik zal S vast een kerstkaartwaarschuwing sturen.......
Ik vind het echt heel erg rot zeg!! Ik ga idd voor jullie dan maar duimen dat er mooie cryootjes gaan nestelen!! Schrijf je dan direct ook ff een boodschap voor mij aan dokter S., namelijk dat we direct na onze intake willen starten met spuiten dus of hij daar ff rekening mee wil gaan houden in zn planning ff een auto vraagje aan jullie allen: In DL ben je verplicht bij sneeuw en ijzel met winterbanden te gaan rijden. Rijdt je met gewone banden en je krijgt een ongeval, ook al zou het niet je schuld zijn, dan ben je wel de sjaak. Hebben jullie speciale banden op jullie auto laten plaatsen of hebben jullie zoiets van dat komt wel goed en loopt wel los...? Ben benieuwd!