2689,- is het Nl tarief voor ivf?Waar halen ze die onzin vandaan joh??Volgens mij werken er alleen maar kleuters, die zijn natuurlijk lekker goedkoop in deze tijden van crisis.8) Beetje jammer dat je dát dan juist niet zwart op wit kunt verkrijgen.Misschien nog een keer bellen en het gesprek opnemen, hebben ze geen poot om op te staan hehe en moeten ze dat bedrag gaan dokken.Anders kun je ze aanklagen wegens zeer hevig toegebrachte emotionele schade vanwege het verstrekken van onjuiste informatie, waardoor jij dat geld meteen hebt gespendeerd aan een babykamer zodat je nu diep in de schulden zit..(Of geldt dat niet voor een tel gesprek mevr de toekomstige advocaat?) gaat in een hoekje verder fantaseren over het uitkleden van die verzekeringsloeders
@zara: hi schat! ben je weer een beetje over vreselijke teleurstelling heen? ik neem zeker aan dat ze je 3e emmy hebben ingevroren! tuurlijk! is je ei nog niet geweest nee? doe je ovu-en? misschien een date maken met S om gewoon eens alles door te nemen enzovoort? en de gala-TP te plannen? we trekken elkaar erdoorheen hoor. je mag de moed en de hoop niet opgeven. 2010 wordt HET jaar! over dat topic, de naam die jij noemt vind ik niet het loeder. zij stond open voor dialoog. het loeder (plus erbijgehaalde man) is degene die verderop met haar zeer intelligente, invoelende en genuanceerde scheld-reacties komt. jeetje wat was ik kwaad. en wie niet! maar ik heb me ingehouden (net op tijd, had al een superrrr eloquente kill-reactie klaar maar toen was ie dicht ) het ging helemaal niet om wat dat mens zei. en toch blijft het me op een nare manier bij dat er mensen zijn die zulke dingen kunnen/durven zeggen. we hadden een mooie en respectvolle discussie met allerlei mensen met allerlei achtergronden. jammer he, dat er zoveel relschoppers tussen zitten die zon gesprek doen escaleren. zullen ook leuke moeders zijn het is geen toeval dat het topic gesloten is (weg wist ik nog niet) want de moderators zijn gelukkig wat dat betreft heel goed! @verzekeringen (lekkere overgang, hoewel, ook frustrerend ) volgens mij zeggen ze steeds weer wat anders. @maartje, ik heb zwart op wit een ander bedrag voor IVF, te weten 1000 lager. @loes: je moet even zorgen dat je de afdeling declaraties/machtigingen spreekt. die weten het wel, of althans beter! zij weten echt wel de NL tarieven. ik snap niet dat dat mens zo irri deed? hoewel ik heb er ook wel eens zoeen (dezelfde?) gesproken. wat je ook vroeg ' mevrouw dat weet ik niet ' GROM! zucht. word er helemaal moe van. zeg, zullen we er gewoon blij voor gaan? en niet teveel bezig zijn met vervelende mensen/zaken? het zwangerwillenwordenenblijven op deze manier is al erg genoeg. ik heb trouwens ook gedacht een evt 3e ICSIVF in dussel zelf te betalen, om er 1 achter de hand te houden voor in NL. weet niet waarom. ook stom, niet zo nadenken over zaken die nog lang niet en misschien (hopelijk) nooit gaan gebeuren! gewoon zsm zwanger worden en blijven allemaal OK? ik las trouwens ook ergens iets over PICSI. wat is dat nu weer? en wil ik dat wel weten? misschien maar gewoon eens een wat dommer blondje proberen te zijn die niet alles wil weten... *slaat een breezer achterover*
Ben dus niet de enige die zo aan het klungelen is met de verzekering! whaha! Ze mogen allemaal wel cursus vruchtbaarheidsbehandelingenvergoeding (mooi galgjewoord!) Dan weten ze tenminste waar ze over praten! Dan is de kogel door de kerk...Maartje, het is dus gewoon wettelijk verplicht zoals ik het lees?! Kan ik dat ook ergens terugvinden?! Dan beginnen wij ook gewoon vast. Wij kunnen het ook wel voorschieten. Had net IVF-verpleegkundige aan de telefoon, om een nieuwe afspraak te maken en die zei ook al, dat ze de gyn zou mailen om een verwijzing, maar dat dat meestal maar een kort briefje was, omdat de verzekering er niks mee te maken had dat waarom ik naar het buitenland ging... Ze moesten dat gewoon accepteren...dus ik geloof wel steeds meer dat we het gewoon vast moeten doen! Dat korte protocol klinkt trouwens goed! Lekker snel! De dip zit in de stijgende lijn! Liefs
So, weer op het werk beland, dus tijd voor ZP Zara, ik snap het wel hoor. Ik moet ook heel eerlijk zeggen, mijn hoofd is nu zo ontzettend leeg, dat ik eigenlijk helemaal geen zin om hier te lopen neuzen. Je zit dan gelijk zo weer in het hele gebeuren. Ik wil helemaal niet meer met ICSI en DD bezig zijn. Heb voor het eerst in 2 jaar ook mijn eisprong voorbij laten gaan... Wonderlijk wat een vakantie kan doen! Maar goed, volgende week gaan we toch weer naar DD en dan zitten we er zo weer midden in Klingel, m´n koffer zat vol, heel erg vol! Maar voornamelijk al op de heenweg Ik kon niet kiezen wat ik mee moest nemen. Had uiteindelijk 2 outfits bij me voor New Year´s Eve (terwijl dat ook daar echt maar 1 avond is hoor ). En ik wilde er de hele week ondanks de kou natuurlijk wel een beetje hip bij lopen. Dus uiteindelijk heb ik 1 dag een spijkerbroek aan gehad (omdat het toen echt freezing was) en verder alleen maar rokjes en jurkjes (met 2 of 3 lagen legging eronder om warm te blijven 8)). Tis trouwens echt wat voor jouw om tijdens de feestdagen te shoppen. Eén en al glitter!!! Jurkjes, rokjes, tuniekjes, topjes, vrouwen die bedienen in openvallende mini-jurkjes met glitter bh-tjes eronder. GEWELDIG! Heb duizendenéén jurkjes aangepast voor de bruiloft van m'n zus (over 2 maanden), maar de keuze is zo overweldigend, dat ik uiteindelijk niets heb gekocht Nou ja, op 1 tuniekje en een hoed na. Ik zeg het je, hoedjes (en dan die Al Capone modelletjes) zijn dé accessoire voor 2010! Heb me wel vergaapt in echt geweldige vintage winkeltjes, maar helaas, alles in one size fits none. Niet dat ik zo'n dikkerd ben, maar in american size zero weet ik me helaas niet te frommelen. Weer een goed voornemen voor 2010... Manlief heeft nog wel een paar manchetknopen uit 1920 op de kop weten te tikken en een gave gebreide pet. Ik heb nu mijn eigen Alain Clark! Verder heel veel lekker gegeten. En ook de wijnbarretjes in het Meat Packing District hebben we grondig doorzocht Maar gelukkig door het vele lopen door de gigantische stad niets aangekomen. Dat is wel eens een keer anders geweest toen we naar Californië zijn geweest. Toen nam ik een paar kilo's extra als soevenir mee terug O meiden, het was echt heerlijk om weg te zijn. Ik voel me weer zo goed. Echt weer de oude! Ik hoop dat ons bezoekje aan DD volgende week me niet weer teruggooid in de oude bak ellende. Loesie, wat een toestanden met die verzekeringen. Ik was ook al begonnen met de behandeling voordat ik de toestemming had. Het klopt dat wij bij onze NL/DD combi ook 2300 euri in DD moesten betalen en voor de hele behandeling in DD ook. Als je het op kunt brengen zou ik toch overwegen om misschien wel alles in DD te doen. Ook al zijn het maar echo's van 5 min, ik vond dr. S veel grondiger te werk gaan bij mijn echo's dan in NL. Ik kreeg ook bloed afname e.d. Maar ja, jij hebt natuurlijk een veel gelijkmatigere eigroei als ik, dus dan kun je misschien net zo goed in NL blijven. Loutjelou, voor jou gaat het echt snel gebeuren! Zal spannend zijn de komende dagen. Ik ga er vanuit dat ze echt wel wat vinden!
Jee, gaat lekker hier. Terwijl ik m'n bericht aan het typen was, hebben jullie ff je verzekeringenfrustraties gespuit! Tja, volgens mij is iedere verzerking hetzelfde. Een grote bak ellende. Ik heb de facturen van de laatste behandeling ook nog niet gedeclareerd. Wil eigenlijk wachten tot we alles achter de rug hebben. Dus ook de Yeti terugplaatsingen. Dan kunnen we alles in 1 keer declareren en krijg ik ook geen gezeik (hoop ik...). Zara, als je weet hoe je die loeders kunt uitkleden dan hoor ik het graag! Klingel/Zara, over welk topic hebben jullie het toch?!?!? Maartje, voorschieten moet je toch. Vervolgens hebben ze minimaal 2 maanden de tijd nodig om je declaratie te ontleden en dan gaan ze eens over op het uitbetalen van een uitgeklede vergoeding. Zodat je vervolgens weer allerlei bezwaarschriften kunt indienen. Als je daar vanuit gaat, dan het alleen maar meevalen Meiden, ik zit nog ff in de positieve vibes hoor! Heb eigenlijk ook wel zin om m'n Yeti's op te halen. Verrek die bloedonderzoeken, zal toch wel niets uitkomen. Ga gewoon zwanger worden. Hmmm, te positief?!?!
Lekker positief Sikkie, lekker houden zo! Leuk verhaal over jouw belevenissen in NY!!!! Fijn dat je het daar zo mooi hebt gehad! Ik heb besloten om idd alles maar in DD te gaan doen...waarom ik dan uiteindelijk ben overgestapt...geen idee, maar dat zij dan maar zo! Nu ik gelezen heb dat er meer zijn die alvast begonnen zijn, gaan wij dat ook maar doen. Sikkie, lekker zwanger worden lijkt me idd een goed idee! Klingel, ja was ook wel benieuwd over welk topic jullie het hadden en dan vooral over welke forumgebruikster, hihi! Over PICSI...er staat een stuk over op de site van DD...wij hebben daar eigenlijk wel oren naar hier... Dat is een andere manier van zaad selecteren. Nu kijken ze niet naar de kwaliteit maar prikken ze er gewoon één in de eicel, maar met die methode kun je de beste zaadcellen selecteren. En omdat mijn vriendje antistoffen aanmaakt is het misschien wel handig om die zaadjes te ontwijken! Het is dat ik weer strak aan mijn dieet doe, anders zou ik door mijn frustratie een plak chocola naar binnen werken... 't is maar goed dat ik dat niet in huis heb! Zal de hond zo nog maar een keertje uitlaten...brrrr...koud! Liefs
Heb het al ergens gelezen, blz 15 van dit topic, Mootje had het toen gebruikt voor haar verzekering en toen moesten ze het wel goedkeuren, haha! Liefs
Heb in goed overleg met mijn man besloten om niet voor AH trouwens te gaan. Als je op internet ook terug zoekt, zie je allemaal dingen ook over dat nog niet duidelijk is wat het op de lange termijn met het kindje zou gaan doen... En dat lijkt ons best eng... Ze zullen wel niet voor niets dit nog niet vergoeden denken we dan ook. Maar goed, hoe dan ook!!! We hebben over enkele dagen (klinkt leuker dan over 10 dagen hahahaa) onze intake!!! WHAAAAAAAAAAa kan niet wachten!!!!!! Klingel, had je trouwens mijn PB nog gehad?? Had van de week die van jou weer beantwoord, maar nog geen reactie terug gehad
oghhhhhhh klingel, je berichtenbox zit vol, ik wilde je nog iets pb'en alleen dat lukt niet omdat je box vol zit!! populairrrrr hahahaha ff je ding wissen owke?!?! smak
joehoe sikki! wat vertel je leuk over je eigen alain clark! ik zie t voor me!! enne, glittershopparadijs? oeoe!!! kan me wel voorstellen dat je op een gegeven moment door de bomen t bos niet meer ziet en niets koopt! heb ik ook vaak in grote winkels/steden. enne, dat hoedje, is dat er zoeen? dan was ik mooi 2010 met oud&tipsy&nieuw! wijnbarretjes, jeeej! heerlijk dat je echt even hebt kunnen ontkoppelen van alle DDshit. enne, zullen we proberen elkaar er hier allemaal een beetje uit te houden? we hadden al afgesproken dat de koffers met verdriet en ouwe hoop, stress en teleur van 2009 op slot zitten en niet mee mogen worden gedragen. we beginnen allemaal met een fijne lege koffer, en proberen er met name schone sachen in zu legen, oder? over de versicherungen: je wordt er tureluurrr van. ik heb haast de indruk dat je nog beter niets kan vragen en gewoon kan indienen, dan zijn ze niet voortijdig wakker zegmaar. nou ja wakker, snooze-stand! anyway, ik vind t wel dubieus dat DD voor een hele ICSI komplet mit afspraken en echoooos evenveel vraagt als voor een domme punctie, TP & GO. slim! @loesie: misschien is een hele poging aldaar, met ook de blik van S op jou(w doosje ) wel heel verhelderend. indien ik nog een ICSI nodig heb gaak die ook 100% aldaar doen. maar eerst maar eens kijken wat er uit de frier komt.. over dat topic: wees blij dat je t niet gezien hebt...... het was een prima topic totdat er een bepaald iemand met zwaar kwetsende shit doorheen kwam. dat iemand dat kan verzinnen, en erachter staat, betekent voor mij dat je een slecht hart hebt. en dat gaat niet over een andere mening dus, maar over die manier hoe je die uit. so, und jetzt schweige ich eruber (mooi duits seg! ) ken meerdere babes die er onwijs kwaad over zijn, maar we kunnen maar beter doen waar we t beste in zijn: de slimste zijn. *kijkt heilig* anders nog iets? neej, nou, huisvrouwen! en kerstboom exitten! smak!!!!
ha nu zie ik t! ik moet je zeggen, ik ben me ook nog aan t beraden. moeilijk he. ik ken mensen die met, en zonder AH in DD zijn zwanger geworden en gebleven. zelf werd ik zwanger met AH, maar ja.. de langetermijngevolgen, ik weet t ook even niet. enne, dat ze het in NL niet vergoeden heeft (volgens de piefen die ik sprak) niet te maken met dat ze er niet in geloven, maar omdat t nog niet is erkend (we lopen achter) moeilijk! hoe denkt de rest hierover? ik doe t komende TPs in elk geval niet. anders wordt M boos. @inbox: crisis ja ik moet m legen heb je PB wel gelezen, reactie komt nog!
ik zie dat je je box hebt geleegt (hoeraaaaa) en heb je weeeer een pb gestuurd ja, AH klinkt zo leuk, maar niets is echt bewezen he!!
Hmm, wordt lastig, ich bin an die arbeit... Tis zoiets, maar dan anders In ieder geval nog met een grijze band eroverheen en een grijze bloem. Hmmm, hoe plak je plaatjes???
wauw wat een leuke!! plaatjes plakken doen je met ' beheer bijlagen ' en dan ' uploaden ' (als je geluk hebt, ik ben ook een muts/hoedje met dit soort dingen)
Wow...*loesie wil er ook bij horen en zoekt als een bezetende naar een mooi hoedje!* Maartje, heb je pb gehad hoor! Nu ik jullie trouwens over ah hoor, ga ik ook steeds meer twijfelen...toch maar even goed met vriendje over hebben! Maartje, heb je even meegekeken op blz 15 van dit topic?!? Bedoel je dat artikel?! Ik snap er zelf helemaal NIKS van, haha! Maar als ze het bij de verzekering maar snappen! Klingel, verdammt noch mal! Da's is nicht zo schön van da's madchen! whaha, heb je trouwens gegoogled op al caponehoed?!?! Dan staat ie als eerste, hihi! Dan neem ik maar een mooie met tijgerprint! Ook mooi! Liefs
so! wat worden we mooi met zn allen! helemaal dussel 2010!! @loesie: glitter+hoedje+google! ik heb zon soort in t zilver, lag bij de albert heyn nota bene! zijn wel wat pailetten af, zal wel in mijn zwarte gat op oud&nieuw gebeurd zijn