@sikki: gebahrmutti: PROEST! @loesie: sportze! en jeej, trouwen over 5 maanden? heb je wel een zwanger-proof jurk dan?? @irma: heb dr net even gesproken. gewoon voor de gezelligheid zegt ze tegen jullie ook zo vaak mevrouw trouwens? dag 12 FM en bij posi ovu gillen, hopsakeej kep dr sin an! @sporten: ik wil hardlopen maar er ligt hier zoveel sneeuw! huil! ik ga eens kijken wat een 23e voets loopband kost
Ja, gewoon naar dr. Fussball (wo ist die verdammte ringelSSSSSSS?) aber dan in Mulheim. Oh en de modeshow, heb eigen kledingzaak, we gaan de nieuwe wintercollectie bekijken bij de leverancier. Gaan overigens ook zelf een modeshow organiseren voor dit voorjaar. Ook leuk! Loesie, welkom bij de schijt-aan-de-verzekeringsmaatschappij-hoe-dan-ook-ze-moeten-vergoeden-club!
Whahahahahaha loopt heerlijk en bijkomend voordeel is dat je het wam krijgt en chocomelk ipv melk flessen *kijkt als professor barabas maar dan zonder de baard*
wat leuk loutje! linkje? die § zit bij mij onder het knopje link§ van de 1, maar of dat §tandaard i§? got ik ben helemaal vervelend aan t worden. ik ga §childeren! toedel§!
whahahahahahaha. Verf van de action doet wonderen hoor *proest* niet aan te raden denk ik komt op hetzelfde neer als de creme denk ik gaat eten voor manlief en stiefzoon opwarmen latersssss knufffffffffffffffffffffff
Hier iß ie! Op een gewone pc zit ie onder alt 225. Op het werk kan ik me altijd uitleven op de speßiale tekenß. Thuis op het appeltje gaat dat niet Ik pas trouwens voor het zonnebankje. Ik zie er na een tijdje zo uit.
*schrikkkkkkk* PIES! sikki! ik schrikki me een zulu!!! ik ben ook lekker bezig met mijn zogenaamde § trouwens maar eh waar sit ie op de apple dan?
Meiden... Huil huil... Ik denk dat ik echt afscheid moet gaan nemen van dit forum. Mn laptop doet echt vreselijk als ik op deze site bent. Hij pakt heel veel letters niet als ik hier iets typ, dus een simpel berichtje als de deze typen kost vreselijk veel energie, moet steeds van alles nog natypen... :'( Wil zo graag met jullie blijven keuvelen over DD-zaken enzo ...
ja nee dat kan niet maartje! jij moet bij ons blijven!! kan je niet naar de laptopman ermee? aangezien andere sites het wel doen? of zou het een ZP ding zijn
Maartje toch hoe kan dat...heb ook een laptop hoor hier niks aan het handje... sterker nog heb 3 laptops in huis en een desktop.....jajajajaja we zijn pc gek hier.... maar alle werkt goed hier hoor. heb je mischien een 64 bits versie van internet explorer erop staan ipv een 32 bits? die 64 doet wel moeilijk. heb ik op de nieuwe ook..maar heb daar ook een 32 bit versie opgezet en dan werkt alles toppie joppie
Maar ik heb het echt alleen maar bij deze site, verder nergens... Hoe zo ik zo'n bits geval kunne downloaden en heeft dat ook gevolgen voor de rest van mn internetten?
merk je op andere sites niet dat ie steeds om een invoegtoepassing vraagt ofzo iets dergelijks????? dat deed de mijne wel namelijk en dan instaleerde ik het elke keer maar dat deed niks... kwam dus door die domme versie van 64 bits...(mijn mannetjes zijn laptop natuurlijk)
ehh hij vraagt soms wel of ik wil doorgaan. Geen idee wat doorgaan, maar klik altijd maar op ja heb het dus bij geen enkele andere site...
maartje, ik denk dat t met ' cookies accepteren ' te maken kan hebben? enne, je hoeft echt niet altijd ja te zeggen als hij vraagt of je wilt doorgaan hoor! *peert m nu echt* (ps als ik irritant ben, blame sivlia!)