Ik heb het alleen met typen en daat type ik niet. Ik kom ook heeeeel veel op www.forum.babyenkind.nl en daar heb ik het nooit. Zullen we anders daar ook een dusseldorftopic gaan aanmaken? Want ik ben dit gedoe echt zooo zat :'(
Rustig hier, konden jullie er ook niet op komen vanmiddag?!?! Maartje...het maakt mij niet zoveel uit! Is dat die site waar je ons toen via hyves een mail over hebt gestuurd?!? Vind het hier ook nog wel gezellig, maar het is idd irritant. Misschien kun je eens bij de beheerders vragen hoe dit kan komen. Goh, ben het voor de rest helemaal kwijt...heb niet meer teruggelezen na vanmiddag! Loutje, mooi hoedje! (rijmt) ziet er goed uit! haha! Ik ga even Klingel een pbtje sturen, had dat vanmiddag al gedaan, maar toen ik op verzenden drukte, toen kreeg ik de melding dat de webpagina niet gevonden kan worden! GRRRRRRRRR KLINGEL, HIER KOMT IE! Liefs
Jups, tgaat om dezelfde site als toen per hyvesbericht Ik vind het hier normaal ook wel erg leuk. Er komen hier zoveel mensen maar ik wordt echt GEK van die letters die ik steeds opnieuw moet invoeren. Heb al maaaaahaaaanden terug aan de beheerders advies gevraagd en nu weer en nog steeds niet echt een goede oplossing gevonden :'( Zullen we daar een DD topic gaan openen??
@loesie: gezien! antwoorden komt later! @maartje: zoals ik al zei, ik kan momenteel er niet nog een forum bij hebben/houden. maar ik kom je wel af en toe opzoeken hoor! ik voel me hier nu alleen zo thuis, overal, dat kan ik niet nog eens nadoen ik denk dat het toch wel te verhelpen moet zijn met je klaptop. is zo vreemd! kan je niet een expert inroepen even? zuurkoolsmak.
BAAAAAAAAAH KLINGEL!!! ZUURKOOLSMAK!?!?!?!?!?! Ik lust alles, behalve dat! Maar goed, op de wang dan...zo ben ik dan ook wel weer! Ik heb Maartje ondertussen opgezocht! Heb ook een dusselpusselbabes topic geopend! We zien wel wie zich nog meer meld! Heb ook al aangegeven dat ik niet weet of het gaat lopen, maar dat zien we wel! Ik lig lekker op de bank! Wat zijn jullie aan het doen! Morgen weer aan het werk! Heb er van de ene kant wel zin aan, maar verlang weer terug naar de middenbouw! Doe dit jaar voor het eerst groep 2 en vind het toch zwaar...vooral lichamelijk (heb fibromyalgie) Tijdens het functioneringsgesprek maar eens aangeven dat ik graag weer naar boven wil! Ben ook weer terug bij M trouwens, hihi! Heb alles nog eens goed nagekeken en het sloeg gewoon nergens op allemaal! Klingel gaf mij de tip dat ik nog bij F weg kon, 14 dagen bedenktijd en daar heb ik gebruik van gemaakt! hihi! Het is toch wat allemaal! Meiden, een fijne avond, ik ga weer aan de groene thee! Liefs Loesie
Oh, Klingel, over de jurk! Ja die is zwangerproof!!!! Aber naturlich!!! Heb het meteen gevraagd toen ik kwam passen, maar was geen probleem, konden ze zo vermaken! Is maar goed ook, want ik trouw met een kindje in meine bauch!
Wat voor linkje wil je hebben Klingel? Mijn banner gaat weer de goede kant op! Loesie is lekker aan 't switchen van VM zie ik. Ik zat ook nog te twijfelen om over te stappen maar ach, het bevalt me altijd nog steeds goed bij Univé. Ik zit al op een aantal fora dus ik hou het toch maar even bij m'n favorieten als jullie het niet erg vinden... Auf Wiedersprechen!
ben ook bang dat als ik meer fora's erbij neem ik mijn favo's ga verwaarlozen...en dat was ik niet van plan vind het veel te gesellie hier
@lou: je winkellink natuulk! i loooooof fashion! @loesie: zuurkoolsmak voor de mede-heen&weer-verzeker-chick @sil: hoe was de curry (PROEST ik wou cryo schrijven!!!) worst vanmiddag? @loes: wat wijs jij onder op school? @hier: wijntje, NHNK!
Oh loutje, ME2!!!! Ik wil ook pb! Nou, Klingel, du werde bedankt fur die smeck! Hij doet me goed, ook al ruikt ie naar zuurkool! Wat lus jij nie?! Krijg je dat morgen van mie!!!! Ik wijs onder (hihi) in groep 2! Had eerder middenbouw, maar door wat wisselingen van dagen van collega's was ik de sjaak, omdat ik er als laatste binnen kwam! Ich find das nicht zo schön! Dus ik ga de adjunct stalken dak weer terug moet! Groep 2, gezellig hoor, maar zooooooooooooooooo zwaar! Maartje, het wordt niet wat dat nieuwe forum, haha! Misschien dat er nog wat van daar bijkomen! hihi! En anders gaan we er gewoon alles aan doen, om die stomme letters goed te krijgen! Ik ga naar dromenland! Morgen weer an die arbeit! Sweet dreams! (loesie is multicultureel, van alle talen thuis!) Liefs
@loes: ja ja maar WAS (aus)weisssst du unter? nicht WOOO!!! @smeck: ich luste keine schprautchen! @all: slaapsmak. ik hoop niet dat ik een te aparte nadruk op dit topic leg trouwens. ik merk dat jullie ook allemaal aan t ontsporen zijn namelijk! dat dekt de verzekering niet hoor!!!! *zoekt dekking* slaaplecka!
HALLOOOOOOOOOO, I luf fashion tooooooooo!!!! hint, hint... Ik blijf ook lekker hier op zp hoor. Wil me nu juist niet meer in zoveel topics mengen, laat staan op een andere site. Merk namelijk dat ik nu al weer helemaal 'in the scene' zit en dat terwijl ik net 2 dagen terug ben. Ben al weer bijna toe aan vakantie Meisjes, wat blijven jullie toch in beweging met het heen&weer gehop van jullie. Hardlopen en sportscholen is niet meer nodig Nou, ga ook maar weer het mandje in. Jetlag is nog niet helemaal uitgewerkt
werr hopt wo? ich hoppe gar nicht! aber ich bin wohl mok weil mein temp macht wie kein ei gesprungen ist, aber ich weis er ist gesprungen! blode temp! und ich mache mich sorgen weil ich lese info uber TP mit hormone stiemuliert, etwa wie progyvera? waarom haben wir in dussel das nicht? brauchen wir das nicht?? fragen, fragen. das zorgelose ist fast wieder forbei, so richting nod und TP! scheisse! thee-schmack.
ook geen progyvera gebruikt hoor met tp... alleen 5000 eh pregnyl zodat dr s de eisprong precies wist meer niet... maar dat komt ook omdat ik alles inc de echo's en fm's in nl heb laten doen.. ook nooit een ovu test gehad of bloed prik voor hcg net als jullie allemaal raar eigenlijk al die verschillende methodes als je het zo bekijkt
nou ja sag! was ist das hier fur eine stillte? vraagje, zijn er mensen van jullie die tempen? en zijn er babes die langer dan 1 cyclus last hadden van de overstimu? als in raar/geen ei/andere dingen? ik had afgelopen maand een LF van 11 maar wel prima temp. nu al een paar dagen onwijze ongi-pijn en een lage temp. zo raar!
Gutenabend meiden... Ik breek mijn klomp!!! Wat rustig is het hier vandaag! Silvia kwam gelukkig nog langs en Klingel heel vroeg...maar ooooooooh, daarna!!!! Helemaal NIKS! Allemaal een druk dragje?!?! Hier de eerste werkdag gehad! In twente zullen ze nu zeggen: et'n en drink'n geat nog wa, maar meu meu!!! (dat is hoe ik me nu voel!) Kinderen zijn weer helemaal van het rabbat en hebben weer structuur nodig! En daar komt superloesie om de hoek! Ik hou van de 3 r's! Rust, reinheid en regelmaat! hihi! Ben al een kilo kwijt meiden! In 2 daagjes, haha! In het begin gaat het altijd snel, omdat je dan een heel ander patroon gaat aanhouden! Maar nu nog volhouden! Pfff, vriendje en ik hebben net even de kosten voor de bruiloft zitten te berekenen!!! Sodeju zeg! Dat gaat best wat kosten! Gelukkig krijg ik de jurk van mijn ouders en vriendje het pak van zijn ouders! Dat scheelt! Het komt goed...we kunnen nog lekker 5 maanden sparen! Hoe is het met de rest?!?! Klingel, was weis ich unter...tja...moeilijke vraag voor groep 2 he?!?! Van alles en nog wat?! Of begrijp ik je vraag nu nog niet goed?! loutjelou, ziet er goed uit hoor!!!!! Leuke site! Morgen is het zover meisje! Kijk je er naar uit?!? Sikkie, alweer een beetje over je jetlag heen?!?!!? Het is ook wat...volgende keer maar lekker thuis blijven! Ik heb een goed idee!!! We gaan volgend jaar gewoon samen op een plein staan oud & nieuw vieren! Met allemaal dikke dusselbuiken en lieve dusselbaby's!!!! 2011 is van ons!!!! hihi! *droomt nog even lekker verder!* Silvia, hoe gaat het met je!?! Binnenkort de 20 weken echo?!? Willen jullie weten wat het gaat worden...of wat ze gaan worden eigenlijk, hihi! Spannend hoor! Ik ga de badkamer maar even opzoeken! Lekker ff onder de pomp en dan met de voetjes hoog! Morgen komt 'wie is de mol?' JAAAAAAAAAAAAAAAA! Vind dat zo'n superprogramma!!! Wie kijkt dat ook?! Fijne avond! Liefs
@loesie: nu weet ik zeker dat ik van je hou. de mol is het enige programma waar ik voor thuis blijf en iedereen negeer! zelfs klingman zuchtte toen ie mij hoorde gillen dat t weer begon. het bekent volstrekt paranoia gekrijs op de, in dit geval, donderdagavond!! nu even lekker eten hoor hopsakeejjj