Hahahaha een eenogige schele, dat heb je goed ingeschat zeg! Bovendien heb ik tanden van 30 centimeter en een snor! Vanmorgen is de afspraak definitief gemaakt: 5 maart om 11.00 de operatie. Moeten om 10 uur aanwezig zijn. Incl. "enge Unterhose" hahaha ik lig daar elke keer weer om in een deuk! Ik hoop dat jullie deze maand nog voor de Yeti kunnen Sikki! Willen jullie dan opnieuw voor een tp van 2 gaan? En mag je dat in DD eigenlijk zelf aangeven?
@lou: je mag tot 3 als je durft! @lou: getsie wat een engerd ben jij! daar past een enge unterhose wel bij ja @lou: vergeet niet warme sokken aan te doen he! voor advies kan je bij zara terecht, ik heb haar knalsokken mooi uitgecheckt toen ik aan t bijkomen was en zij aan/in de armen van dr hopkins uit de punctiezimmer kwam zwalken @sikki: amis, ha, gaak ook checken! mocht je ooit eens in drenthe zijn dan heb ik een fijne tip voor je. volgend jaar een ster, mark my words! @sikki: zo laat pas date, hm, irri. voel je ongikrampi? hm. in jouw geval 0 hoop he? dan hoop ik op snelle doorkomst. en dan bloedprik en hopsa keeee gaan we voor de awards! @sikki: MST jee dat ie dat zo zei! zijn we dus ook niet gek. rikketik? ja daag, eerst krijg ik daar een hartprobleem DOOR hen en dan mag ik t daar ook zeker laten oplossen! keine bumse weg! so. smak.
Haaaaaaaaaaaaaaaaallllooooooooooo! Daar was ik ook weer even snel!!! Ben kapot, dus houd het kort! Loutje, eenogige schele...hihi!!! Wat fijn dat je er een goed gevoel bij hebt! En 5 maart, da's zo joh!!!!!! Ik weet nog dat wij ook meer dan een maand moesten wachten om naar DD te kunnen en nu is het al bijna zover!!! Klingel, hoe vond je WIE IS DE MOL!!!!!!!! Heb zo heerlijk genoten! (al snapte ik zelf de spelletjes niet altijd, hihi!) 1 uur is veeeeeeeeeeeels te kort! Al enig vermoeden wie de mol is?!?! Ik denk............euh.........Sanne Vogel! (alleen omdat het vorig jaar een man was!) Sikkie, bauchschmerzen....hhhhhmmm....nicht so schon!!! Wij gaan hopen dat ze snel en geruisloos weer voorbij gaan! En duim dat jullie snel jullie verschrikkelijke sneeuwman mogen omarmen!!! Ik ga douchen, heb net gesport en dan lekker luieren! (ben al 1.7kg kwijt, hoera!) Fijne avond en tot snel! Liefs Loesie
hahaha Klingel, ik volg je nog hoor. Maar tof dat die vriendin van de broer van de man van je zus met 44 jaar is bevallen. Wij hebben ook veel reacties van klinieken al binnen. Alleen de financiën nog niet rond . Wordt dus nog even afwachten geblazen. (wat lief dat je mij op de ex-dusselbeebs hebt gezet...... voel ik met toch nog steeds een beetje met jullie verbonden). @sikki: whaaaa yeti in gebahrmutti..... hahahaha, gekkie toch whaaaaaa.... ligt helemaal dubbel om die foto na de zonnebank... GRIJNS wat zijn jullie een stelletje klepkippen zeg........ multiculti..... @silvia: beterschap met je mannetje. HOe voelt hij zich vandaag? @loutjelou: wat super dat alles goed is verlopen. Nu op naar de TESE!!! voor je het weet is het maart....... woow.... het is iets om naar uit te kijken inderdaad.. ahum... jij en doordraven over lijstjes??? was me nog niet opgevallen Hier gaat er eentje genieten van het weekend (feessiieeeee, mijn nichtje is 30 geworden).
@Klingel: je weet wat ze zeggen: 3 is teveel! @Klingel: Hoezo? Ik zie er toch best aardig uit?: Bekijk bijlage 42195 @Klingel: Ja, misschien wel lekker een paar warme sokken als m'n mannetje onder het mes gaat! ik zal 't onthouden voor als ik zelf aan de beurt ben @ Loesie, goed bezig zeg!! 1,7 kilo lichter is altijd fijn! Wat voor sport doe je? @ Ingiemoppie, feest ze *proooooooooooooost*
GIL! @loutje! wat een prachtig snoutje!!! @lou: ik verdien de prijs voor de dommemuts 2010 EN 2011. sokken aandoen bij je lief idd.. sorry ik zat met kop al bij je punctie! @inge: heej wat fijn, er komt info binnen ! moet je dat allemaal zelf bekostigen trouwens ? feestjeze! @loesie: hee sportbabe! goed seg, -1.7! ik vond de mol weer supergaaf. ben weer helemaal PARA!! en joe? @all: onderweg naar bed, lekker vers bed. dikke wintersneeuwwaaismak!!!!! GOESO!
Hoi meiden, Bedankt voor de info; ik heb de medicijnen vrijdag bij ons apotheek gehaald. Dit is ons vierde behandeling en wij moeten alles zelf betalen. Morgen ga ik beginnen met spuiten!!! Vorige keren heb ik decapeptyl en gonal gebruik en alles was al klaar voor gebruik. Bij deze moeten wij zelf voorbereiden . Nu ben ik weer in de war; gaat een oplosmiddel voor bv. drie ampullen of moet ik voor elk ampul een flesje oplosmiddel?? Ze hebben mij daar dit allemaal verteld maar nu ben ik weer een beetje in de war En op welke plek hebben jullie menopur ingespoten Oooh ik dacht dat ik na drie keer genoeg ervaring heb maar toch niet
Hey myrna Spannend zeg, morgen spuiten! Heb helaas geen antwoord op je vragen, want ik moet ook nog beginnen in DD! Dus jullie moeten nu zelf betalen. Eigenlijk belachelijk...hier kies je niet voor...maar goed, die discussie ga ik met mezelf niet meer aan! Ben benieuwd wat zo'n behandeling nu bij elkaar kost. Kunnen we daar (ben nu heel negatief) toch wat rekening mee houden. Heb je al enig idee wat je kwijt bent?!? Loutje, wat een plaaaaaaaaaaatje! Hilarisch!!! Ik doe aan curves...een hype nu hier! 30 minuten-fitness voor vrouwen! in een half uur 500 calorieën! Ik vind het het heerlijk! Je hebt echt het gevoel dat je alle spiergroepen getraind hebt en toch ben je zo weer thuis! Klingel, ik vond het ook weer helemaal GEWELDIG! Het staat echt helemaal in mijn hoofd geprint! Als iemand het over een donderdag heeft denk ik al, oh, wie is de mol! haha! Vriendinnetje is donderdag jarig en hield eerst de verjaardag op de dag zelf. Nu mailde ze eergister of we ook vrijdag konden, want haar vriend moest naar het buitenland voor werk. Euh.....vrijdag, ja GRAAG!!!! Heb net even een wandeling met vriendje en hond gemaakt! Sjonge jonge, wat is het koud zeg!!! BBBRRRRR... Kan me niet voorstellen dat we over een paar maand weer lente hebben! Inge, hoe was je feestje?!?! Lekker genoten?! Fijne avond meiden! Liefs Loesie
Myra, weer beginnen met spuiten. Spannend hoor! Ik mocht max. 3 ampullen Menopur met 1 flesje vloeistof mengen. En spoot gewoon links of rechts van de navel. Hetzelfde eigenlijk waar al die andere goedjes ingingen Cetrotide kon na het inspuiten wel een beetje prikken en dan masseerde ik de plek gewoon een tijdje en dan had ik er eigenlijk weinig last van. Succes! En hou ons op de hoogte! We zijn gek op Dussel succes verhalen! Lekkere Linke Loutje! Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Volgens mij moet ik jou niet direct na de punctie tegenkomen. Aan de arm van dr. Hopkins waan ik me in een van z'n enge films denk ik Ingie, hoop dat je een lekker gezellig weekend hebt gehad! Geniet er maar van! Ik hoop dat jullie flink door kunnen sparen om zsm richting het zuiden te gaan. Klingel, niet ingesneeuwd? En hoe is het met de NOD? Hier sinds vanmiddag weer opnieuw bauchschmerzen. Hoop dat het morgen of overmorgen doorbreekt. Zit nu ongeveer op CD 27. En dan afwachten wat dr. S zegt over mogelijk bloedonderzoek of niet! Loesie, goed so! Al 1,7 kilo kwijt! Heb ik eigenlijk ook wel oren naar... Maar ja, vind lekker eten en (vooral wijn) drinken veels te lekkerrrrrrrrr!
Live update: Sikki is net ongi geworden!!! Ben helemaal blij! Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Dr. S: maak je borst maar nat!
sikki ongi! ik blij wegens sikki blij! want- doorrrrrrrr naar S en doorrrrrrrr naar yeti2!!! hier: ont-ingesneewd, niet ongi, wel blij, ook senuw, en kramp, en koud, en dom, en achterlijk, en naief, en en: dus: HYSTERIEEEEE!!!!!!!!!!
Dus 3 ampullen Menopur met 1 flesje vloeistof mengen. Dan ga ik zo doen, ik dacht al maar opeens bedenk ik me dat dat misschien te weinig vloeistof is. Ik begin met 5 ampullen. Loesie, dat is inderdaad belachelijk dat wij naast zo ongelofelijk veel pijn door de kinderwens in de steek gelaten worden door de verzekeraars en hun regels. Ik heb aan veel verzekeraars e-mails en brieven geschreven maar van iedereen een negatief antwoordt gehad. Eigenlijk alleen ONVZ heeft een aanvullend pakket maar van hun heb ik volgende antwoord gekregen: Uw aanvraag voor de ONVZ Vrije keuze Topfit hebben wij ontvangen. Helaas kunnen wij de aanvraag niet accepteren. Mensen verzekeren zich om zich in te dekken tegen onverwachte kosten in de toekomst, Een verzekeraar maakt een afweging tussen de te verwachten kosten in de toekomst en de te ontvangen premie. Aan de hand van de beantwoording van de gezondheidsvragen op het aanvraagformulier en eventuele aanvullende gegevens, verwachten wij dat de kans op kosten verhoogd is. Op basis van deze verwachting, kunnen wij de aangevraagde verzekering voor u niet accepteren. Wij zijn wel bereid u op de ONVZ vrije keuze Benfit te accepteren ... Wij gaan dit keer ICSI/IMSI doen. Dit kost 3.300, anesthesie 230 en medicijnen +/-1.900. Meiden, ik hoop het dat dit keer gaat lukken. De wens is en blijft zo veel groter dan de ellende. Ik duim ook voor jullie allemaal dat jullie wens in vervulling gaat.
http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/183212-probleem-niet-opgelost-letters-niet-verschijnen-typ.html (beide berichten dus ook ff naar onder scrollen )
Ben weer terug van een superfeestje in Almere.... hiks.... hahahaha, maar gelukkig geen last gehad van die weerswaarschuwingen... @loutje... wat ben jij knap zeg... wow... @Klingel, als we naar Spanje gaan dan krijgen we ongeveer het bedrag vergoed wat een behandeling in NL zou kosten (dus zeg maar zo'n 2.500 euro als het meezit). Een complete behandeling in Spanje is veel duurder. Dus dat moeten we zelf betalen. @Myrna, veel succes in deze vierde ronde. Hopelijk wordt het eindelijk eens de laatste voor je. Ik spoot menopur ongeveer 10 cm links of rechts van mijn navel. ONgeveer op die hoogte werd het mij aanbevolen. Wat jammer dat jullie vanaf nu alles zelf moeten gaan betalen. @sikki, ik had niet gedacht om het een keer te zeggen, maar gefeliciteerd met je ongi.... op naar de nieuwe kansen! @Maartje, wat rot dat je het probleem nog steeds hebt. Hier ook weer duivels op visite gekregen. Maar ondertussen niet meer onverwacht. Wel dat mijn cyclus weer maar 22 dagen is...... mmmhhhh... ach ja...
Goed om vast wat tips te lezen over spuiten en dergelijke! Ik probeer het vast allemaal een beetje in me op te nemen. (en ach, anders lezen we gewoon weer even terug...) Ja, mooi ben ik he?! hahaha. Oh jaaaaaaaaaaaaa, trouwens nog niet verteld maar we mogen eerder voor de TESE!!! 23 februari om 11.00 uur gaat mijn lieve mannetje onder het mes. Het is maar anderhalve week eerder maar ik ben zo blij! Sikki, op naar de volgende kans meid!! Maartje, back in business met firefox? Ik zit aan de Heisse Shoko, lekker! Iemand anders? Of word er hier echt alleen wijn gedronken?
Sikkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeee....op naar je vrieskindje!!!!!! Voelt zich vast helemaal thuis in deze weersomstandigheden, dus dat gaat helemaaaaaaaaaal goedkomen!!!!! Inge, fijn dat je weer veilig thuis bent en fijn dat een superfeestje was. En dus ook al ongi...22 dagen, da's best kort. Hoelang is je lf dan?!?! Loutje! WAT GOED!!!! En natuurlijk ben je blij!!! Elke dag dat je eerder mag komen is er eentje! En bij dat eindeloze wachten mag je af en toe wel geholpen worden! Wijn is in hier he?!?! Ik drink geen wijn, dus ik zou ook voor choco gaan!!!! Myrna, jullie doen dus IMSI! Daar heb ik ook wel over gelezen, leek ons ook wel wat, maar wel duur. Nu gaan we misschien voor PICSI...maar eens vragen aan de beroemde dr. S! Ik heb precies zo'n brief gehad van ONVZ...tja...ik kan me er eerlijk gezegd ook wel iets bij voorstellen, maar het is gewoon NIET LEUK!! Klingel, haha, grappig plaatje!!! En natuurlijk ben je histerisch! Dat is toch altijd zo! Niemand die dat gek vindt! En ik ga gewoon duimen! O ZO! Maartje, zoals ik het nu lees zijn de probleempjes opgelost of niet?!?! Maar dan nu firefox?! Da's dan toch ook prima! Zou gezellig zijn als je hier weer mee kunt kletsen! Ik ben kapot hier..gister nieuwjaarsborrel bij de buren gehad...was erg gezellig! Een paar smirnofjes gehad! (lijk wel 16, haha!) en lag tegen 2.00 in bed! Helemaal niks meer voor mij, dus kon het echt merken vandaag! Maar lekker rustig aan gedaan! Lekker met vriendje gewandeld met de hond en op de bank schaatsen gekeken! Het duurt nu allemaal lang hoor. Het is bijna dinsdag, dan hebben we dat gesprek in Deventer ook gehad. Ik ben er erg aan toe om weer te beginnen. Het stil staan is ook maar niks. Hebben jullie ook dat je overal zwangeren ziet? Het was een poosje minder, maar de laatste weken is het weer schering en inslag. En dan vooral op tv. Dan kijk ik naar een verhuisprogramma en dan ineens: maar de plannen zijn een beetje gewijzigd (en dan roep ik al: ja hoor, zwanger) en ja hoor...want die en die verwachten dan en dan hun eerste kindje! Ik word er niet goed van!!!!! Weet je...je hebt eigenlijk een heel gelukkig leven. Een lieve vriend, een leuke baan, een mooi huis, lieve familie/vrienden enz enz...maar zo diep in je achterhoofd knaagt altijd dat verlangen. En daar sta je mee op en ga je mee naar bed. En hoe mooi zou mijn leven worden als blijkt dat we eindelijk een wondertje gaan krijgen. Kon ik maar even achter een deurtje spieken...zo'n jaartje verder ofzo. Of ik dan al zwanger ben of niet. Ook al was het maar 5 weken ofzo, maar dan heb ik echt het geduld nog wel!!! Als ik maar weet dat het gebeurd. Zo madchen...weer genoeg wartaal uitgeslaan! Ik ga zo lekker slapen! Fijne avond nog! Liefs Loesie
Hallo Dusselpussel-Madchen!! Ich bin zuruck!!!! Ja, mit Firefox!!! Myrna welkom hiero en veel succes met je poging. SuperScheiBe dat jullie het zelf moeten gaan betalen, maar Gluklich kunnen jullie dit en komt er nu nog een kansje voor je aan!! Viel Geluck gewunscht!! Ingiemoppie... Jij ook superkorte cyclussen?? Dat wist ich nicht!!! Vertel eens, welke oorzaak heeft het bij jou? Mijn natuurlijke cyclussen zijn tussen de 19 en 24 dagen (meestal). Het probleem met het typen is nu wel voorbij!! Loutjelou!! Jaaaa das ist Super!!! Wat fijn dat je mannetje eerder mag!!! Ik hoop voor jullie dat er flink wat zwemmers gevonden gaan worden!! Kan me voorstellen dat anderhalf week eerder, een heeeeel fijn gevoel is!! Kijkt hij eigenlijk er erg tegen op? Loesie, wat fijn dat het eindelijk opschiet voor jouw gesprek!! Ik herken het trouwens wel hoor, dat er zoveel zwangeren zijn... Hier zijn in mijn eigen team op mn werk van de 10 mensen nu 3 zwanger (of hun partner) en met mn beste vriendin had ik 'afgesproken' om samen zwanger te gaan zijn. Nou, zij is ondertussen zwanger, van dr 2e... Verder nog een paar kennisen die onlangs zijn bevallen/binnenkort moeten gaan bevallen. Vind het trouwens verdomd moeilijk om met al die zwangeren om te gaan. Klinkt niet aardig maar oh wat ben ik blij dat die ene collega nu zoveel complicaties heeft (alleen zij heeft het hoor, dr kindje doet het geweldig!!) dat ze al sinds week 8 van dr zwangerschap niet kan en mag werken. 1 dikke buik minder!!! Is dit wat ik nu zeg voor jullie allemaal herkenbaar of vinden jullie mij nu een heel vies vuil monster?? 8)8) (en dan ben ik nog niet eens aan de hormonen nu) Merk trouwens wel dat ik wel weer meer monster ben dan normaal. Heb nu vrij vlot traantjes weer, terwijl ik de afgelopen weken dat veel minder had. Zal wel ook spanningen zijn van de behandeling die weer gaan komen. Heb het er best moeilijk mee met de gedachte dat ik straks weer onmogelijk ga worden. 1 ding over de drankjes: Ik lees hier regelmatig van de DD-madchen dat jullie wijntjes en zo drinken en lees nu ook over de breezertjes. Dat jullie dat durven (geen verwijt, enkel verbazing!!!!!!!!). De kans op zwangerschap zou groter zijn als je geen alcohol zou nemen, de 3 maanden voor een behandeling, ivm de eicelkwaliteit.. Wij kregen in september ofzo te horen dat het IVF zou worden, vanaf dat moment geen druppel meer gedronken. 2 IVF's zijn afgelast, maar tussendoor steeds niets genomen omdat ik bang ben dat ik dan mn lichaam nog eigenwijzer maak. Nu ben ik geen engeltje ofzo, maar was wel verbaasd... Vond het eigenlijk best knap van mezelf dat ik zelfs geen champagne heb gehad... Pfff haha Nog 4 dagen!! btw, smerig praat: heb vruchtbaar slijm, dus deze ronde ook weer heeeeeerlijk kort dus ALS we direct de cyclus na de intake mogen starten... dan is dat lekker vroeg!! En waarschijnlijk begint die ronde dan wel voor de 26e!! (had de 26e steeds in mn hoofd als startdatum voor ongi, maar ik denk dat die wel eerder gaat komen!!
even snel, @maartje: volgens mij is dat proosten hier en elders ook meer een figuurlijk ding hoor. ik drink zeker met mate, maar na maaaaaaaaaanden heel spastisch niet te hebben gedronken doe ik nu meer ontspannen. ook/juist wegens dat het nu zwaarder is/was. een wijntje af en toe maakt niets uit. zeker/juist als je hulp krijgt. als je maar niet elke dag lam bent. @rest: komt later!!! loop achter, maak t morgen goed! SMAK
@ Maartje: Tegen de ingreep kijkt hij niet echt op volgens mij (de arts zei dat het voelt of je een voetbal in je zaakie gekregen hebt) maar wel tegen de uitslag. Het gekke is dat ík in het begin heel sceptisch was, maar nu juist heel positief en dat het bij hem juist andersom is. @ Loesie: over overal zwangeren zien. Ik heb dat vooral als ik zelf niet zo lekker in m'n vel zit. Verder kan ik het wel redelijk aan. Ik hou mezelf maar voor dat zij misschien ook niet heel gemakkelijk zwanger geworden zijn. Het is hier nu trouwens rustig met de behandelingen, begint iedereen straks tegelijk? Net als dat vrouwen in hetzelfde huis ook vaak tegelijk ongesteld zijn...