DUSSELPUZZELDORF BABYBEEBS! Bekijk bijlage 43271 AFSPRAKEN Sikki: 12 januari gesprek wie und wass, herr S. Zara: .. januari gesprek.. Maartje: 14 januari intake Loesie: 25 januari intake Sikki: 27? januari TP 2 cryo! Klingel: 27? januari TP 2 cryo! Sabrien: Loutjelou: 23 februari start TESE NOD/TESTEN ZWANGER!! Silvia: uitgerekend op ... 2010 van tweeling (j/m) EX-DUSSELBABES Ingemoppie: nu orrienteren op Belgie/Spanje ivm ECD
@silvia: KNUFFFFFFFFFFFFFF voor jou!!! knuf knuf! @loesie: menzistalk morgen! @maartje: FAST naar dussel! @all: schmack!
Sikki, wat fijn dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad! Hoop voor je dat de Progynova z'n best gaat doen! Ja, fijn dat wachten hoor... *wil het liefst tot 23 februari in winterslaap* Silvia, wat vervelend van je schoonmoeder, hopelijk valt het allemaal mee en ben je ook weer gauw uit je dipje! Maartje, voor jou is het ook bijna zover! Spannend! Loesie, ik denk dat Zorgzo dan inderdaad een betere keuze is, ik heb zelf Unive en ben daar ook overgestapt op zo'n soort verzekering. Zo, ik ga nog even wat in huis doen en dan richting de winkel. Dit is zoooo'n leuke tijd: krijgen de nieuwe collectie binnen! Liefs
@lou: NICE! nieuwe collectione. echt leuk om in winkel te hangen he? en voor te passen! @loesie: denk dat daar wel wat in zit, alleen, volgens mij kan je nu niet meer overstappen toch? @progyveraspul: hee seg, is dat een soort van uruzgan VOOR je ei? wil ik dat ook? en vanaf welke dag dan? ik wil deze TP ook maximaal goed voorbereitet sein. maar ja, hoe? *google!* @sil: hoest met jou vandaag? @zara: ICH MISSE DICH!!!
Je had gelijk, Maar dat van mij ging helemaal nergens over. Ze zei: Alleen mensen die een nieuwe verzekering af hadden gesloten, mochten wijzigen. Toen zei ik, dat ik sinds vorige week weer opnieuw in stond geschreven, toen ging ze het nakijken. Komt ze na 5 minuten terug: Mevrouw, u bent helemaal niet uitgeschreven geweest!!! Ik zeg: Ik heb een brief gekregen van jullie met bewijs van uitschrijving. Zij: Ja, maar dat staat hier niet in de computer. Ik: En waarom moest ik dan vorige week een nieuwe aanmelding sturen, omdat ik er niet meer in de computer stond en ze dat niet kon veranderen?? Zij: Ja, dat weet ik ook niet, maar ik heb het na laten kijken en hier staat dat u niet uitgeschreven bent geweest en dus kan ik de wijziging niet toepassen. Ik: Maar ik heb een brief van jullie gehad, waarin stond dat ik uitgeschreven was en ik moest OPNIEUW een aanmeldformulier invullen! Zij: ja mevrouw, dat weet ik ook niet, maar ik kan geen wijzigingen meer aanbrengen! Wat moet ik nu doen?! Terugbellen en vasthouden aan die brief van uitschrijving?! Dus in feite heb ik me toch opnieuw ingeschreven?! En mag ik toch nog wijzigingen aanbrengen!? Wat heb jij dan klingel?! Ook zorgzo?! Of gewoon zorgverzorgd?! NOG STEEDS GEOUWEHOER!!! GGRRRR! Liefs
loesie, als jij die brief hebt dan sta je mooi in je recht! dus voet bij stuk als je wilt overstappen. trouwens wat maakt hun dat uit, je gaat meer betalen dus voordeel toch? raar irri gedoe he. ik heb geen restitutieverzekering, ik denk/hoop dat t wel losloopt allemaal. gaat tot nu toe OK. ik krijg de NL max tarieven en meer niet buhhh maarja moet maar. ik vraag me achteraf eigenlijk af of ik wel naar extra 4 had gemoeten. ik bedoel, daarmee speel ik al in op het feit dat ik een 3e ICSI zou moeten hebben terwijl ik nog 8 cryoos heb! beetje dom. maargoed ik ga wel lekker fysio-en en wat al niet meer uit dat extra pakket!
Haha, ja dat doe ik ook! En plastische chirurgie, whahaha! Ach, je kunt beter een beetje meer betalen en dan achter niet nodig hebben, dan iets minder betalen en achter zelf veel bij betalen! Ja, zou ik voet bij stuk houden! Oe, eng! Ben daar nooit zo van! Ga het vanmiddag thuis weer proberen, nu maar eens cito's invoeren, anders krijg ik het nooit af! Bedankt lieverd! Liefs
Haaaaaiiiiiiiiiiii Hier gaat het wel goed hoor Klingel thnx for asking Begin nu echt te merken dat de beebs veel van mn lichaam eisen. ik kom ook ineens kilo's aan Huishouden begint er onder te lijden.. maar ja als ik die twee dadelijk min mn armen heb is alles weer vergeten en ik heb het er graag voor over. Ben vanmorgen om 10.00 uur aan de strijkwas begonnen (die ik altijd zo lang mogelijk uitstel) en ben er net mee gestopt omdat mijn rug en bekken het niet meer aankunnen dat gedraai en gebuk... ik hoop dat mathijs zo nog een uurtje op bed wil dan kan ik ook even languit op de bank de luie huisvrouw uithangen Zaterdag is mijn zusje jarig merk wel dat ik er steeds meer moeite mee heb dat we ruzie hebben en elkaar niet meer spreken. heb gisteren mn moeder gesproken nog en zelfs die vroeg niet eens of ik op de verjaardag van mn zusje kwam. of zelfs niet wanneer ik weer eens hun kant op kwam. laatste keer dat we daar geweest zijn was 5 december. en eerder ging ik elke 2 weken naar mijn ouders toe. dus tja mis het wel erg.. heb mn moeder ook niet verteld waarom of uberhaubt dat ik ruzie met mn zusje heb.dus ik ga ervanuit dat mijn zusje dat wel gedaan heeft die is elke dag bij mn ouders aangezien ze oppassen op mn neefje overdag. uit het oog uit het hart zeggen ze weleens maar volgens mij is het ook echt zo hoor pffffffffffff..... zo lekker dat gezeur van mij weer sorry hoor dames moest het even kwijt en uit mn systeem gooien dus bij deze verder moet ik Mathijs goe din de gaten houden die is spontaan aan het spelen gegaan met de stofzuiger stang dus uitkijken dat ie niet de tv gaat bewerken hahahaha... Sikki wat een goed nieuws voor jullie zeg..... en wat heerlijk dat dokter S zo positief was.. word super 2 emmy awards eind januari... we staan allemaal langs de rode loper om jou en Klingel toe te juichen *zwaait naar iedereen* dikke knufffffffffffffffffffffffff voor wie hem wil hebben
Hoi hoi, Silvia, zolang al bezig met de strijk! Denk om jezelf en je hummeltjes meisje!!!! En de ruzie met je zus had ik even niet meegekregen, maar wat ontzettend rot zeg. Kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt. En natuurlijk kun je dat hier kwijt! Daar zijn we toch allemaal voor!!!! Ik hoop dat je lekker even uit hebt kunnen rusten! Sikkie, weet niet zo goed in welk forum ik nu op je reageer, dus ga straks even teruglezen of ik dat al gedaan heb! Loutje, LEUK de nieuwe collectie!!! Zat er wat moois tussen?!?! Ik zou zo met je mee willen slapen! Alhoewel, 1,5 week gaat nog wel snel! Ik hoop dat de tijd snel voor je gaat! KLINGEL, Ich bin geweldig!!!! HET IS ME GELUKTTTT!!!! Net thuis terug gebeld. Andere mevrouw, nog een keer het verhaal uitgelegd en gezegd dat ik bewijs van uitschrijving voor me had liggen. Ging ze weer navragen (die andere vrouw had het ook al met leidinggevende besproken, dus was er bang voor), maar ze kwam terug en mocht het met hoge uitzondering veranderen. Ik was een gevalletje van spijt en normaal werd dan de verzekering gewoon hervat! Tja, maar waarom krijg ik dan wel een bewijs van uitschrijving...draaide ze een beetje omheen, maar goed. Toen zegt ze: Dan heb je dus nu basisverzekering zorgzo: dus ik: en dan extraverzorgd 4 en tandverzorgd 2 neem ik aan. (want die stonden er nog in.) Stonden die er dus niet meer bij!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus als ik niet had gebeld had ik alleen maar basisverzekering gehad, whaha, wat een gedoe! Dus viel de verbinding weg. Belde ze gelukkig terug en toen zei ze: Voor alle duidelijkheid, wat wil je in je pakket? Ik: basisverzekering zorgzo: extraverzorgd 4 en tandverzorgd 2! En toen heeft ze dat allemaal samengevoegd! En nu wordt het nieuwe polisblad opgestuurd! hihi! Ze zullen wel een hekel aan me krijgen daar! Boeit me niet! Maar dat betekent dat ik dus geen toestemming hoef te vragen en gewoon gaan met die banaan! Ook weer geregeld! Ik ga even cito's nakijken! Je zult er wat van krijgen, van die dingen! Dikke knuffel voor jullie allemaal! Liefs Loesie
SIKKIE!!!!!!!!!! HAD NOG NIET EENS GEREAGEERD OP JOU! NERGENS! SHAME ON ME! ENTSCHULDIGUNG! Wat fijn dat die man zo meedenkt! En dat ie niet snel van slag is, haha! Dat stelt je zelf ook wel gerust! Ik zal 25 januari ook zeker benoemen dat ik zo snel ongesteld word! Hoe hebben jullie dat bij de intake gedaan trouwens, hadden jullie dossier eigen ziekenhuis mee, of zelf het verhaal op papier?! Of neemt hij dat niet zo precies!?!?! En wat fijn dat je nu al begint met uruzgan (haha, grapjas) enz! 27 januari alweer! Ik ga heel hard voor je duimen! Wat zul jij een goed gevoel hebben zeg! Ik las laatst ergens dat kinderasprines niet helpen (was onderzocht door iemand) maar je kunt het altijd proberen toch!!! Ik ga ook met je mee doen! Zal wel eerst vragen, zeg ik tegen dokter S: euh, ik heb van Sikkie gehoord dat zij een aantal vitamines moest slikken... (zie hem denken: euh...Sikkie?!!? Wie is Sikkie?!?!)haha! Goh meid, zit helemaal te stralen voor je! Hoop dat wij straks ook zo'n gesprek krijgen! Een blijheidsknuffel van mij! Liefs Loesie
Haha Loesie, goed zo! Enne, als je zegt Sikki, dan weet ie wel wie je bedoelt hoor... *Sikki kijkt heel geheimzinnig* En wat goed van je van de verzekering. Zo zie je maar weer. Je moet OVERAL zelf achteraan. Heb ergens ook gelezen dat kinderaspirines niet zouden helpen, maar dat was in die gevallen. Heb ook gelezen dat mensen die nu net wel stollingsproblemen hadden er wel baat bij hadden. Enne, baat het niet dan schaadt het niet (gaat in het geval van 80 mg aspirine echt wel op). Silvia, maak je niet te druk meis!!! Ik heb het ook niet helemaal meegekregen van je zusje, maar ruzie in de familie is nooit fijn. Maar goed, je moet nu alleen aan jezlef en je beebjes denken. Maar wel fijn dat je me straks langs de loper gaat toejuichen! Heb gebeld met DD, maar de bloeduitslagen zijn helas niet binnen. Vind het wel vreemd want normaal is het altijd wel binnen een dag binnen. Maak ik me nu weer zorgen dat er iets mis is en dr. S dat eerst nog goed wil bekijken voordat ze me de uitslagen geven. En zo valt er altijd wel iets te piekeren...
Loesie is in elk geval goed verzekerd nu! Het heeft wat voeten in de aarde maar dan heb je ook wat! Sikki, kan me heel goed voorstellen dat je gaat piekeren als je niet direct de uitslag van het bloed krijgt. Misschien was er gewoon iemand een dagje vrij en is het blijven liggen... Dat hopen we dan maar! @ Maartje, meid, hoe is de intake gegaan?? @ All: de zomercollectie is weer helemaal super! Heerlijk weer al die nette vakken in de winkel! (waar je al niet van kunt genieten he... )
@loutjelou brrrrrrrr zomerkleding moet er niet aan denken nu hahahaha heb de hele dag dikke wollen sokken aan dikke coltrui en een vest eroverheen.... deze 2 beebs maken me een koukleum @ruzie met mn zus.. geloof niet dat ik hier erover verteld heb...maar dateerd al van voor sinterklaas en is daarna erger geworden. toen kwam er bij dat mn ouders zouden komen met kerst maar dat die op het laats afbelde echt kerstavond belde ze af zat ik met 6 kg vlees en al die andere zooi die ik in huis had gehaald...hoorde later dat ze bij mn zusje geweest waren die 2 dagen.. terwijl ze die al elke dag zien. dus voelde me een beetje ge******* je snapt het wel hahahah das het in het kort eigenlijk. maar heb besloten me erbij neer te leggen heb gisteren zoveel harde buiken gehad omdat ik me weer druk maakte dat ik er letterlijk ziek van werd gisteren dus neem nu de eer aan mezelf. volgende maand ben ik jarig..komen mn oudes langs is het goed komen z niet langs is het ook goed.. net wat jullie zeggen mijn beebs gaan nu voor alles en iedereen *gaat zo alvast haar galajurk opzoeken op zolder en opsturen aan de kleermaker anders past ie niet eind januari* smakkkkkkkkkkkkkkkkkk
haai! @sikki: uitslagen binnen?? enne, hoe zit dat met die paracetamol? hoeveel per dag? enne kan iemand mij vertellen wat, en waarom de progyvera is? ik wil oooooook! @silvia: jeetje daar schrik ik wel van. afbellen en dan bij je andere zus gaan zitten wat is dat nou? nog gesprek over gehad? het is niet de tijd je druk te maken, denk aan je dusselduo! maar klote is t wel. hoe gaat t met mathijsje trouwens? @loesie: welja, ik gisteren bellen naar F om te vragen wanneer we de premie van januari trug krijgen (was 31/12 op dag van korte overstap er al af!) zeggen ze: ' maar jullie zijn helemaal niet opgezegd bij ons! ' oftewel, M was even een beetje vergeten de opzegservice te activeren! crisis! misschien moet jij dit ook even checken en anders NU een meel naar F sturen, je kan (toevallig!) tot 14/1 nog afzeggen ' op grond van de wettelijke bedenktijd ' pfff... @maartje: ieks, vandaag dussel toch? spannend! en goed voor je hoop en vertrouwen, weet ik zeker! vertel!
Sikki zit een beetje in een dip. FSH 14,3 E2 28,6 Dus toch flink verhoogd en in de overgang... Ben je 30 jaar jong... Een jaar gelden was dit nog FSH 7,6 Oestradiol 98 Ik begon al wat te vermoeden toen ik lang op de uitslag moest wachten en ik dr. S zelf aan de telefoon kreeg. Ik hoop zo dat onze Yeti's het gaan doen! Tis misschien wel onze laatste kans...
oh nee lieve schat!!! ik weet niet wat de normale/wenselijke waardes zijn voor iemand van onze leeftijd? shit ik weet niet wat ik moet zeggen (zowaar) of voor je zou kunnen betekenen.. en digi knuffel dan maar, en toch een boel hoop&vertrouwen in dat er uit 4 yeti's, nu zeker ook met de extra voorbereiding, een mooi sikkibeebje komt. ik denk aan dich! knuffff!
FSH moet onder de 10 zitten. Volgens mij mag je in NL niet eens meer IVF/ICSI doen met een FSH boven de 12. Maar gelukkig is dr. S daar niet zo strikt op. Weer een reden dat ik blij ben dat we in DD lopen. En weer des te blijer ben ik dat we de Yeti's in een gestimuleerde cyclus terug plaatsen. De Progynova moet mijn bms doen groeien en ik heb ook ergens gelezen dat het je eisprong voorkomt. En vervolgens moet de Uruzgan het bms in stand houden. Oh meiden, gaan jullie heel hard duimen dat Yeti & Yeti het goed gaan doen?!
Lieve Sikkie, Ik ben al gestard met duimen!!!!! Jeetje, ik kan me voorstellen dat je in een dipje zit! Maar toch fijn dat dr S het niet zo nauw neemt! Ik ga zooooooooooveel kaarsjes voor je opsteken!!! Het MOET gewoon lukken meis! Het is je zooooooooooooooo gegund!!!!!! Dikke knuffel! Silvia...hhhmmm...dat is idd een raar verhaal. Ik begrijp goed dat je je daarom even heel rot hebt gevoeld! Maar zoals je al zei, denk ook de beebjes en jezelf! Laat het lekker op je afkomen! En als je van je af wilt kletsen, kom lekker hier! Wij zijn altijd een luisterend oor! Klingel: WAT EEN SUKKELS!!! Het is toch ook altijd wat! Goed dat je het nog terecht hebt gekregen! Ik heb deze week al een maar meels gehad dat ik was uitgeschreven en dat ik het eind van deze week de premie terug krijg! Dus dat zit gelukkig wel goed! Loutje, heerlijk toch dat je daar blij van wordt! Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen! (liedje van vroeger, sorry) Geniet er maar lekker van! Maartje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe was het langverwachte gesprek! Meiden, ik kwam net thuis van werk/sport en vriendje zei meteen dat er een brief van het ziekenhuis was! Ik kijken, een verwijsbrief met alle gegevens van Zwolle!!!!!!! Om naar de verzekering te sturen! Nu zul je denken, maar jij hebt toch geen toestemming nodig?!!? Nu je bij zorgzo zit! Ja, dat dacht ik ook, maar had een meel gestuurd gister en kreeg vanmorgen antwoord dat ik wel een verwijsbrief moest sturen! Zucht! Maar gelukkig was ie toch gekomen!!!! Ook weer klaar! Ik ga cito's invoeren en dan ben ik KLAAR daarmee! Hoera! Fijne avond! Liefs Loesie