IVF/ICSI in Dusseldorf, wie nog meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mootje20, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    SIKKIE!!!!! Nu snap ik je met je geheimzinnige gedoe!!!!
    Lang leve hyves!!!!

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sikki: potverdrie. :( Dat is idd niet het nieuws wat je wil horen. Ik ga vanaf nu duimen, bidden en kaarsjes branden voor Yeti en Yeti. Dit moet gewoon goed komen.
    ((KNUFF))

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sikki... Wat klote zeg!! ((knuffel))

Loes Hoopt Op Een Wonder, Part 2 - BABYenKIND Hier heb ik mijn verhaal vanmorgen getypt, kom maar lezen anders, anders blijf ik typen ;)

WHAAAAAAAAAAA ben nu echt een Dusselpusselbabe!!!

Hoe gaat het eigenlijk met de rekeningen? Heb nog niet hoeven betalen voor de bloedonderzoeken, maar sturen ze die rekening nu snel op? Hoeveel zal dat ongeveer kosten?? Kan ik die al indienden zonder dat ik eerst toestemming heb gevraagd aan de verzekering??

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @t hyves: ik heb dacht ik Loesie al als hyvesvriendje maar ben ook wel nieuwsgierig naar de anderen... Jullie mogen me best toevoegen, stuur me maar een pb anders met je hyves link, dan stuur ik ff een uitnodiging.

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @loesie: haai schatje!
    de rekening van bloed was geloof ik bijna 100.
    ik zou alles bewaren, en indienen na eerste behandeling.
    tegen die tijd heb je goedkeuring en de datum van de rekening is die van de punctie! :)
    @sikki: hoest met jou, chickie?
    @loesie: ha, jij ook overgehaald door maartje wegens baby&kind? ;) ik zal eens komen lezen, maar meeschrijven wordt onhaalbaar met mijn forumactiviteit en forumthuisvoel hier ;)
    @maartje: hee! moet jij niet naar dussel vandaag? of moet ik meer terug lezen? :)
    @ZARA WAAR BEN JE NOUUOUOU!?
    @all: smak, ik ga eens even tutten.

@

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @Sikki.....*zucht*....wat een domper zeg..maar we gaan allemaal heel erg hard duimen voor yeti&yeti.. dan komt het vast goed... ik neem je mee in mijn gedachten als ik mijn gebedjes opzeg (alle dusselpusselbeebs trouwens hoor)
    ik weet zeker dat we een positief resultaat gaan zien in februari...
    belangrijkste is vooral positief blijven denken, gewoon niet opgeven.

dikke knuffellll voor jou

@hyves Sylvia Van engelen-van buul Profiel - hyves.nl is van mij als iemand me wil toevoegen ben je welkom maar vertel wel even dat je van hier bent:D ik voeg niet iedereen altijd toe vandaar. wil graag weten wie ik in mijn lijstjes heb staan lijstjes lijstjes lijstjes hihihihihihi

All *proost maar weer eens op 2010 dat word jullie jaar *
    smakkkk

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @hyves: ik heb me wel aangemeld bij een hyvje over icsi maar..
    ik voeg pas mensen toe (ook loesie dus, thanx voor uitnodiging) als ik zwanger ben! :)

omdat er toch veel mensen niet weten hoe (diep) wij in de kinderwens zitten.

verder doe ik heel weinig met hyves, maar ik vind t wel leuk elkaar te zien eigenlijk!

*dan maar een dusselmeeting :D*

liebs voor iedereen, ik peer m naar mijn geliefde utregggg.
    smak!

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Klingel begrijp je helemaal.
    weet helemaal hoe je je voelt dus geen gezeur over toevoegen hihihi....

have fun in utreggggggg

kusssssssss

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    als ik zwanger ben dan voeg ik lieve ZPbeebs toe!
    ;)

oftewel, in februari :D

smak terug!

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    oh, klingel, jij ons wel zien, maar wij jou niet?!?!!? SNIK!!!!
    Want wij hebben een foto op ons profiel, maar jij niet!!!
    En voor de rest profiel niet zichtbaar! Snik!
    Misschien kun je een foto plaatsen op onze gezamelijk hyves!

heb ook afgesproken met die meiden van hier, om niet op onze eigen hyves te gaan kletsen over deze dingen!

Ik moet rennen, kom morgen weer terug!

Liefs

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    Ik schaam me diep.
    Kan me er bijna niet toe zetten om achter de computer te zitten en mis hierdoor een hoop.
    Sikki, dikke knuffel voor jou.
    De rest, ik heb echt al daaaaaaaaaaaaaaagen niet meer gelezen hier, dus ga eerst eens alles terug lezen.
    (Zal morgen wel worden denk ik.)

12. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Jeetje, ik heb wel weer wat gemist zo te zien!

@ Sikki... sjonge, je vermoedens toch bevestigd door Dr. S. Gelukkig maar dat Yeti en Yeti wel gaan blijven plakken! Dat moet wel!

@ Maartje, zo te lezen heb jij net zo'n goed gevoel bij DD als wat ik had. Ik heb echt het gevoel dat de nederlandse artsen maar wat doen soms! (en dan vooral ook niet toegeven dat je als arts ook niet altijd alles kunt weten...)

@ Silvia (je hebt trouwens precies dezelfde voor en achternaam als mijn schoonmoeder, bizar!) wat vervelend dat je ouders naar je zus gegaan zijn ipv naar jou! Kan me voorstellen dat je er dan af en toe ook behoorlijk klaar mee bent! Heb je het er niet met ze over gehad? En wat je zegt: denk aan jezelf en het DD-duo!

Ik heb trouwens vandaag een mail van m'n eigen verzekering gekregen. Ik had maar vast toestemming gevraagd voor als we een ICSI gaan doen. Wat ik wel een beetje vaag vind is dit:
    De maximale vergoeding voor een volledige IVF behandeling is € 1.716,65 per poging en voor een ICSI behandeling € 1.668,85 per poging
    Waarom voor ICSI minder dan IVF??? Weet iemand daar het antwoord op?

Meiden, ik ben echt aan 't aftellen voor de TESE! Nog 39 nachtjes slapen! :D

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ben je schoonmoeder niet hoor :p dus niet undercover ofzo hihihihi
    alhoewel een lekker dekentje is niet weg hint hint ;)

kisssssssssssss

14. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Hahaha ik zie het al voor me: mijn schoonmoeder zwanger van een tweeling! hahaha

*geeft Silvia een lekker warm dekentje, een kruik en een Heisse Shoko*

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maartje, grondig werk van dr. S zo te lezen!
    Fijn dat jullie je er zo goed bij voelen en er veel vertrouwen in hebben.
    Op naar de dusselpuzzelbeeb!
    Ik heb zelf nooit zulke uitgebreide onderzoeken gehad, omdat ik via de combi met ons streekziekenhuis ben binnengekomen.
    Ben alleen getest op AMH.
    Nou, de volgende keer toch ook maar eens vragen!

Zara, gelukkig daar ben je weer!
    We waren je al kwijt!
    Gaat het goed met jullie?

Linke Loutje :D, lekker hoor, de nieuwe collectie binnen.
    Nu weet ik nog steeds niet hoe en wat met je winkel. Stuur je mij ook een pb?
    *Sikki is helemaaaaal niet nieuwsgierig ;)*

Silvia, wat zij dat nou voor een nare familieberichten?!
    Doe jij wel een beetje rustig aan!!! Je heb je Mathijsje en je 2 dusselpusselbeebjes om voor te zorgen!
    Is hij weer helemaal de oude?

Klingel, die verzekering blijft je ook bezig houden he!
    Enne
    Elkaar dus he :p

Loesie, jij dus ook alle info binnen. Fijn zo!
    Nu ben je er ECHT helemaal klaar voor!!!
    Je woont trouwens heel ergens anders als ik dacht.
    Ik was er van overtuigd dat je in Schalkhaar zou wonen!
    Hoe ik daar nou weer bij kwam :(
    Ik dus vaak langs je huisje als ik heen en weer rij tussen onze 2 vestigingen!

Nynke, wat lief! Ik hoop dat Yeti&Yeti er hun kracht uit halen!

Hier gaat het wel weer.
    Hoe vervelend de hoge FSH uitslag ook is, ben ik er aan de andere kant ook wel blij mee.
    Ik heb zo lang gelopen met de vraag wat er toch met me is. Omdat mijn moeder ook al eind dertig ver in de overgang zat kon het haast niet missen.
    Maar iedereen wimpelde het altijd een beetje weg.
    Nu weet ik tenminste zeker dan ik mijn lijf toch het beste ken.
    En dat mijn kwaaltjes niet ingebeeld zijn :D
    Maar de hoge uitslag is ook wel een beetje eng. In NL wordt je met deze FSH waarde volgens mij niet eens meer geholpen.

En nu lekker weekend!
    Een vriend van ons woont in Chili met z'n (chileense) vrouw en kindje.
    Ze waren in NL voor de feestdagen en gaan maandag weer terug.
    Gisteren lekker uit eten geweest met hun, daarna nog wat drinken en ik ben nu net uit bed :$
    Lekker hoor!
    Had gisteren ook een lange vermoeide dag op het werk gehad, dus dan is een beetje ontspanning heerlijk!
    Straks viert m'n papsie z'n verjaardag met the whole family, morgen langs vrienden en dan is het alweer maandag. Dan is het nog maar een week tot we meer weten of Yeti&Yeti thuiskomen!!!

Fijn weekend meiden!

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sikkie, lekker genieten van het leven! Goed zo!!!
    En euh, schalkhaar...daar werk ik! Hoe weet jij dat dan??!?!
    Kom je vaak langs/door mijn woonplaats?!?! Hoe leuk is dat!
    Nu wil ik wel graag een pb-tje met wat voor werk je doet en hoe je dan bij mij in de buurt terecht komt! *loesie wordt nieuwsgierig!*
    Wat fijn dat je er zo'n draai aan kunt geven! En daarom zit je natuurlijk ook in DD, omdat ze daar niet zo moeilijk doen!

Loutje, wat raar dat ze daar onderscheid in maken he?!?! Ik snap er ook niks van! Maar kun je toestemming vragen via mail? NU NOG 38 NACHTJES slapen!!!!

Zara, fijn dat je er even weer was! Doe maar lekker waar je je goed bij voelt, wij blijven wel!!!

Silvia, haha, undercover schoonmams van Loutje! Dat zou wat zijn!

Ik kreeg vandaag al een brief van menzis, met een formulier van toestemming buitenland aanvragen! Had er niet eens om gevraagd, haha, maar omdat ik vast al zo vaak mijn verhaal heb gedaan!!!
    Maar dan komt het er op neer, dat ik toch toestemming moet vragen...voor niks zoveel moeite gedaan voor een restitutieverzekering?!?!?!?!?!

Ook net een brief van pleegzorg gekregen, 2 februari hebben we de informatieavond! spannend!

Gister verjaardag van een vriendin! 2 zwangeren!
    Ik feliciteerde er eentje waar ik ook best wel veel mee omging 'vroeger' en toen kwamen de waterlanders weer!!!!
    Zij heeft voor deze zwangerschap een bbz gehad, dus ze wist heel goed hoe ik me moest voelen!
    Even lekker uigehuild en toen kon ik het allemaal wel weer aan!

Kreeg trouwens een mail van iemand die ik ken via een andere site. Zij vertelde dat ze ook naar DD ging en dat ze nu eerst aan de pil moest en dat ze na de vakantie van dr S (22 februari) weer mocht beginnen!!!
    Dus dat zou betekenen dat ik de volgende ronde ook nog niet kan starten?!!? Assistente zei dat ik meteen na deze menstruatie kon beginnen!!!

Ik heb zo een nieuwjaarsborrel, dus moet gaan!
    Fijne dag allemaal en tot snel!

Liefs Loesie

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    WAAAAAAAAAAAAAAAT vakantie van de dokter????????:$:$:$
    Sorry hoor, maar hij mag niet met vakantie gaan hoor!!!! Hij moet heeeeel veeeel Dusselpusselbeebjes in elkaar puzzelen!!!!:)

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    GOED ZO MAARTJE!!!! Dat vind ik nou ook! We gaan gewoon voor zijn kantoor liggen de komende week! BLIJVEN MOET IE!

Maar ik weet dus idd niet precies wat nou de bedoeling is!
    Nog 1 week en 1 dag en dan komen we erachter!
    Of iemand moet hier meer van weten!!!!

Liefs

19. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Loesie, is ie tót 22 februari op vakantie of vanaf?
    Wat spannend die informatieavond voor pleegzorg! Denk dat daar ook een hoop bij komt kijken!?

M'n banner gaat wel erg langzaam hoor... misschien kan ik even een afspraak maken met vadertje tijd!

Vanavond overigens weer een modeshow van een leverancier van ons (winter 2010/2011) leuk, leuk!

20. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Lieve Dusselmeisjes, poosje niet geweest..i'am sorry(kennen jullie me nog wel?);)

Ik lees hier niet zulke mooie berichten...Sikki, alweer achteruitgegaan...:( Ik ga heel hard duimen dat je yeti's het heel goed gaan doen en je zelfs eind dit jaar met je kindje in je armen zult zitten en dit hele nare verhaal eindelijk mag gaan afsluiten!!
    Ik duim echt heel hard voor je!!

Klingel jij eind deze maand ook tp van je cryo's? Op naar een mooie zwangerschap zou ik zo zeggen!

Zara jij nog eventjes rust begrijp ik? En die zorgverzekeringen :x daar krijg je toch gewoon een punthoofd van...ICSI is toch veel duurder dan IVF, hoe kunnen ze dan minder gaan vergoeden??

Loesie, Maartje, Loutjelou, voor jullie ook heel erg veel succes in Dusseldorf! Ze zijn echt een wonderkliniek!!

Silvia alles goed met je dusselduo?

Hier gaat het ook goed met de kleine dusselbeeb, ik vind het nog steeds heel onwerkelijk dat ik eindelijk zwanger ben en het idee begint nu pas te wennen..

Nog even een héééle Dikke Knuffel voor jullie allemaal!!!

Liefs Pat

Deel Deze Pagina