Loutjelou... Wat voor kleding, welk merk?? Kan je ons vast vertellen wat de nieuwste mode gaat worden!! Loesie, idd niet vakantie!!!!!!!!!! Hij heeft net nog kerstvakantie gehad... Ach, aan de ene kant verdiend zo'n dokter wel lekker veel vakantie, hij doet zo goed werk, maar ik zou het echt vreselijk vinden dat we eerst al 49 dagen op de intake moesten gaan wachten, nu een week op ons behandelingsplan en dan straks nog eens wachten op de IVF!!! Ik ben dus ook wel benieuwd of hij straks op 22 februari weer terug komt, of vanaf 22 februari met vakantie gaat... Wij hebben in september de eerste planning voor IVF (vorig ZH) gemaakt... en uiteindelijk nog geen enkele punctie en dus geen enkele TP gehad... Ik wordt echt gillend gek als ik straks nog lang moet gaan wachten op een echte kans... WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Pat, wat super dat je zwanger bent van een DusselPuzzelBeebje!!! Jij, Silvia en zij die dit topic heeft aangemaakt toch ook?? (ff de naam kwijt!!! Zijn hier nog meer DusselPuzzelBabe's die er zwanger zijn geworden??) Ik heb trouwens via Freya laatst een zeer uigebreide pb van een meid gekregen die ook in DD zwanger is geworden, altijd leuk om te horen!! Ik kan zoooooo niet wachten tot aan donderdag... de dag waarop ik een telefonische afspraak met Herr Dokter S. heb!!! Weten jullie een beetje hoe dat gaat? Belt hij altijd echt keurig op tijd of soms eerder, of soms later? Of soms helemaal niet?? (Ja sorry, ben een beetje wantrouwend nog over telefonische contacten omdat mn vorige ZH er vaak een potje van maakte....) Een zondags DD SMAKKKKK!!! Tjuuuuuuuuuuhuuuuusssss
Ik zal het stukje van de mail eens kopieren...mag vast wel van d'r! "de labuitslagen waren goed, mijn eicellen voorraad neemt af door mn leeftijd en is sowieso wat lager. Daarom aldaar een hogere dosering Menopur (ipv 300 Puregon), geen Decapeptyl (gewoon alleen de cyclus stimuleren) en Cetrotide om vervroegde eisprong te voorkomen (had bij ivf 2 wel 13 follikels, maar 3 eicellen, mogelijk al gesprongen net voor/tijdens de punctie, maar daar laten ze zich niet over uit in Deventer). Na 5 dg stimuleren met Menopur komt er een neusspray bij de pufjes hormonen afgeeft, voor, als ik het goed begrijp, de innesteling. Ik ga aan de pil als ik eind januari menstrueer (wat we natuuuuuuuuuuuuuuuurlijk nog steeds niet hopen J). Dan kan ik naar Dusseldorf rond 22 feb. (na de vakantie van dr. S) en dan vertellen ze mij hoe alles gaat. Ik moet dan ook stoppen met de pil en gaan stimuleren. Dus dat wordt wel maart. Dit is een deel van haar mail. Heb haar wel teruggestuurd dat de assistente tegen mij had gezegd dat ik meteen mocht beginnen...maar nog geen reactie gehad. Ik moet rond 1/2 februari ongesteld worden, dus zou ik dan nog 1st aan de pil moeten?!?!!? Dan wordt het ook voor ons Maart voordat we kunnen beginnen....ZUCHT! Pat, ik ken je nog hoor! Gek is dat he, dat je het nu pas een beetje begint te beseffen!!! Lekker genieten hoor, het is je zo gegund! Loutje, Welke kleuren MOETEN we dit jaar in onze kast hebben hangen!?!?! haha! En de tijd gaat langzaam he?! Dat vind ik ook heel erg! Maartje, geen flauw idee hoe die belafspraken gaan! Kan me voorstellen dat je wantrouwig bent geworden! Ik denk dat hij gewoon op tijd belt! En wachten...daar kunnen we niet meer tegen he?! Tuurlijk verdient die man ook vakantie, maar ik heb toch liever dat ie gewoon doorwerkt! hihi! Mijn zus, zwager en 3 nichtjes zijn net weer vertrokken! Heerlijk druk is dat altijd! Het gaat op dit moment emotioneel niet zo heel goed met me, vind het wachten maar zwaar en iedereen zwangert maar door om me heen, dus was wel lekker, een dagje afleiding! Een dusselpuzzelschmak zuruck! Liefs
Fuckerdefuck... dat klinkt als of hij pas 22e weer terug is, dus tsja, mensen hebben denk ik minimaal een week vakantie... Dus dat zou betekenen ehh dat hij rond de 15e met vakantie gaat... en dan dus.. ehh ik wordt wss uiterlijk de 26e ongi... hmzzz de kans bestaat dan dus dat mochten we geen extra onderzoeken nodig hebben... we alsnog niet nu straks al mogen gaan beginnen.... :'( boehoeeeee Zijn er niet goede vervangers daar???????
Ik weet niet of ze dat doen, Maartje...of ze gaan vervangen of dat alles maar opgeschoven wordt... Ga misschien morgen wel even bellen hoe het zit. Liefs
gutenmittagski! @zara: hee schat wat fijn je weer even te zien. ik wou je al een PBtje stalken. hoe is t met joe? wat zijn de plannen? of even geen plannen wegens ' FIA ' @hyves: ieks! das ook dom ja ik heb geen gezicht als afbeelding maar een schilderij. ik zal er een klingelfootoo neezetten okey? het is voor mij (scheisse-laarze) belangrijk dat er niet op mijn hyves wordt gekwetterd over icsivf-spul. maar die hyves is onzichtbaar toch? ook in je eigen hyves? @verzekering: loutje, zit jij bij CZ of VGZ dan? ik herken die bedragen van toen ik ging rondbellen om evt over te stappen. slaat nergens op maar elke verzekering mag het zelf bepalen. de meesten echter hanteren voor ICSI een hoger bedrag dan voor IVF. shit! @maartje: spannend allemaal he! ga je vragen wanneer en hoe lang S op vakantie? @vakantie: ik denk wel dat de zaken doorgaan!! ik had mijn 1e punctie in dussel (september) uitgevoerd op een zaterdag door een vrouw, ik dacht dat ze Emde heette. want S zat in spanje (kwamen we achter toen we heb gingen bellen voor nog wat vragen op zijn gsm ) @loesje: hoest daar meissie? spannend allemaal he. de meesten gaan nu weer beginnen, ookal is het hier en daar nog even wachten. ik hoop zo dat er mooie verhalen en resultaten uitkomen... drooom.. @pat: he du! hoe gaat t met jou? alles OK in de zwangerschap? knuffel! @hier: zin in TP! tjongejonge tis wat dat je je daar op verheugt he. weet iemand of de cryos altijd ' per 1 ' zijn ingevroren? hoop ik wel? knuffels drauf!!
Klingel, jij stelt ons ook altijd gerust he!!! Ik ga morgen toch even bellen denk ik over hoe en wat! Dan weten we het zeker! haha! Maar moet morgen werken, collega ziek, dus weet niet of ik er aan denk! Tuurlijk heb jij zin in die terugplaatsing!!!!! Helemaal terecht toch! En jaaaaaaaaaaaa, jij ook een fotootje op hyves! HOERA! Natuurlijk praten we er daar niet over! Niks is zichtbaar, je moet alleen je buzz uitzetten voor iedereen! Het gaat hier iets minder op het moment, Klingel, wachten breekt me op! Maar jullie zullen het wel herkennen allemaal! SCHMAK!
loesieschatti! ik heb een mn profielfoto veranderd, nu moet je een beetje kunnen zien hoe ik eruit zie. trouwens, dat was op een dance-festival, dus u ziet een tipsy klingel die wat in tipsy oor wordt gefluisterd door tipsy klingman! wachten breekt op he. is klote. maar weet je, over 8 dagen ben je nu geweest, en is er een PLAN. je zal zien dat de tijd vliegt, en dat als je een plan hebt, je ganz viel mehr rust en vertouwen zal hebben. hilfe ist unterwegs! echt! knuffel voor ons allemaal dan maar! sssssssssssssmAkkkkkkkkkkkkkk!
maar ik ben geen officiele januari(E) IVF'er... althans... nog niet... Hoop het wel snel te gaan zijn... Nou jah, dan meld ik me gewoon aan... op welke datum ongeveer moet ik in dat topic gaan zoeken naar de link?
KLINGEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb du gezien!!!!!!! Ben benieuwd wat klingelman in je hoor fluistert!!!! (wat fluistert klingelman in oren als hij tipsy is?!?!) Leuk leuk leuk! Nu heb ik al bij heel veel meiden een gezicht! Ja, wachten breekt op, maar nu nog 8 dagen inderdaad!!!! En dan weten we igg meer! Maartje, leuke banner, aftellen naar TRINGGGGGGGGG!!!
aaaaaaah Silvia...heb je geen hyves?!?! En natuurlijk hoor je erbij!!! We kletsen hier veel meer dan op hyves, ging alleen even om de foto's! Jij bent mijn grooooooooooooote voorbeeld! *knuf*!
Heb wel hyves leesap paar pagina's terug maar hoor niet meer bij de icsi ivf groep van januari dus kan me niet aanmelden dan daar he. die dames zitten allemaal in het circuit met de nodige pijnelijke gevoelens etc...die zitten niet te wachten op iemand zoals ik die al wel het geluk gevonden heeft.... wat een logische reactie is hoor. dus blijf gewoon mee kletsen hier
Lief van je gedacht! Ik stuur je m'n hyves wel even via een pb-tje, dan kan je iig zien met wie je praat, haha!
Ja, heb mn banner weggehaald, wilde ff bannerloos zijn hahahaa ff zitten puzzelen en een ander onderschrift Sylvia, ik zoek je hyves wel ff op, een paar pagina's terug en voeg je wel ff toe, weet je ook met wie je hier babbelt Maar geen IVF/Dusseldorf/ZP?baby oid praat daar he Loesie, kun je mij die hyves van de Januari(E) dames toe PB'en? Zondaagse pizza SMAKKKK
iedereeen die met icsivf te maken heeft (gehad) mag lid worden! ik praat ook niet mee in dat topic eigenlijk. kom dr bij silvia!!! hopsa dusseldorfinvasie daar!
Hij is gestart door iemand van het topic waar ik ook bij zit; direct beginnen met ICSI... Misschien dat Klingel een andere hyves bedoelt?!?! Die van 'mijn' topic is: onzegrotewens.hyves.nl Je bent van harte welkom, alleen Ingrid en Sinja zijn daar beheerder, dus misschien even uitleggen wie je bent en waar je dit van hebt, dan laten ze je vast toe! Liefs