ho ho Klingel, praat voor jezelf! Wij willen er heel graag 2... Deze Yeti's zijn denk ik onze laatste kans. Als er nu 1 blijft plakken dan zal er nooit meer een tweede komen... Dus dan doe ik ff inhalig (mag 't, mag 't???) Zeg je nee, dan krijg je er twee is toch het motto! En het babygeluk zegt al zo lang nee tegen ons. Dus ik vind het tijd voor twee! Ik had gebeld over hoe ze ingevroren waren. Bij ons is het 2 - 1 - 1. Geen idee hoe ze het bij 8 doen. Zal ook wel een boel per 2 en dan een paar per stuk. Ik moet er vandoor! Ineens hals over kop voor m'n werk naar Gent. Vanavond nog Dus nog ff snel doorwerken hier, naar huis m'n natje en droogje halen, ff inpakken en 3,5 uur richting Gent knorren! Toedeledokie!
hee gentsikkichickie!! wat gaat er gebeuren in t belgische? jij moet zeker een 2ling! hopsakeej! 2-1-1 is een slimme befriertechniek trouwens, die mensen snappen t daar wel! ik heb net gebeld, zijn al gesloten, morgen weer stalken. gok op 2 2 2 1 1? hoewel 2 2 1 1 1 1 beter zou zijn. gil! smak. ohja @sivlia: LIEFFFFFFFFFFFFFFF foto!!!
Joehoeeeeeeeee, hier bin ich! Ik probeer de hele dag al een update naar Windows 7 te doen... loopt ie bij 88% vast!! GRRR. Ben ik de hele dag voor niks niet op zp geweest!! @ Silvia, wat een schattige foto!! @ Emo-Sikki: een knuffel en een doos tissues voor jou! Je omgeving zit zo te lezen in een positieve spiraal; ga er maar lekker in mee!! @ Klingel: ik moet zo wennen aan jouw nieuwe avatar! Hij is wel schattig hoor!! Ik moet ook maar eens aan de avatar, maar wat??! Die lelijke foto van me (van pagina 65) is niet echt avatar-waardig he?!
@lou: die is lachen juist!! ik moet ook wennen aan mijn nieuwe ava, maar die dame met die baby schoot niet op.. gamaar een blije uitzoeken! of die prachtdame met DE tanden! @zara: JAAAAAAAAAA daar is se!
Ik zie net dat ik eigenlijk al een profielfoto had... waarom doet 'ie 't dan niet? edit: ik lijk wel blond! het moet natuurlijk bij avatar staan! Die andere dame kan écht niet hoor, dan word ik nergens op dit forum meer serieus genomen!!
Ik raak alleen maar meer achter hier. Ben op het moment ontzettend druk dus zit niet zo vaak achter die computer. Wil iemand me eventjes inlichten? Ik las al iets over dr S die alweer op vakantie gaat.Wanneer gaat hij?Ik heb nog steeds niet gebeld om door te geven dat die ivf mislukt is.Heb er echt ff geen zin in.Ben inmiddels weer ongesteld geworden en heb dus besloten om deze cyclus helemaal niks te doen.Maar wanneer gaat hij op vakantie, dan kan ik daar rekening mee houden, ivm die ene cryo.Die wilde ik dan misschien in de volgende cyclus laten terugplaatsen. En hoe gaat het met iedereen hier?Heb ik veel gemist? Klingel jij zit nog steeds op je ei te wachten en dan een tp van 2 cryo's? Siki: Ik las ergens dat jouw waardes helaas weer gestegen zijn.Wat nu?Als de sodemieter een verse ivf doen of eerst toch maar die cryo's laten terugplaatsen? Maartje, wanneer had jij ook alweer die intake?Of had je die inmiddels al gehad? Ik dacht, ik doe het maar even zo, want alles teruglezen gaat helaas niks van terechtkomen, de moed zakt me in de schoenen haha. Zijn er ook weer nieuwe dames bijgekomen?(Loutjeloutje kende ik volgens mij nog niet>)
@ Zara: aangenaam kennis te maken! Dr. S gaat iig tót 22 februari op vakantie. Of tenminste, hij is er een paar dagen tussenuit. Maar vanaf wanneer weet ik niet.
@lou: leuke ava en hij matcht perfect bij banner! @zara: maandje extra rust voor jou babe? goeso. als je dat echt wilt natuurlijk. S is even op vakantie maar hij wordt waargenomen door U en door de medikers die dat kunnen/mogen ga je op vakantie? wat een heerlijk end weg heb je geen puf meer een date te maken met S voor een TP? doe maar even rustig aan dan, knuffel! update: maartje is ook nieuw (voor jou denk ik), zit in intake-procedure zowel sikki als ik verwachten rond de 27e onze TP loutje begint eind feb aan TESE loesie ken je misschien ook niet, een blije sportbabe, die gaat ook bijna intaken! slivia gaat goed, bijna echo (geslachten! ), ze heeft wel veel huishoudelijke pech gehad maar is verder een blije dusselbabe. euh meer weet ik even niet! knuffel!
Gutenabend!!!! Wie geht es hier! Er is weer fijn gekletst las ik! Klingel, mijn spiertjes hebben een dag rust, maar moest op kraamvisite bij een collega (bleeeeeeeeeeeeh, collega wel leuk, maar kraamvisite niet...ach, jullie schnappen me wel!) Morgen weer naar die sportshule! Dr S moest stijl achterover slaan van me! Zara!!! Daar ben je weer! lekker nog een cyclus kalmpjes aan! Doen waar je je goed bij voelt! Hij gaat idd een paar dagen weg, maar wordt vervangen...Dat heeft hij me gemaild...dus zal wel een minibreak zijn! Was al bang dat ik nog langer moest wachten!!!! Silvia...smelt smelt...hoe lief!!! Mooi buikje, sag een tatoeaasje! Wat stelt het voor?!?! (kon nie goed zien!) Lekker aan het snotteren dus...fijn is dat, lekker rustig aan doen! Klingel, morgen weer stalken die handel! En tweeling!??!!? GRAAG! Net zoals Sikkie teken ik ervoor! Ben benieuwd hoe het bij jou in de vriezer zit! Druk hier, zie 6 actieve gebruikers die dit onderwerp bekijken...Sikkie, waarom heb jij een plusje achter je naam?!!? Heeft Kleintje ook en Sinja volgens mij ook (ander topic!) IK WIL OOK!!!!!! Waarom moet je naar Gent?!!?!? Da's nie zo plezant! Tot subietekes dan maar!!! (kijk de pfaffs, haha!) Loutje...mevrouw op blz 65 = te hilarisch!!!!! Dan hebben we een leuk beeld van je! Oh en emootjes allemaal hier!!!! Lekker snikken en snotteren met z'n allen! Is ook weleens fijn!!! Nog 2 daagjes en dan WEEKEND!!! En maandag is het zover! Liefs
@loesiedoosie: een + achter een naam houdt in dat t een freund van du ist! speaking of which, ik ga jullie stalken met zon aanzoek, mijn dusseldinnen! kep trouwens ei-pijn, nu al, op dag 9 *stress!* ohnee toch niet.
ach soooooooooooo Klingel! Was muse ich toch zunder dich! Ik wil dan nog meer plusjes zien! Mijn dusselplusselbeebs!
@Loesie: dat is al snel! @klingel: Is dr S dan weg van 15 feb tot 22feb? spannend hoor, hoop dat je cryo's in een keer goed ontdooien, zou balen zijn als ze ze weg moesten gooien. Laat je er 2 terugplaatsen? Ik ga inderdaad lekker op vakantie.23 dagen naar Sri Lanka, een groepsrondreis. Maar ik vertrek pas 6 juni hoor, dus moet nog ff afzien.
Zara, dat ie wegging kwam van mijn kant. Had mailtje gehad van een vrouw die ik ken en die ging na de vakantie van dr S (22 februari) starten... Dus ik in de stress, want ass had gezegd dat ik meteen kon starten als ik ongesteld werd (rond 1/2 februari) Heb gemaild en kreeg van dr S himself een mailtje terug. Daar stond alleen in dat ie een paar dagen afwezig was, maar vervangen werd. Weet dus niet hoelang! Schmak!
@zara: ik laat er zeker 2 TPen. hoop idd dat ze gewoon goed ontdooien, net als die ene topper uit nov. maar ja, anders hebben we er nog een paar op voorraad glucklich deze x... @loesie: allemaal plusjes nu, als je me toevoegt tenminste eten! smak!
Klingel, heb je toegevoegd, maar nu sta je even niet onderin, dus zie'k dat nog nie! Maar wel gezellig, dus bedankt voor de uitnodiging!
snapt nu de plusjes ook eindelijk....ik zat helemaal met doom gedachten van dames met mk blijdat het niet zo is hihhihi smakkkkk allemaal
is dit topic niet gesloten?????? of zijn jullie al ergens anders bezig?????? het is zo stil hier vanmorgen