Kan een kleine vleesboom gevolgen hebben voor zwanger te raken? Volgens me arts zit hij op een plek die geen gevolgen heeft en ook niks uitmaakt, maar toch.... Groeit die? Ze hebben hem opgemerkt bij me 1e echo 20 juni 2006, maar verder wordt er met geen woord meer over gesproken. Vreemd! Of zou het niks terzake doen? Weet iemand dit misschien? Liefs Marjo
Hoi Muuske Als het volgens je ha geen kwaad kan zou ik me er geen zorgen over maken.En anders zou ik het alsnog even aankaarten.Just to be sure...
Hai Muuske64, Ik heb in 2004 met 10 weken een mk gehad en toen kwamen ze er bij mij ook achter dat ik een klein vleesboompje had. Ik was helemaal in de stress dat dat misschien de reden was van mijn miskraam. Je wee wel...dat ie de innesteling in de weg lag ofzo. Maar dit was gelukkig niet het geval. Ben heel vlug daarna weer zwanger geraakt van nu mijn zoontje van bijna 2 en heb er ondertussen nog 1 bij (zoontje dan...geen vleesboompje ) en er was niets meer te zien tijdens de echo's. Dus vanzelf weer verdwenen. Ik zou me er niet druk om maken hoor! Verder wens ik je heel veel succes met zwanger worden! Liefs Linda