Ik heb gisterenochtend de laatste Utrogestan ingebracht en nu is mijn vraag. Kan ik nu nog last hebben van bijwerkingen, zoals buikpijn? Heb net lang gezocht op internet, maar kan hier niets over vinden, hoe lang het duurt dat de progesteron uit je lichaam is. Ook wil ik van jullie graag weten, die Utrogestan net als ik rond de 14 dagen hebben gebruikt. Wanneer werden jullie ongesteld? Ik dus gisterenochtend net nadat ik de laatste had ingebracht. Leek eerst op een innesteling heel de dag, maar helaas, vanmorgen brak de bloeding door. Alvast bedankt voor jullie reactie. Doeg Linneke
Dag Linneke, Wat jammer dat je ongesteld bent geworden Ik gebruik sinds mijn vorige IUI Utrogestan en ben toen op dag 14 ongie geworden. Toen heb ik geen last gehad van buikpijn. Deze ronde juist wel, maar kan volgens de arts niet door de Utrogestan komen. Volgens mij is de Utrogestan na 2/3 dagen wel uitgewerkt.
@mysteriousgirl Hoeveel dagen heb jij Utrogestan toen gebruikt? Bij de bijwerkingen staan darm- en maagklachten, dus je kan wel buikpijn hebben van de Utrogestan. Gr. Linneke
@linneke ik heb de vorige ronde 14 dagen (beginnend dag na IUI) Utrogestan gebruikt en op dag 14 ongie geworden. Deze ronde twee dagen na IUI hele hevige buikkrampen. Nog nooit zo meegemaakt. Dit zou volgens de arts niet door de Utrogestan kunnen komen. Darm- en of maagklachten dan misschien wel, maar ik denk niet dat dat het bij mij was.
Moeilijk, ik zou ook niet weten wat dat dan zou kunnenzijn? Ik heb precies hetzelfde als jij. Ik bedoel, na iui , 14 dagen Utrogestan en op 14e dus laatste dag ongesteld. Erg hè als je dan ongi wordt, hoop je nog op een innestelingsbloeding.
Ik heb ook last bij gebruik van Utrogestan. Ik heb buikpijn en het lijkt bij het inbrengen alsof alles inwendig opgezwollen is. Ben nog niet ongesteld geworden, het is de eerste ronde. Ben bijna bij mijn NOD.
@linneke idd erg als je dan ongie wordt. Je hebt dan idd hoop dat het wegblijft. @bettybakker heel veel succes! Hopelijk is het gauw raak bij ons allemaal
Ik heb 13 weken utrogestan gebruikt maar geen buikpijn gehad. In de bijsluiter staan van allerhande bijwerkingen uitgelegd, kijk daar eens in.
Heb je uit de bijsluiter dat je buikpijn kunt krijgen? Die bijsluiter is bedoeld voor oraal gebruik.. daarbij kan je buikpijn (of eigenlijk van je lever) krijgen. Bij vaginaal gebruik gaat het niet naar je buik Ik heb wel last van m'n bm die gevoeliger wordt ervan.. dat na een paar dagen het inbrengen wat naarder voelt.
Ook al gebruik je het vaginaal, kan je al de bijwerkingen krijgen hoor. Ik had haast alle bijwerkingen, dus ook buikpijn. In de bijwerkingen staat, darm- en of maagklachten.
Ik gebruik nu ook voor het eerst utrogestan deze maand. Wel in eigen cyclus, heb na mijn eisprong de bollen in moeten brengen. En de eerste week eigenlijk helemaal geen last gehad van bijwerkingen. Nu de 2e week wel.. Ontzettend moe! Ik slaap ook heel diep. En een soort drukkend gevoel op mijn hoofd, alsof er een band om mijn hoofd zit.