IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jantienn@ Dat kan ook zijn dat je baarmoeder groeit, dat geeft ook ongi krampen! Heb ik ergens gelezen.

Morgen heb ik geen posi test in handen hoor !! ik test niet , ben morgen ongi of niet. Ik wacht dan nog even.

2. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Toch spannend marnat. You never know;)

@Jantien: wat marnat aangeeft, heb ik ook al vaker gelezen. Dus ik heb heeeele goede hoop:)

En sammie is ook zwanger joehoeeeeeee, dat kan niet missen. Nogmaals gefeliciteerd sammie!!!!!!!!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zag het van sammie!!

Idd je weet het nooit, ik test echt niet eerder dan dat ik overtijd ben, na mijn ervaring eerder durf ik niet op de nod dag te testen.

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    HUH Sammie zwanger???????????

Ik heb wat gemist geloof ik, maar das super nieuws

WHOEHOEOEOE
    Sammie gefeliciteerd!!!!!!!!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Yep, ik zat net in haar topic te lezen. Ze mag zaterdag pas testen, maar als ik haar testen tot nu toe bekijk....die zijn erg duidelijk. Ik ben nog voorzichtig (met Marnat in mijn achterhoofd), dus ik ga haar zaterdag pas feliciteren.

Mariska, wat grappig dat jij ook al bij de Babydump bent wezen neuzen....:D En toevallig ook weer van die Mutsy kinderwagen die je kunt lenen van je vriendin...Het toeval wil namelijk dat wij een Mutsy Transporter (bordeauxrood metallic met zwart) hebben gekocht, met alles erop en eraan (regenhoes, 2 lakentjes etc.). Babydump doet er nog gratis een dekbedje bij. Verder krijgen we er dus gratis een Maxicosi (ook bordeauxrood) bij.

Een babykamer met glas-in-lood. Klinkt erg sfeervol en mooi!
    Wij hebben al een tweedehands babykamer (bij ons dus ook niet alles nieuw). Die hadden wij in een vlaag van verstandsverbijstering een paar jaar geleden al gekocht via Marktplaats :):):).
    Verder had ik heel veel spullen gekregen van een oud-collega die ging verhuizen en het babyspul kwijt moest. Wij gaan nu kijken wat wij nog kunnen gebruiken en wat wij toch maar liever nieuw gaan kopen.

@Jantienn: je zit nu een week na terugplaatsing? Ik wil je geen valse hoop geven, maar misschien is het een innesteling. Ik kreeg 7 dagen na TP ineens een enorme pijn in mijn onderbuik, alsof er iemand aan mijn linkereierstok zat te trekken. Dat bleek bij mij achteraf dus een innesteling te zijn geweest.

En Marnat: ik blijf ook voor je duimen! Het is wellicht een hele kleine kans dat het gelukt is, maar ieder kansje is er eentje. En ik blijf erin geloven dat ook jij moeder zult gaan worden!

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Behappy@ Slik wat een lieve woorden weer, dankje.
    Gaat verder alles goed bij jullie.

Manlief kan / mag vrijdag maandag en dinsdag werken voor het zelfde bedrijf ! en vrijdag een borrel halen , zonder mij grr hihi.
    Voor een kerst pakket.
    Ik heb nog niet weer gewerkt.

Ik voel niks nog steeds wel op gezette buik .

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Sammie, ik zie hier dat je zeer w.s. zwanger bent!
    Van harte gefeliciteerd!

8. Igor73

Igor73 Lid

12 jul 2010
    21
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Hey meiden,

Ben ik ook weer eens. Ben druk op het werk, maar lees wel geregeld jullie verhalen.
    Helaas hier slecht nieuws, zou morgen mogen testen, maar werd maandag ongesteld :x Op het moment trek ik het effe allemaal niet en jank om het minste of geringste....

Een gelukje... we hebben nog 6 emmy's in de vriezer. Daarvan moet er toch eentje blijven plakken?

Voor degene die wachten: sterkte
    Voor de zwangere: geniet ervan, jullie hebben het verdiend!

Liefs Igor

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, wat verdrietig Igor!
    Sterkte en op naar de cryo's!

Mutsy bevalt hier goed hoor, al 3 jaar :D
    Wij hebben toen ook gekozen voor bordeaux rood.

10. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Igor, baaaalen zeg!!! Echt rot voor je, een grote teleurstelling dat het deze keer niet gelukt is :( Logisch dat je verdrietig en wat labiel bent. Wel mooi dat je 6 cryo's in de wacht hebt zeg! Daarvan gaat er echt wel eentje blijven plakken hoor!!! Jou tijd komt echt wel!!!
    Sterkte meid.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Een lief dinnetje van mij heeft zo de punctie in het UMCG..ze is heeeel nerveus (en heeft echt enorm veel behandelingen gehad) dus misschien wat extra duimpjes voor haar?

12. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Oh spannend Elmo! Ik ga duimen voor haar hoor, heel hard duimen! Wat voor soort ivf krijgt ze? Ik duim in ieder geval voor 1 mooi ei en bij gestimuleerde ivf op meer mooi eitjes!!!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het is Hypergestimuleerd.
    Ze hebben een dochtertje (na 11x een tp - uit mijn hoofd) dus ik hoop extra extra dat het deze keer wat sneller raak mag zijn.
    Ze vindt de puncties altijd vreselijk, gelukkig is dhr. G. erbij :D, we zullen zien.

14. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Ik ben nog maar net begonnen met ivf, ik weet niet wie dokter G is? Misschien is dat heel dom? Jeetje 11 terugplaatsingen, pfffff, wat een lange weg... Dan zal het nu hopelijk veeeel sneller gaan, haar lichaam weet nu hoe het moet en misschien is het de eerste keer meteen raak! Dat zou mooi zijn!!!

15. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Jeetje igor. Flink balen zeg! Gelukkig nog wel 6 cryo's in the fridge. Wens je heel veel sterkte!

16. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Ik duim ook mee elmo. Phoe hee 11 tp!!!!! Hopen dat de 1e tp meteen blijft plakken:).

Duim, duim, duim..

17. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Hey Mien, hoe is het met jou dan?

18. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Igor,
    wat ontzettend balen dat je ongi bent geworden. Ik was dan ook altijd een paar dagen van slag en daarna ging het wel weer wat. Het is ook allemaal niet niks.
    Ik hoop dat 1 van je cryo´s lekker gaat innestelen en dat je snel ook bij de zwangeren onder ons mag aansluiten.
    Sterkte meis en voor de volgende poging heel veel succes;)

Oef Elmo, dat zijn nogal wat pogingen van je vriendin, hoop dat de punctie haar wat mee zal vallen deze keer, maar leuk is anders .
    Hoop dat het nu wat sneller gaat, pfffffff 11x tp wat slopend zeg

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Duimt ook mee!!*

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009