Gaat Ik mocht van het UMCG morgenochtend testen.. nu had ik een paar dagen al getest en zie je de streep duidelijk donkerder worden. Dus vriend had gebeld of ik vandaag/morgen een bloedtest zou mogen. (En daarbij gezegd dat ik vandaag voor het eerst heb getest) Nu zegt Emmen dat ze zeker weten dat dit van de Pregnyl komt en ik pas zondag/maandag mag testen (7/8 dagen na de laatste spuit). Waarom heeft het UMCG dit dan bij mij op het papier gezet .. Dus ik ga maar een paar dagen niet meer testen.
Sammie, je kunt de datum van het UMCG met een gerust hart aanhouden hoor! Bel anders even, kan je meteen je ei ff kwijt.
Dat klinkt goed elmo duim duim. Sammie ik zou gewoon umcg aan houden hoor !! duim duim. Heb je een test geplaats wil er wel even 1 zien!!
Denk niet dat het van de Pregnyl is. Over 2 dagen weer testen (is je officiële testdag, toch? Als ie dan positief is, ben je echt wel zwanger hoor! Zijn maar lage doses Pregnyl na de punctie. Bloedtest doen ze niet zomaar in het UMCG. Hoera voor de eieren van Elmo's dinnetje! Die worden lekker bevrucht vandaag!!
Mijs, als ik 's ochtends spoot 17-12 en als ik 's avonds spoot 18-12. En ik heb alle 3 in de ochtend gespoten. Dus morgen ochtend.
Dat ziet er goed uit sammie , morgen mag je officieel van het umcg testen? Die zou ik aan houden hoor! Wat elmo zegt even naar umcg bellen voor je gerust stelling en je hart luchten kan geen kwaad. Mijn manlief zegt morgen testen en dan umcg bellen, dit kan haast geen pregnyl zijn. Dan was ie al lichter geworden.
Testdatum umcg is 15 dagen na tp. Zie in je onderschrift dat je 03-12 tp had, dan is 18-12 je testdatum. Maar de datum staat ook op je spuitschema.
Daar staat 18-12 (uitgaand dat ik 's avonds spuit) zei ze toen. Maar ik test pas zaterdag/zondag weer. Zou raar zijn als het dan nog van de Pregnyl is..
Sjonge jonge, wat irritant voor je Sammie, dat beide ziekenhuizen wat anders zeggen... Ik kan niet uit eigen ervaring spreken, maar het lijkt me dat umcg wel weet welke datum de testdatum is. Tegen mij hebben ze (umcg) ook 15 dagen na punctie gezegd. Je schreef ergens dat je voorzichtig wat meer vertrouwen kreeg in dat je zwanger bent! Ik zou als ik jou was Emmen loslaten en weer naar dat gevoel teruggaan (makkelijker gezegd dan gedaan). Emmen heeft vast geen idee wat voor een onzekerheid en verwarring ze veroorzaken, grrrr!!! Je testen zien er goed uit (ook die van vandaag!), het umcg is niet gek en je kenmerken lijken op zwangerschapskenmerken! Ik blijf heel hard voor je duimen!
Hey Marnat, het gaat met mij wisselend. Ik vind het wachten wel moeilijk. En als ik niet zwanger ben, heb ik totaaaaal geen zin in kerst en met familie een beetje leuk lopen doen enzo. Maar ja, afwachten he...En hoe is het met jou dan??? Ga je echt tot het weekend wachten met testen En nog steeds een opgezet buik-gevoel? Geen bloed toch!?
Sammie: Een treepje voor je officiele testdatum is altijd een spannend streepje (je krijgt die datum immers niet voor niks, iedereen breekt hormonen op eigen tempo af en het kan al heel vroeg mis gaan). Dit klinkt natuurlijk helemaal niet aardig, ik hoop ook echt dat het "gewoon" goed zit maar je blijft zelf altijd vraagtekens houden als je te vroeg test. Eigenlijk heb je er niks aan. Je durft nog niet in juichen uit te barsten maar de hoop is er zeer zeker. Nog even tot zaterdag afwachten en dan maar een enorm gat in de lucht springen! Als je het UMCG belt zullen zij ook zeggen dat je op je testdatum nog maar eens moet testen
Zoooooo, ben eefjes weg en haast een pagina erbij. haha Yeah 11 hoeraatjes voor Elmo´s vriendinnetje. Nu maar hopen dat er een mooie topper bij zit, blijf duimen. Oef wat weer spannend Sammie, idd nog even afwachten tot zaterdag, maar heb goede hoop. Ook voor jou draaien mijn duimen op volle toeren Moest vanavond werken, maar heb me ziekgemeld, voel me niet fit, koud en hangerig en loop de hele morgen al te kokhalzen. En met de vooruitzichten op het weer vanavond wil ik liever niet bij de weg zijn, bah.