IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Thanks!

Trouwens, ander vraagje, als je naar je eiegn berichten gaat, hoe kom je dan bij je eiegn laatste geschreven bericht in het topic, dus dat je gewoon verder kan lezen vanaf het punt waar je gebleven bent?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

In de grijzige balk staat Gebruikersinstallingen tot uitloggen.
    Daar klik je op directe links en dan mijn berichten (3e van boven). Zo kom je bij je eigen berichten.

3. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Hi Meiden,

Vandaag de eerste follikelmeting gehad, zit nu op dag 8 en links zat een zakje van 10 mm. Maandag moet ik weer. De bloeduitslagen waren er ook al, alleen ben ik wel geschrokken van dat mijn waarde van de eireservers 14.3 was terwijl dat normaal onder de 10 moet zijn, het is nog geen probleem, alleen als ik met hyperstimulatie zou moeten, dat er dan meer gestymuleerd moet gaan worden.
    Het goede nieuws wel is dat we als ik in maart weer ongi wordt dan mogen we beginnen!!!!!!!!:D

Liefs Janis

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Janis, goed nieuws zeg, dat je in maart kan beginnen.
    Fijn dat ze dat van die waarde nu al hebben ontdekt, het zou balen zijn als ze er na 1 behandeling achter komen.
    Succes!

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Janis, wauw eindelijk een begin, voelt goed denk ik. Hopen dat er gauw wat resultaat geboekt wordt, heel veel succes meid

6. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Dank je meiden, ik heb er heel veel vertouwen in dat het gaat lukken.

7. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Thanks meiden!

Janis dat klinkt goed! succes meid!

8. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    hallo allemaal

lang geleden dat ik hier heb gekeken, zitten nu midden in een icsi poging.. ook al een keer een stimulatie gehad maar die is voor de punctie afgebroken omdat er te weinig eitjes waren. ben nu aan het spuiten met decapeptyl en puregon en woensdag weer voor co zkh.. spannend!

9. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Truus, goed om even weer van je te horen. Dus dit is nu de tweede poging? Wat jammer dat er niet genoeg eitjes waren, moest je nu de dosisen verhogen. Wat spannend zeg. Hoe ben je eronder?

10. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    Hoi

Nee hoefde de dosis niet te verhogen, nu gewoon weer nieuwe poging.. Hoort nog steeds bij de eerste keer omdat ik vorige keer alleen gestimuleerd ben en geen punctie heb gehad.. Deze keer voelt al heel anders dan de vorige keer.. Vorige keer was ik aan het spuiten met de decapeptyl en puregon, maar was ik tussen door niet ongesteld geworden.. Dat moest wel zei de vpk.. Deze keer eerst decapeptyl gespoten en toen ongesteld geworden, vanaf vorige week ook puregon en bij en deze keer niet zoveel klachten!! Vorige keer erg veel hoofpijn en ontzettend moe.. Nu wel af en toe een dipdagje, maar dit is zo anders.. Hopelijk voor de eitjes ook! Ik probeer jullie op de hoogte te houden.. WOensdag weer heen,en ik vind het heeeel spannend!

LIefs Truuz

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Super veel succes Truuz!
    Wat apart dat het nu al heel anders voelt he! Ik zal aan je denken en voor je duimen.
    Moet zelf woensdag ook in het UMCG zijn, maar dan voor mijn grote kleine man.

12. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Hoe zit dat trouwens met het aantal pogingen en je verzekering?

13. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Hallo Dames,

Vanmorgen weer follikelmeting gehad, bms was 8 mm en de follikel was 16 mm, alles zag er goed uit. Moet ook weer bloedprikken vor een of ander hormoon. Woensdag moeten we weer voor een follikelmeting.

Hoe gaat het hier verder?

Heyitisme: Bijn Ivf in eigen cyclus mag je 6 x en als je dan nog niet zwanger bent mag je nog twee pogingen met hyperstymulatie. Althands dat is zo bij mij.

Hey Elmo, hoop niet dat het ernstig is met je kleine man dat je naar het UMCG moet.

Liefs Janis

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ligt er ook aan hoe je verzekerd bent. Ik zit bij menzis heb extra verzorgd 3 en kreeg 3 behandelingen vergoed.

15. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    IVF zit in het basispakket en wordt dus hoe dan ook 3x vergoed... En zoals ik begrepen heb mag je zo vaak stimuleren als nodig is als er maar niet aangeprikt wordt.. Dat is wat mij is verteld.. Dus wij zijn nog steeds met de eerste poging bezig.. Maar das volgens mij per regio weer anders..

16. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Nee, klopt hoor Truuz, zo zit het.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jullie zaten helemaal op pagina 3!

Hier nu beide jochies ziek...sneu!
    Morgen met Ruben naar het UMCG omdat hij geholpen wordt aan zijn neusamandel en buisjes krijgt.
    Als de anesthesist hem morgen goedkeurt, kunnen ze de behandeling plannen.

18. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    Pff goed nieuws, er zaten 8 eitjes... Nu doorgaan met spuiten en vrijdag weer voor co.. Ik ben blij!!

Operatie goed gegaan voor je kleine man???

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

8 stuks, mooi zeg!
    Nou maar verder broeden.

Hier was het alleen een gesprek (goedkeuring) door anesthesist (slaapdokter,...goed gevonden he!). Nu wachten op een oproep.
    Lief dat je er naar vraagt.

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wauw Truus, dat lijkt erop. Spannend zeg

Deel Deze Pagina