Hey Meiden Punctie viel me reuze mee.. Fentanyl deed goed zijn werk! Nadien wel suffig, maar dat was op zich ook rond de middag weer over.. 10 eicellen gevonden.. Mooie opbrengst dus.. Nu maar afwachten tot maandag, dan horen we of het goed is.. (duurt zo lang ivm PGD onderzoek) Dan hopen op dinsdag een terugplaatsing! Nu wel erge buikpijn, maar moest rustig aan doen komende dagen.. Dus lig heerlijk op de bank, met alles binnen handbereik... Lief dat jullie aan ons denken!
Heey Truus, ben blij dat de punctie je mee is gevallen. Nu even lekker rustig aandoen. Hoop dat er een paar mooie emmy´s overblijven. Die wachtdagen zijn het zwaarst. Zal voor je duimen
Truuz, fijn dat het meeviel, lekker op de bank dus dit weekend! succes! 18 maart duurt nog zo lang Zo'n zin maar tegelijk ook nerveus, maar zal wel een hoop meer duidelijkheid zijn na de intake. Hoe vaak moesten jullie naar het UMCG, las hier toch wel vaak. hoe ging dat op jullie werk? vertelt aan de leidinggevende?
Hey truuz, fijn dat het toch is meegevallen. Rustig aan doen, en laat je lekker verwennen door je ventje Heyitsme: 18 maart intake, ik pas 31 maart Hebben jullie ook papieren voor zaadonderzoek gekregen toen je de brief voor de uitnodiging van je intake kreeg ? Pff, heerlijk het is weer weekend, lekker luieren
Dank jullie wel, laat me zeker lekker verwennen.. Wij moesten met regelmaat naar het zkh, maar bij starten van de Puregon toch wel om de dag heen.. Tis vaak maar ja we hebben er alles voor over!
Hey truuz, goed om te horen dat het is mee gevallen, je hoort ook wel andere berichten dat maakt mij dan weer extra zenuwachtig want ik zie het meest op tegen de punctie. Dames 18 maart of 30 maart, ik dacht ook van jemig wat duurt het allemaal zo lang, maar voor je het weet is het al zover. en wat ik ook al meer hier heb langs zien komen is je geduld wordt hier echt op de proef gesteld, maar als je eenmaal de intake hebt gehad dan lijkt het bij mij althands alles in een stroomversnelling te gaan, wat dat betreft en ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, vind ik het nu ook wel even fijn dat er een maand nu tussen zit zodat ik alles wat de afgelopen weken is gedaan/gebeurt rustig kan verwerken en naar de daarwerkelijke behandeling toe kan groeien en me er goed op voorbereiden (lichamelijk en geestelijk). Mariska hoe gaat het met jou, geniet je er al lekker van de zwangerschap? Elmo, ik ben het bij jou even kwijt, maar ga jij nu ook weer voor een behandeling? Iedereen een hele fijne dag, Liefs Janis
Tegen de punctie hoef je niet op te zien hoor! Wel wil ik je adviseren om nadien rustig aan te doen. Ik heb teveel gedaan merk ik nu, en das geen pretje.. Dus nu verplicht van mannetje op de bank blijven vandaag...
Ja Elmo, hoe zit dat bij jou ? Brr... Ik heb al vanaf oktober mijn rust zonder spuiten en behandeling. Al vanaf Oktober dus hormonenvrij . Ben benieuwd hoe mijn lichaam dan gaat reageren op de hormonen als ik weer ga starten.
Elmo gaat voorlopig helemaal niks doen! hahaha Nee meiden, we krijgen die vraag echt heel vaak maar ik ben echt doblij met mijn twee gezonde ICSI kanjers!
Hoop niet dat je het erg vind dat ik het gevraagd heb was er benieuwd naar, vind het erg fijn dat je hier wel meeklept en ons advies geeft. Dank je! Liefs Janis
weet ff niet meer wie het vroeg. Maar wij hoeven geen zaadonderzoek, mannetje is onvruchtbaar ivm testeskanker, aantal jaren terug. enige die onderzocht dient te worden zal ik zijn, en meneer zijn opgeslagen zaadjes misschien later? nog een vraag! truuz, goed dat je mannetje zo aan je denkt, hoe je gemak. Ik geloof dat ik het dan binnenkort wel eens aan mag kaarten op mijn werk, bij mijn teamleider, heb niet bepaald flexibel werk zeg maar... omdat we ons aan een uitvraag moeten houden, lukt dat niet, dan krijgen we een boete. elmo, toch fijn om te lezen dat jullie al 2 wonders hebben gekregen middels icsi! hoe is het bij jullie verlopen verder? voor we het weten is het maart! en dan nog even! Net lekker te zwemmen geweest, nu wat eten en dan paardrijden!
Even mijn frustratie kwijt hoor!!! Vandaag gebeld, van de 10 eitjes zijn er 5 bevrucht.. Vandaag celletjes afgehaald en op transport gegaan naar Maastricht.. Morgen DE dag dat we zullen horen óf en hoeveel embryo's er zullen zijn.. We hadden gedacht dit vandaag al te horen, dus ik was super blij dat verteld werd dat er 5 bevrucht waren.. En best wel teleurgesteld dat ze pas morgen geanaliseerd worden Pfff wordt zo langzamerhand gek van al dat wachten.. Sorry dames, maar moest 't ff kwijt..
Jeej Truus, ik weet nog wel dat wij ook een hele voorstelling er van hadden. Ik vind het nog wel meevallen hoor. Ik had 18 follikels, waarvan 9 eicellen en uiteindelijk 3 embryo´s waarvan 1 topper en die schopt nu in mijn buik, hoop dat er een topper voor jullie bij zit, ik blijf duimen
@Mariska, natuurlijk er hoeft ook maar een bij te zitten hoor.. Maar worden wel geconfronteerd met feit dat er minimale kans is op zwangerschap door chromosoomafwijking... En had me zo vastgehouden aan vandaag dat we het zouden weten.. Maar blijven positief, heb er wel steeds een heel rustig en goed gevoel over.. Super dat jullie kleintje heerlijk in je buik trappelt. Lees dat je weet wat het wordt!! Geweldig.. Geniet ervan
Hoop houden meid, wachten duurt altijd lang. Weet er alles van. Als je je ergens op hebt ingesteld en je moet nog langer wachten is dat een flinke teleurstelling. Hoop dat jullie wachten wordt beloond. Heel veel succes en sterkte
Pfff. ik heb maar zes follikels.. ben benieuwd hoeveel eicellen ze daar uithalen. En maar hopen dat er een paar bevrucht worden.. anders hebben we niks.. Ik hoop op 1 topper en 2 mindere of 3 toppers natuurlijk Dan ben ik al heel blij.. Fingers crossed! Oh hoe is die punctie trouwens, ik heb hem morgen ochtend. Doet dat zeer? En hoe is de verdoving? Waar gaat die in?
Hey Muppet, tja das geen groot aantal. He Jammer. Maar hoop ook voor jou dat er een topper bij zit. Je krijgt een infuusnaaldje in je pols of elleboog. Daar krijg je ik geloof Fentanyl door gespoten. Daar verneem je niks van. Je kunt van de medicatie wat draaierig of moe worden. Voor mijn gevoel deed ik er niets op. Je krijgt een eendebek en krijg je twee flessen warm water om schoon te spoelen van onderen en gaat de arts en nog met een gaasje erdoor om te poetsen. Dan testen ze het apparaat of die ook zuigt en krijg je de echostok net als met follikelmeting ingebracht waar een lange naald aan zit. Ze vragen of ze gewoon moeten beginnen of dat ze moeten aftellen voor de prik. Ik wilde altijd aftellen. Dan voel je tijdens de prik een stomp in je buik en dan zuigen ze hem leeg wat een zeurderige pijn geeft. Zo prikken ze alles 1 voor 1 aan. Je moet het toch ervaren. Laat het over je heen komen, je wordt goed begeleid. Heel veel sterkte morgen en natuurlijk veel succes zal voor je duimen Truus heb jij al wat gehoord?