Hallo meiden, hier alles goed... Heb mijn gedachten een beetje kunnen verzetten. De dagen leken eerst voorbij te kruipen, maar zijn toch behoorlijk snel gegaan. 16 Maart is het 1 jaar geleden dat mijn oma is overleden. Heb nog steeds veel spijt dat ik 1 dag voor haar overlijden zou langskomen en niet ben langsgeweest omdat ik het zo ontzettend druk had. Maarja, hoe is het met de rest hier ? Janis: geweldig dat de afspraak voor prikinstructies al binnen zijn, nu wachten op ongie ?? Muppet: jammer dat de 1e ICSI poging niet is geslaagd. Had gehoopt dat de emmy zou blijven hangen in haar hangmatje. HeyItsMe: 10 kilo afvallen in 2 maanden is denk ik best te doen. Ik wou ook een paar kilo kwijt (wat ook beter is voor het zwanger worden) heb toen het koolhydratendieet gedaan. Ik ging in iets meer dan 1 maand van 77,3 naar 67,2. In het begin even door de zure appel heen bijten, maar het resultaat is er zeker. Na 2 weken al 1 kledingmaat minder. Misschien eens proberen ?? Ik ben 3 maart ongie geworden, cyclus van 29 dagen
Nu ik mijn onderschrift net ging aanpassen besef ik me opeens dat mijn NOD mogelijk op de dag van de intake valt Over 11 daagjes is mijn ventje jarig Nog 19 daagjes tot de IVF Intake
He Muppet, Wat vervelend dat het dan ook nog eens zo onduidelijk is. Als het dan niet gelukt is, wil je dat vaak liever ook maar meteen weten. Nu krijg je weer hoop.. Ik hoop dat er toch een klein wondertje gebeurd is hoor en dat jouw hangmatje heerlijk gevuld is. Heel veel succes morgen, denk aan je! *mijn vriendinnetje gaat ook morgen testen, zonder behandelingen dan hoor..,.maar toch weer zoooo spannend!*
Dank je Elmo.. tis ook wel spannend weer hoor.. woe bruinverlies met veel utro, donderdag beetje rood verlies (makkelijk op te vangen in 2 maandverbandjes) en vrijdag en vandaag weer bruinverlies. Ik heb nauwelijks krampen en pijnen wat ik dus niet begrijp. Ik blijf de utro nog wel gebruiken dus weet niet of dat de boel ook kan remmen... pffff.... heb je dit weer. We gaan morgen gewoon even testen (dag 16 na tp) Hoe is het afgelopen met je vriendin?
Oef, het kan bij jou dus nog alle kanten op. Vriendin had vanmorgen neg. getest.... op naar volgende maand (dat ligt voor jou en de andere MMM'ers natuurlijk heeeel anders!).
Hmm de test was helaas 1 hele heldere test streep en dus geen tweede streepje Jammer.. Omdat ik vandaag moet werken gebruik ik de utro nog wel ff door, dan blijft de grote vloedgolf waarschijnlijk nog wel uit. Morgen UMCG bellen en stoppen met de utro.. Hoe lang heb jij tussen de pogingen gelaten om bij te tanken?
Hey Muppet, balen meis. Het zou zo mooi zijn als het gelijk zou lukken. Wij zijn gelijk de volgende maand weer gestart 5x achter elkaar. We waren steeds heel erg teleurgesteld maar hadden wel de drive om door te gaan. Na de 5e teleurstelling werd het toch wel even heel zwaar. Het was zomervakantie en we hadden al besloten om gewoon met vakantie te gaan. Heeft ons (vooral mij ) wel even goed gedaan die break. De 6 e poging daarna van eigen cyclus mislukte ook. Daarna zouden we verder gaan met de hyper. En daar zijn we in oktober mee gestart, zijn zelfs toen nog weer een week naar Rome geweest met een koeltasje vol met injectienaalden en bij thuiskomst de volgende dag een follikelmeting haha. Ze maken er geen probleem van als je maar op tijd aangeeft dat je pauze neemt. Je moet doen wat jullie denken wat goed is. Wij hebben afgesproken we gaan gewoon door, als het te zwaar word nemen we een break. Heel veel sterkte
Ai muppet, in ieder geval is er nu wel duidelijkheid! Op naar de volgende ronde? Lijkt mij ook heftig 6 keer achter lekaar, voornamelijk he gesstelijke deel. Jammer van je vriendin Elmo. Baby wish, nog even en jullie mogen ook!! heb jij een koolhydraat arm dieet voor me? Inmiddels ben ik ongesteld. wel licht trouwens. zaterdag klein beetje bloedverlies, en daarna eigenlijk helemaal niet meer. ik twijfel nu ook of ik morgen (3e dag) nu wel of niet moet gaan prikken...
Even gauw: super balen zeg!! Wij zijn altijd achter elkaar door gejast. 1x pause ivm onze eigen vakantie.Na de vroege miskramen moest wel mijn hCG gezakt zijn...en dit gebeurde gelukkig snel.
Vanmorgen UMCG gebeld. Ongi is nog niet doorgebroken (vanmorgen leeg maandverbandje! huh?) dus weer een test gedaan, negatief. Toen bij afvegen wel weer rood slijm.. vaag.. Nu 24 uur geleden laatste utro bolletjes gebruikt. Ik moet nu weer bellen als ik echt ga bloeden en anders moet ik langskomen om bloed te prikken. Daarna gaan we kijken wanneer we verder gaan. Heb het nu wel een plekje gegeven, baal er alleen van dat we geen reserve emmy's hebben.. pffff.. ik hoop zo dat we dat de volgende keer wel mogen hebben, anders zijn we zo door onze 3 ICSI pogingen heen
He gets Muppet..dit is ook weer zo onzeker zeg! Een negatieve test zegt vaak wel genoeg maarja, kan me ook voorstellen dat je enorm op een wondertje hoopt. Heel veel succes / sterkte meid!
Jakkes muppet... nu blijf hje wat heen en weer slingeren he! wat zijn utro bolletjes? hebben jullie eerst 6 pogingen in eigen cyclus gedaan? lijkt me een minder fijn gevoel om te weten dat het de laatste poging is, Maar goede moed, wie weet wat je lichaam in petto heeft!!! Elmo, hoeveel pogingen hebben jullie erover gedaan om zwanger te raken als ik vragen mag? T is een beetje rustig hier??
utro bolletjes zijn bolletjes progesteron (hormoon) die je in je vagina moet stoppen na de punctie en zowiezo tot je testdatum. De bolletjes zorgen ervoor dat het baarmoederslijmvlies niet te snel loslaat (als je een korte fase na je ei hebt bijvoorbeeld kan dat). Die bolletjes moet je 3 x daags 2 van insteken. Ik dacht dat wanneer ik daarmee zou stoppen alle baarmoederslijmvlies wel los zou komen, maar nog steeds nul komma nul bms te bekennen... ook misselijk als een malle, maar dan in de middag.. apart hoor.. Ik heb geen pogingen in eigen cyclus gedaan omdat dat met icsi volgens mij niet kan omdat je bevroren zaad gebruikt. Dan zouden ze 1 rietje opmaken voor 1 eicel en dat is zonde. (zo heeft elmo het uitgelegd aan mij) Ik heb gelukkig nog 2 pogingen te gaan, en anders is het sparen geblazen..
HIM: ohja in mijn geval gebruiken we bevroren zaad, heb je dat niet dan kan het wel zie ik.. wat is hyper icsi eigenlijk elmo?
wij gaan ook voor icsi, maar oook voor de 6 pogingen in eigen cyclus. mannetje heeft ingevroren zaad en er wordt pas een rietje gebruikt op het moment dat eitje er goed uitziet natuurlijk. Dus dat doen wij wel... elmo, wat is cryo?