Bah dat je kat zoek is, nooit leuk!!! Ik ben vanmorgen ongi geworden en heb dus gebeld, en ik kan woensdag voor de eerst FM, meiden we gaan beginnen en ik vind het zoooo spannend allemaal, wel positief gezien hoor. Wat is het hier trouwens weer rustig. Liefs Janis
Spannend Janis, Nu begint het echt! succes hoor! Ik kan niet wachten, maar ja, eerst die overige 9 kilo nog! haha
Hey Janis, spannend meid!!! Ik wens jullie alle succes! HIM; succes met de 9 kilo's!! Gaat je zeker wel lukken.. Hier is de ongi nog steeds niet doorgebroken. Zit over 2 dagen al 2 weken na testdatum en over 3 dagen zit ik 2 weken na mijn laatste utro bolletjes. Mijn lichaam heeft echt een opdoffer gehad lijkt het wel en wil niet meer opstarten. Voelt heel vervelend omdat ik de eerste ICSI poging nu wil gaan afronden en verder gaan met onze tweede poging. (helaas hadden wij geen cryo's) Ik ben er zelf nog wel heel verdrietig onder, negatieve tests maar ook geen ongi.. onze emmy zit er nog wel ergens, maar is inmiddels al wel helemaal weggegaan denk ik.. Voelt wel gek dat het er nog zit misschien, maar zonder ingenesteld te zijn ofzo.. hmmm.. Ik voel lichte buikpijn dus ik hoop dat het nu komen gaat. Al een dikke week kleurloos slijm hooguit maar verder geen bloed iets gezien. Heel vreemd. Kon op internet ook niemand vinden bij wie het ZO lang duurt.. heb ik weer.. vandaar ik ook Muppet heet. Dat soort dingen overkomt mij altijd..
ooo muppet...wat afzien lijkt me dat!!! weet je nog steeds niet goed waar je nu aan toe bent...toch nog hoop of dat niet??? heel veel sterkte!!!!!!!! (jij toch ook met behandelingen bezig na tese...of was jij dat niet???)oh nee..mesa/pesa zeker anders kan het niet in het umcg.. alle andere meiden ook veel succes!!lees en leef vaak even met jullie mee! liefs!!!!!
Nee heb geen hoop meer.. heb afgelopen maandag nog getest en negatief (was wel te verwachten maar toch).. Wij hebben inderdaad Pesa laten doen (raak altijd in de war; welke van de twee ook al weer?) Tese doen ze in UMCG niet, dat klopt. We hebben nu nog 12 rietjes in de vriezer staan en we gaan door tot we zwanger zijn.. al duurt dat nog 10 jaar.. we gaan er voor.
Muppet, wat raar dat je nog niet ongi bent, zou het wel ff in de gaten houden en andere ff het ziekenhuis bellen. Heyitsme, de eerste kilo ben je maar mooi kwijt, is je kat alweer terecht? Ga morgen lekker een weekend weg, heerlijk heb er zin aan, even de zinnen verzetten voordat we beginnen. Dames lekker genieten van het weer, doe ik iig wel. Liefs Janis
Ik lees ook nog wel mee hoor...maar heb gewoon drukke dagen an als het niet druk is, genieten we lekker buiten van het weer Janis, Heeeeeel veel succes woensdag! Kan me voorstellen dat je een beetje hyper bent van de spanning. Het is "maar" een fm...(denk je straks) maar nu is het de aller eerste actie voor een echte eerste behandeling. Snap die spanning heeeeel goed hoor Zet hem op. Muppet, He, wat naar zeg. Kan me zo voorstellen dat je hier poepflauw van bent. Toch het UMCG anders even bellen meis.. Knuf
Ik dacht al waar is Elmo gebleven meis ik geef je groot gelijk, lekker genieten van het weer!!!!! En bedankt voor je lieve woorden, en jah het is "maar"een follikelmeting, maar wel de eerste voor de behandeling. Ik moet wel zeggen dat ik een goed gevoel heb en dat ik er heel erg positief in ga, wel heel goed in mijn hoofd wetende dat het niet allemaal makkelijk zal gaan en dat de kans dat het niet lukt er ook in zit, daar ben ik me wel heel erg van bewust. Ik ga vandaag een weekend weg even lekker relaxen, en dan ben ik er helemaal klaar voor. Fijn weekend allemaal en ik lees jullie maandag weer, Liefs Janis
Fijn weekend Janis! Muppet, oh wat is je lichaam dan in de "war" Sterkte meid! Elmo, gelijk heb je,lekker genieten! Ik heb mijn gedachten al wat kunnen verzetten, afvallen gaat wat beter, en ik heb nu de instelling, lukt het niet dan gaan we even door. Het is alleen maar beter, en die paar maanden op mijn mensenleventje overleef ik wel!
Hey dames, lekker weer vandaag he.. heb al een kleurtje in mijn gezicht.. zo lekker. Vandaag precies 2 weken geleden laatste utro bolletjes gehad en nog steeds geen bloeding maar wel slijm zoals bij ei.. zou het kunnen dat de bloeding VOOR de testdatum de bloeding was en dat het gewoon "leeg" was hierna? (hoewel ik geen stolsels heb gehad en erge buikkrampen ook niet, de bloeding duurde van ochtend tot nacht.) Ik ga morgen weer ff met het umcg bellen. Ze zouden toch kunnen kijken of het "leeg" is?
??????? Muppet zeker? Goedemorgen trouwens haha. Mij weekend was geweldig we hebben ernorm gelachen en prachtig weer gehad. Toen we gister thuis kwamen was ik helemaal kapot, maar heb zo'n lekker gevoel gehad en een super fijn weekend. Ben helemaal klaar voor morgen de eerste follikelmeting. Muppet, hoop dat ze je kunnen helpen in het ziekenhuis. Heyitsme, goed dat je je gedachten hebt kunnen verzetten, en je er nu positief tegen aan kijkt. Vandaag weer aan de slag, zal wel zwaar worden vandaag hihi. Fijne dag allemaal, Liefs Janis
Hahaha Janis, ik bedoelde inderdaad Muppet (dacht ik nog zo goed gekeken te hebben, heb ik me toch vergist hihi). Wat heerlijk dat je weekendje weg zo'n succes was! Wie moest nou woe / donderdag naar het UMCG? Mupper: Nog gebeld?
Elmo, geeft niet heb ik ook wel es hihi. Ik moet morgen naar het UMCG voor de eerste follikelmeting. Liefs Janis
hallo morgen ochtent (vandaag)weer na umcg voor een tweede gesprek en de uitslagen van het bloed vandaag op de weegschaal het afvallen gaat helaas niet zo snel als ik zelf wil. me eigen weegschaal geeft aan dat ik 3.1 kilo ben afgevallen had gehoopt op meer maar helaas. maar goed ga met volle moed verder . hoe is het verder met de afvallers onder ons liefs zowi
hallo zo de tweede gesprek is geweest. allemaal goed nieuws gelukkig .de bloeduitslagen waren goed ben vijf kilo afgevallen nu nog vijf kilo te gaan het liefst natuurlijk meer.me vriend moet nog naar de uroloog een echo laten maken van zijn ballen en ze willen mij cyclus bekijken en als dan alles goed is nog voor de zomervakantie beginnen. janis ; hoe is het vandaag met jou vergaan liefs zowi
Hallo dames, Bij mij gaat het allemaal erg snel, zit nu op dag 8 en mijn follikel was ongeveer 13.5 mm en bms was 8 dus dat zag er goed uit, ik moet morgen weer terug komen want dan zal de follikel wel 14 mm zijn. Toen ik de cyclusanalyse deed, was mijn follikel op dag 8 nog niet eens 10 mm en nu al bijna 14. Het overviel me vanmiddag in eens dat het best nu allemaal erg snel gaat en dicht bij komt, ben best wel zenuwachtig. Vooral om de punctie daar zie ik nog het meest tegen op. Ga denk morgen ff vragen of ze iets rustgevends voor me hebben voor de punctie. Zowi 5 kg kwijt goed man, hoelang heb je er over gedaan? Voor jou komt het ook dichterbij. Liefs Janis