IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Babywish; nee hoor echt 80 km heen, en 80 terug.. woon in Frl en het is best een pokke eind rijden! :)

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Jeetje

dacht dat mcl en umcg samen werkten in een ivf behandeling

Das 3 kwartier rijden, maar scheelt dan wel dat je een auto hebt :p

Waarschijnlijk willen we in de zomervakantie een nieuwe afspraak maken.

Bloedprikformulier van vriendlief heb ik gelukkig nog, dus daar hoeven we geen afspraak meer voor te maken. En dan is het dus even nieuw papiertje halen met juiste datum erop, prikken en dan weer afwachten.
    Hopelijk geen 3 maanden, maar ben bang van wel :(

Inmiddels bijna helemaal gestopt met roken en zelfs regelmatig even joggen

3. jeenni

jeenni Niet meer actief

Allemachtig, om gek van te worden.....

4. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    hallo dames!

poos niet geweestt, maar had het ook zo druk!
    Afvallen gaat goed, nog 5 te gaan, en ik wil wel door gaan, want voel me echt beter!
    er zijn nu in totaal al 5 af!
    Over 2 maanden de cyclusanalyse!

zal vanaf nu weer even meelezen!!

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @babywish; wij doen ICSI, dat doen ze niet in Leeuwarden, dus vandaar dat we naar Grunn moeten. :D.. op zich niet erg hoor, ben het nu wel gewend!

HIM: wow 5 kilo! Knap!!!!!!!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

HIM: super zeg! Heel goed gedaan meid!

7. jeenni

jeenni Niet meer actief

Ontzettend goed van je. Hoe heb je dat geflikt? Ik ben zelf ook al een tijdje bezig, maar gaat heel langzaam. Als eerste stap ben ik begonnen om minder tot geen suikers meer te eten. Heb jij nog tips.

8. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Hallo Meiden,

Hier heb ik het ook erg druk, en heb ook bewust wat afstand genomen.
    Jeeni wat balen dat het niet is gelukt!!!! Hoe gaat het nou?
    Heyitsme, 5 kg afvallen wat goed van je.
    Muppet, ik zie in je onderschrift dat je 19 mei de eerste follikelmeting hebt, heel veel succes!

Wij wonen ook in Friesland, en ik heb zoiets van als ik nou naar Leeuwarden moet of naar Groningen is eigenlijk hetzelfde, en in Groningen is alles op een plek. Ik vind het erg fijn in Groningen, en wij zijn het wel gewend om lange afstanden te rijden dus Groningen is een eindje voor ons, wij doen er als alles meezit 50 minuten over.

Ik heb er wat doorheen gezeten, ook omdat we het erg druk hebben. Maar heb me zelf weer een schop onder de kont gegeven, en we gaan er weer voor.

Liefs Janis

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey Janis, goed dat je even een tijdje afstand hebt genomen, soms heb je dat ook wel nodig om alles een plekje te kunnen geven en je zelf weer moed in te praten voor een volgende keer.
    Ik wens jullie er weer veel succes mee en ik hoop dat het jullie snel mag overkomen!

10. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Wie weet zitten we per ongeluk wel een keer in dezelfde wachtkamer :p

11. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    SUPERNIEUWS:

Heb een half jaar contract bij m'n werk:D

Nu de ICSI nog in werking en ik ben heel gelukkig ;)

12. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Trouwens, ik schaam me om het te zeggen.

Maar ben stiekem al bezig met de babykamer :)
    Ik heb al een badje + standaard met daarin een duodeken, wat rompertjes maat 50/56 en maat 62/68, spuugdoekjes, moltons, hoeslakentjes, bedzeiltjes, hydrofiel doeken, 2 spenen, spenenkoord, en 2 flessen.
    Wat standaard dingetjes.
    (Vooral omdat er magaopruiming was en ik nog een tegoedbon had die bijna was verlopen... Ik kon het gewoon niet laten);)

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :D hihi.. leuk toch? Lekker van genieten hoor, zo houd ik het ook beter vol door dingetjes te kopen :)

14. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Pffoeh,

Ben blij dat ik niet de enigste ben :D

Ik vindt het zo heerlijk, af en toe voor iets kijken of als ik het echt niet kan laten iets kopen.

En als ik dan iets gekocht heb dan voel ik me zoveel beter, en als ik het dan gewassen heb enzo en ik leg het neer in 'de babykamer' dan voel ik me echt heerlijk en weet ik weer dat ik moet volhouden en waar ik het voor doe.

Misschien ook handig om te stoppen met roken, zodra de drang komt om thuis een sigaret op te steken, naar 'de babykamer' rennen.:p

Het voelt gewoon goed, ook al hoor je van anderen: waarom koop je dat, je bent nog lang niet zwanger. Of: waarom wacht je niet totdat je daadwerkelijk zwanger bent. Of: Het brengt ongeluk om voor je zwangerschap spullen te kopen. Of zelfs: stel je voor dat je niet zwanger wordt, dan doet het veel meer pijn om er tegenaan te kijken.

Ik ga weer aan het werk: ben weer bezig een praatpaal te worden;)

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    anderen denken maar hoor.. ik ken meer mensen die gewoon zwanger werden ookal hadden ze dingen gekocht? Hoezo brengt het ongeluk? In de Secret zeggen ze toch dat je ervan uit moet gaan dat het komt..? Dat doe je nu dus in principe ook!
    Gewoon van het positieve uitgaan. Ookal zou het bij ons nooit lukken dan is er vast een adoptiekindje of desnoods houd je het als herrinnering aan de periode...

werk ze!

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    ik kan niet slapen. morgen weer werken, gelukkig maar tot 13:00. kan niet wachten tot we eindelijk mogen/kunnen starten met de behandeling. probeer weer te gaan slapen. welterusten. xx

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) spannend he.. doen jullie ivf of isci? (sorry ben het ff kwijt)..

Knuffel!

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

BabyWish,
    Alles is dus weer helemaal rustig, in de prive sfeer.
    Het was toch bij jullie, dat ijskast-verhaal?

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    zien ze bij een eerste FM nu wel of nog geen folikkels? (eerste keer in de prikcyclus dat je een echo krijgt zeg maar). Ik heb er gister nl niets over gehoord en kreeg de puregon erbij, maar de vorige keer had ze het tijdens de eerste echo al over 8 folikkels..
    en kreeg ik de puregon erbij.. als ik mijn dagboek mag geloven.

Beetje in de war, en emo trouwens nu met de puregon erbij.. jemig.. heb vandaag al 5 keer gejankt om niks. Voel me zo zielig en alleen alsof ik alles alleen doe.. heel gek. Word nog een lang weekend voor mijn mannetje.. hihi..

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Lieverd antwoord op je vraag in mijn topic.

Deel Deze Pagina