In het spelletjes deel kunnen we er wel een spelletje van maken En de gene die het raad wint eheu......... Maar jij mag dan niet mee doen
mijn vriend zei: ohja nu weet ik het weer! Ik heb het nooit geweten geloof ik want ik kan me die naam niet herinneren! hihi
Weten jullie hoe lang het duurt voor je de papieren in huis hebt voor en cryo tp? Heb vandaag 2 wk geleden gebeld ivm het mislukken van de 2e verse tp en toen zei ze dat ze de papieren zou toesturen.. heb alleen nog steeds niets gehad en zit nu rond mijn ei (denk ik) en als de cyclus vlot verloopt heb ik over 2 weken op vrijdag mijn nod.. en wil dan dus wel gaan beginnen...zodat ik 2 wk later een cryotje kan ophalen.. Misschien dat jullie het weten..
hey muppet, als ik jou was dan zou ik gewoon bellen het verhaal vertellen dan gaan zij het wel voor jouw uitzoeken denk ik
hihi is ook zo.. maar heb het idee dat ik altijd aan de telefoon hang.. hahah.. al is dat vast niet zo, maar meer in mijn beleving. Zal straks wel even bellen. iig bedankt!
Heyy Muppet Ik ben geloof ik iets later als jou ongi geworden. En ik heb wel al mijn nieuwe schema en recepten in huis. Ik moet daar mee beginnen zodra ik weer ongi word. Dus je kunt beter even bellen.
vanmorgen was ik aan het werk.. dus bel straks wel even tijdens verpleegkundig spreekuur.. of kan dat niet?
heb gebeld..uitgelegd dat ik ivm niet 'sochtends kon bellen deze week. Deed ze niet moeilijk over. Zou aan het secr. doorgeven dat ze het moesten opsturen en dat het wel snel moet aangezien over een dikke week mijn nod verwacht.. zou zonde zijn als we nu een maand langer zouden moeten wachten. Toch? Valt dan allemaal mooi in onze vakantie!
@ Muppet, heb je de papieren nu binnen? @ All, hoe gaat het hier verder? @ Hier, Gister de eerste echo, gehad, en we konden een mooi kloppend hartje zien, ben nu een stuk gerustgestelder. Was wel een emotioneel moment hoor. Liefs Janis