IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Spannend Kate, hoop dat het positief blijft. Heel veel succes, ik duim voor je;)

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    in mijn fotoalbum, als het goed is is die voor iedereen zichtbaar

3. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    wat goed kate!!

aankomende woensdag hebben wij eerste afspraak weer in umcg. start van de cyclusanalyse!

4. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    *Breek ff in*

Wauw Kate, dat ziet er errug goed uit!!!!!! Wat spannend zeg, maar dit ziet er erg veelbelovend uit:).

Liefs mien

*breekt weer uit*

5. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Hoe is het nu Kate? die testen zijn wel heerlijk positief zeg!!

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hoe bereken je hoever je bent, vanaf je ongi?

7. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Van harte gefeliciteerd Kate! Je moet idd rekenen vanaf je ongi.

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    snap er geen drol van. volgens sommigen moet je rekenen vanaf je tp (via Freya site bijvoorbeeld)..
    Ik heb een schema gekregen voor de komende maanden van het umcg en daar staat op dat ik op de testdag 4 weken en 3 dagen was. Als ik dat terugreken is dan mijn ongi een dag of twee later (di ipv zo). Maargoed. Het zal wel goed zijn.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    kate ik zou vanaf je tp rekenen, je kan immers wel een langere aanloop hebben naar je tp dan de 2 weken die je "kado"krijgt.

gefeliciteerd trouwens want volgens mij had ik dat nog niet gezegd!!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dank! :)

11. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Kate,

VAN HARTE GEFELICITEERD JAHOE,

Liefs Janis

12. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    wow Janis, jij gaat ook snel! goed hoor!

Gister de eerste echo gehad in het kader van de cyclusanalyse.
    Morgen weer!
    Na deze "ronde" kunnen we hopelijk al van start!

13. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    shit hoe pas ik mijn banner aan? hij loopt een dag voor :p

14. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Heyitsme, fijn dat je nu in de cylcusanalyse bent, in mijn geval ging het daarna erg snel allemaal, we kregen vlak nadat ze genanaliseerd waren de uitnodiging voor de prikinstructies en toen de ronde er na mochten we starten. (eigen cyclus dan he).
    Ik ben morgen 14 weken ben nu wel een stuk geruster, en durf nu meer te genieten, en al spulletjes te kopen, zo hebben we gister de kinderwagen besteld, over twee weken krijgen we hem.

Voor de rest van de meiden, hoop dat jullie snel weer van start mogen en dat jullie snel een positieve test in handen hebben net als Kate en ik.

Liefs Janis

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Blij dat je je al wat meer durft te genieten Janis! Ik heb er soms nog wat moeite mee. We leven nu eerst naar MvM die volgende week langskomen en dan naar de eerste echo. Hopen dat alles goed werkt en er goed uitziet! Wordt er wel onzeker van dat ik de ene dag meer voel dan een andere dag. Dat is wel normaal toch? Ben eigenlijk vooral moe en heb zere borsten aan de zijkant. Verder wat meer prikkelbaar op momenten..

Him; ik wens je ook heel veel succes!!!

16. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Meis, dat je de ene dag meer voelt dan de andere dat is heel normaal dat heb ik ook gehad en nu nog wel es, maar nu maak ik me er minder zorgen over. Ik ben ook erg prikkelbaar en dat lijkt me ook normaal...............
    Dat van MvM dat is dan weer een bevestiging, is hoef nog 2.5 week en dan ben ik klaar voor MvM.

Als er wat is kan je me altijd pb-en

Liefs Janis

17. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    He janis, ik hoop dat het bij ons ook zo mag vlotten!

Kun je nog wat meer vertellen over de cyclusanalyse,
    vandaag ging het zo snel, waar ik enorme moeite nog heb om dus zo'n inwendige echo te laten doen, was het vandaag letterlijk en figuurlijk naar mijn idee, in de kamer uit de kamer. ging zo snel, loop er wat mee te malen.
    Mis de uitleg wat, maar ja, was weinig te zien ook tov de eerste echo. Dus hier ga ik maandag even op in. Ik wil graag weten waar ze op zitten te wachten, en wat er dan gebeurt.
    Hoe vonden jullie dat, de eerste keren met de billen bloot? ;)

18. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Heyitsme, als je vragen hebt moet je die daar gewoon stellen hoor, ook als je de echo laat maken van wat ze dan bv na kijken. Je krijgt dan gewoon antwoord en nemen de tijd voor je als je het vraagt.
    Cyclusanalyse is de bedoeling dat ze gaan kijken hoe je follikel groeit, je bloedwaardes zijn en hoe lang je cyclus is. Aan de hand daar van gaan ze kijken of je dan eigen cyclus behandeling gaan doen of hyperstymulatie.
    In heb begin vond ik het ook "erg raar" met de inwendige echo, en voelde me ook echt niet op mijn gemak, maar toen bedacht ik me, die mensen zien het dagelijks en het maakt hun niks uit. Probeer aan wat anders te denken en te ontspannen, met de echo, ik keek altijd naar het scherm. Anders is het alleen maar vervelender, en vraag de arts gewoon van wat ze doen.
    Over het algemeen gaat een follikelmeting ook erg snel, oja ze kijken ook hoe dik je baarmoederslijmvlies is.
    maar nogmaals, als je vragen hebt, gewoon vragen dat vinden ze echt niet erg.

Hoop dat je wat hier aan hebt.

Liefs janis

19. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Zeker weten.

Eerste echo is me alles uitgelegd wat ze zagen en heb ik veel gevraagd.
    Tweede echo ging zo rap dat ik gewoon even overdonderd was.
    Morgen ga ik ze weer flink wat vragen heb ik me voorgenomen, ben benieuwd naar de verschillen.
    En ook vragen, mocht je een langere cyclus hebben of het dan ook in eigen cyclus kan.
    Goed na deze maand zal er wel veel meer duidelijk zijn vermoed ik zo!

20. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Als ze alle gegevens hebben dan is er zeker meer duidelijkheid, en als je anders nog vragen hebt, zijn wij er ook voor je.

Liefs Janis

Deel Deze Pagina