He janis, ik had gister een "mega" ei haha (vond ik zelf) dus ik mag morgen nog een keer, hopelijk laatste keer, dan zit ik op dag 22. heb een lange cyclus altijd, maar ziet er tot nu toe mooi uit geloof ik! Hoe is het met jou en de hormonstertjes??
Janis; alles goed hier, bruin/rood verlies is gelukkig gestopt. Vandaag verloskundige gebeld en heb over 3 weken mijn eerste echo daar. Spannend! Hoop dat ons beebje lekker groeit! Hoest met jou?
HIM, hoe groot was je ei dan nu? Hoop dat je dan snel de prikinstructies krijgt en snel mag gaan beginnen met de behandeling. Kate, Gelukkig is het bruin/roze verlies gestopt, nog wel ff rustog aan doen hoor. Spannend dat je over 3 weken weer een echo hebt, lekker weer ff beeb kijken. Wanneer heb je de intake bij de verloskundige dan? Hier gaat het deze week wel beter met de hormonstertjes. Ben nu ook lekker aan het werk en thuis schoonmaken e.d. en op het werk, en merk het wel hoor, ben wel moe, maar nu moe van het werken en niet van het niets doen. Dus slaap ik gelukkig ook beter. Vandaag is de kinderwagen binnen gekomen, echt mega mooi een Mutsy transporter zwart. Als ik er achter sta vind ik het erg raar dat wie er nu in mijn buik groeit, in februari in ligt en ik er achter loop kan er nog niet helemaal bij, maar het begint nu echt allemaal echter te worden. Net als dat ik van het weekend boven twee kamers heb opgeruimd en spul weg gegooid, en in die ene kamer staat nu de commode en babyspul is ook zoiets. De babykamer moet nog wel worden opgeknapt hoor, weet alleen nog niet precies hoe ik het wil hebben. Pff heel verhaal geworden. Liefs Janis
leuk toch Janis, alles gaat nu letterlijk en figuurlijk vorm krijgen! Lijkt me heerlijk, al ben ik er nog niet mee bezig zelf. Ei was 27 mm en 24 mm bleek wel groot te zijn,en ik vond het net een skippybal op t scherm haha. Ben ook benieuwd naar de uitslagen en wanneer de instructies komen etc! Eerst maar eens duidelijkheid na deze analyse. Ik heb goed hoop!
HIM, 27 mm das heel groot! Die van mij die sprong vaak bij 20 a 22 mm. Ben benieuwd of het nu gesprongen is, voel jij je eisprong of niet? Iig heel veel succes vandaag. Jah het is wel lekker hoor dat het nu allemaal vorm begint te krijgen. En ik snap heel goed dat je er nu nog niet mee bezig bent, dat was ik ook niet toen ik met de behandeling bezig was. Hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik het allemaal opschrijf, anders gewoon zeggen hoor dan doe ik dat niet meer. Zowi, hoe gaat het eigenlijk met jou? En de rest van de meiden natuurlijk..... Liefs Janis
Ik heb dan gelijk de intake denk ik Janis. Al heeft ze me aan de telefoon ook al wat vragen gesteld over vruchtwater punctie etc. Maar dat wil ik toch niet. Wat heerlijk dat je nu dat soort spulletjes al kunt kopen Lekker aan wennen en lekker van genieten meid, af en toe maar even een rondje door het huis achter de kinderwagen! Ben je begin/eind feb uitgerekend?
Janis, lekker posten meid! geeft niet! Hier vandaag 2 kleine "dompertjes" tenminste dat vond ik. Ei zat er nog, "gelukkig" bleek later adhv bloedwaardes dat ie wel gesprongen was, dus wss geel lichaam of zoiets. Cyclus is dus lang (altijd rond de 35) en het is dus even de vraag of behandelen in eigen cyclus daadwerkelijk gewenst is. Terwijl ze zo positief waren, achteraf iets te positief en dat hebben ze vandaag terug genomen. Baal ik best even van, en hoop dat het natuurlijk nog steeds kan, en dus minimaal hormonen spuiten. Dinsdag weer bloedprikken en dan dag 1 weer doorbellen. Daarna gaan ze plan van aanpak bedenken, en zullen we waarschijnlijk op dag 8 weer moeten verschijnen. Nog niks gehoord over prikinstructies, maar dit zal wel volgen als plan van aanpak bekend is... En op deze weegschaal was ik zwaarder, bah, met gevolg dat ik alleen maar zin heb in chocola en in een pesthumeur ben. vriend zou vandaag ook mee, had ie zich verslapen, belt ie op als ik al klaar ben, Daarna mijn bus gemist en dus te laat op het werk... kortom het was een fijne dag. (intussen al weer veel beter want vriend haalt patatjes op ) Zo dat was even mijn ego bericht dames...
Hallo UMCG meiden, Ik ben bang dat ik me binnenkort ook bij jullie kan voegen... Ik 'mag' nog 1 IUI in het streekziekenhuis doen, maar daarna leek het de gyn een goed idee om door te sturen... Is de wachtlijst lang voor je terecht kan??? Waarschijnlijk wordt het dan ook IVF voor ons. Ik zag wel veel hoopvolle banners hier, dat is dan wel een goed teken!
he jippiejee! ik hoop dat jullie niet naar het umcg hoeven! mocht dat toch wel het geval zijn! WELKOM (en anders ook natuurlijk) Wij kwamen niet op een wachtlijst. Intake gehad, 10 kilo afvallen en direct door voor de cyclusanalyse... Uitslag hiervan krijgen we binnenkort. Wij gaan trouwens voor icsi Vertel eens wat meer als je wil?
hey meiden nu even een paar dagen vrij heerlijk heb dan ook de afgelopen dagen erg veel gewerkt en ben ook wel toe aan een lang weekend. even wat dingen in huis doen boven de deuren en zo verven keuken afmaken even wat afleiding ... ik merk dat ik weer erg gespannen ben helaas kan ik dat niet erg uiten dus zet bij mij de spanning altijd om in pijn in me rug gelukkig dat me mannentje zo lief is om dit elke avond los te maken . jemig him 27 mm dat is groot .. weet je al wanneer je mag beginnen wie weet kom je in dezelfde groep als wij .. hoe is gaat het verder met jullie meiden ..... leif zowi
Gister was ei zelfs boven de 30 mm, achteraf was het dus een blaas met vocht of geel lichaam? Ei zelf was (gelukkig) al gesprongen. Waar zit je mee zowi? Lief dat je mannetje dan los masseert! Misschien wel zelfde groep! zullen het zien!
Oh niet wachten? Dat zal een aangename verandering zijn in de MMM. Eh tja, we hebben 3x IUI achter de rug in eigen cyclus, alleen pregnyl. Nu een keer met 50clomid. Zaad is goed en ei rijpt goed. Negatieve samenlevings test gehad, vandaar IUI. Ik heb 2 jaar geleden mijn spiraaltje laten verwijderen, heb regelmatige cyclus sindsdien, maar ben nog nooit zwanger geweest. Dat is het een beetje in een notendop. Zelf had ik nog 3 IUI's verwacht, dus vond het wel een beetje tegenvallen dat de gyn het wel mooi geweest vindt nu. Niet hoopgevend als die het niet zo ziet zitten zo. Vandaar dat ik nu even bij jullie kom kijken. Ik hoop dat ik voor vragen hier af en toe terecht mag alvast, maar ik ben dus nog geen UMCG 'er. Dus jullie mogen binnenkort echt van start! Succes!
hey him :spanning mmm hoe leg ik dat uit . ik ben vanuit mezelf nog al onzeker over me zelf als er nieuwe dingen in de planning staan wil ik weten hoe wat en hoe het afloopt ... in het kort uitgelegt ..daarnaast ben ik iemand die haar gevoelens slecht kan uiten wil niet dat iemand me ziet huilen bv als ik verdrietig ben. mijn mannentje en ik heb een heel gesprek gehad dat ik me er te veel mee bezig hou , misshien is dat ook wel zo ,hij hoeft er niet veel voor te doen de afgelopen maanden ben ik bezig geweest met afvallen anders konden we niet beginnen dus ja hoe kan ik er niet mee bezig zijn ik had maar een doel voor ogen en dat was afvallen voor de behandeling. misshien zijn mannen wel te nuchter voor al dit . die van mij zegt wacht nu maar eerst de 13e af en dan zien we wel weer wat er gaat gebeuren , ik wou dat ik zo kon denken .... liefs zowi
Mannen zijn over het algemeen heel nuchter. Hier ook, hij bekijkt het per keer, terwijl ik het heerlijk vind om wat verder vooruit te kijken, en wat te dagdromen. Soms doet hij even met me mee. Al met al herken ik je verhaal heel duidelijk. We hebben niet hoeven wachten gelukkig. Jullie wel, en zijn nogal wat molens doorgeweest al. Logisch dat je er mee bezig ben, alles staat in het teken daarvan geloof ik... Meid probeer ook lekker Zowi te zijn, ga lekker uit, shoppen, hobby's. Da's goed voor je! Succes!
hey meiden wat een rust hier him ja ga ik proberen morgen willen we een matrasvlieger gaan halen om wat afleiding te zoeken haha even een dagje na het strand lekker van de zon genieten want helaas zondag al weer aan het werk (niet dat ik geen plezier in me werk heb mag er graag werken ) maar ben eigenlijk wel toe aan een vakantie . even lekker doen wat ik wil uitslapen stappen einden wandelen met de honden thee leuten bij vriendinnen maar helaas zit dat er niet in . gaan jullie nog iets leuks met het mooie weer liefs zowi
Hallo allemaal. Ik ben al een poosje aan het zoeken naar een actief forum met medemensen die ivf(icsi) in het UMCG doen. Soms voel ik me erg alleen, ben wel op een forum geweest bij mensen die in andere ziekenhuizen lopen maar dat is toch anders.... (ligt misschien aan mij). Wij zijn net weer begonnen met onze 6e eigen cyclus behandeling na een jaar er tussen uit te zijn geweest. Woensdag voor de 1e echo heen geweest en kon gelijk beginnen met cetrotite en gonal f. Moest in 1e instantie vrijdag weer komen voor 2e echo maar werd woensdag direct nog gebeld dat ik donderdag terug moest komen omdat mijn bloedwaarde erg hoog was.! Dus donderdag weer heen en aan de linker en rechter kant een blaasje te zien.. 1 wat groter dan de ander. Vandaag punctie gehad.. toch 2 blaasjes (met veel moeite en pijn) aangeprikt en gelukkig ook 2 eicellen gevonden. !! Nu wachten tot maandag... en hopen dat 1 of natuurlijk beide eitjes zijn bevrucht. ! Groetjes Saskia
hallo meiden zo een heerlijke dag gehad vanochten even na de stad geweest voor onze nieuwe hobby (matrasvliegeren) in eerste instantie had ik zoiets van nee dit is niks voor mij maar goed me mannentje heeft me omgepraat dus een gekocht . daarna met de meiden(had me nichtje en haar vriendin te logeren) na huis broodje smeren drinken pakken en natuurlijk niet te vergeten ze zwempakken en op na lauwersoog heerlijk de hele middag aan het strand gelegen wat lezen wat zwemmen en onze nieuwe matrasvlieger uitproberen en dat geeft een kik ... dat ding sleept me zo een paar meter door het zand heerlij krachtige vlieger ook veel bekijks gehad van omstanders tegen vijf uur weer rihting huis eve eten ..maa na het eten weer de auto in en op weg naar de eemshaven om nog maals te vlieger samen met wat vrienden al met al een heerlijk onspannende dag gehad .. jullie nog wat leuks gedaan met het mooi weer saskia welkom ..gewelidig nieuws twee eiellen gevonden hopen op een mooie bevuchting we zullen voor je duimen hier kun je vanalles vragen of je uiten wat je op je hart hebt liefs zowi
hey meiden wat een stilte hier . him hoe is het verder weet je al wanneer je mag beginnen hier gaat alles zijn gangetje druk met vanalles bezig . heb momenteel drie kittens en moederpoes in huis .(heb ik in beslag genomen ) van de overbuurman. hij verwaarloost zijn dieren , helaas heb ik nog niet alle katten van hem . gisteren na de da geweest en ze laten onderzoeken erg vermagert en erg vies (onder de vlooien en wormen ) inmiddels ook de dierenbescherming ingeschakeld . wou de eigenaar er op aan spreken maar was niet thuis ben. ben na binnen gelopen en je wilt niet weten wat ik daar aantrof gewoon te vies voor worden overal uitwerpselen nu afwachten wat de dierenbescherming gaat doen .. dus druk bezig met de verzorging van deze lieve dieren ... liefs zowi