8bree, de eerste poging was het eitje al gesprongen en ivm mijn eileiders kunnen ze geen escape IUI doen. De tweede x was wel een punctie, maar kwam het eitje niet mee, en de derde poging ging alles volgens boekje, en het eitje was er en werd mooi bevrucht, we kregen ook een topembrio terug. Beide behandelingen hebben zijn voor en nadelen, lichamelijk is Eigen cyclus minder belastend maar geestelijk iets meer mede omdat als er geen eitje is er een maand voorbij is. Ik denk dat ik blij ben dat het bij ons toch met de eigen cyclus is gelukt, mochten we weer voor een kindje willen, dan ben ik 35 jaar geweest en dan zijn we aangewezen op hyper.
even niet bijgelezen. Yes wat ben ik blij, wij mogen ook starten in eigen cyclus! dit was even de vraag ivm mijn langere cyclus, maar helemaal opgelucht nu. Volgende week naar de bijeenkomst en volgende ronde starten!
Zowi, heel veel succes vandaag in het ziekenhuis, hoop dat we straks het bericht van je krijgen van hoe het is gegaan en dat de eerste spuiten er in zitten. HIM, Yes, volgende week sprikinstructies en dan van start, nu gaat alles snel hoor meis! Heel veel succes. Ben blij voor je dat het ivm je lange cyclus toch iegen cyclus is geworden! Hier, moet zo naar de verloskundige toe. Gewoon controle. Liefs Janis
hoi hoi de eerste twee spuiten zitten erin had even wat ruzie met de gonal spuit maar uiteindelijk toch gelukt ... vrijdag weer heen voor een echo en dan zondag waarchijnlijk de punctie al . schrok er wel even van had niet verwacht dat het zo snel kon gaan maar goed eerst vrijga weer afwachten him veel succes volgende week janis hoe was het bij de verloskundige ? liefs zowi
Zowi, fijn dat de eerste spuiten er in zitten, opzich valt het wel mee hoor dat je eventueel zondag de punctie krijgt, maar eerst vrijdag maar ff afwachten, neem vrijdag zo en zo je medicijnen mee. Alles was goed bij de verloskundige, de kleine groeit goed, en het hartje was overduidelijk. Bloeddruk was ook oke. Eerst 7 oktober de 20 weken echo en dan 19 oktober weer naar de verloskundige toe.
hoi hoi hoezo medicijnen mee dan .. ik moet ochtens de gonal en cetro nog wattes spuiten voor negen uur of moet ik dan de prey... meenemen ? mooi dat de controle goed was .. 20 week echo spannend allemaal .. wil je ook weten wat het wordt .... liefs zowi he
wanneer kregen jullie de meds? via apotheek, wanneer wordt dat gedaan?? heb even geen idee. Ja janis nu gaat t snel. maar eerst nog lekker 2 weken op vakantie!
Hey meiden, Lees hier al even mee, maar kan me ook bij jullie aansluiten. Wij zijn net gestart met ICSI mnc, 1e fm vrijdag. @heyitsme: Je krijgt bij de prikinstructies de recepten, deze kun je dan inleveren/ophalen bij de apotheek in het zkh of bij je eigen.
hoi hoi him :tijdens het gesprek krijg je een mapje daarin zitten ook de recepten voor de spuiten deze kun je direct na de voorlichting ophalen of bij je eigen apotheek of in umcg voordeel van umcg alles is op voorraad even nadeel soms moet je lang wachten welkom nataik volgens mij zitten we in dezelfde groep ... ook op 13 sept...?
hoi hoi heeft iemand ervaring met de banners heb een willen plaatsen netjes opgeslagen maar geen banner te zien bij me berichten kan iemand me helpen ....... zowi
Als het goed is moet je vrijdagmorgen alleen de cetrotide spuiten, als je ei dan nog geen 18 mm is komende vrijdag dan moet je waarschijnlijk alsnog de gonal-f spuiten. Kijk maar es goed op de schema, als er bij beide staat van stop dan moet je niet spuiten. Ik vind de 20 weken echo ook erg spannend, en jah ik wil graag weten wat het wordt, en zal het hier dan ook wel ff komen melden. liefs Janis
HIM, jah je krijgt je recepten mee als je de prikinstructies krijgt, ik haalde ze dan gelijk in het ziekenhuis, want je eigen apotheek kan het wel niet op voorraad hebben. het enige nadeel is dat je soms bij het UMCG erg lang moet wachten, maar dan weet je wel dat je ze hebt. Lekker 2 weken met vakantie, waar gaan jullie heen? Ik heb ook wel weer zin om er ff tussen uit te gaan. Nateik, Welom hier, en heel veel succes met je behandeling en als je vragen, verhalen hebt kan je ze gewoon hier kwijt hoor, we zullen dan proberen om ze te antwoorden. Liefs Janis
hoi hoi ja ik zie het op het schema staan dat de gonal-f niet moet ... dan zal ik hem morgen maar meenemen en dan zie ik wel ... leef momenteel van afspraak na afspraak mocht me er niet te veel mee bezig houden van man lief , het rara is alleen wel dat hij nu verder gaat denken zo van , als het direct raak is hebben in eind juni begin julie een kleine ... van dat soort dingen hahah daar ben ik dus nog lang niet mee bezig . was eerst bezig met wannneer mag ik gaan spuiten nu echt bezig met morgen van zal die al groot genoeg zijn en ja de punctie daar zie ik een beetje tegen op , maar moet het allemaal maar over me heen laten komen anders maak ik me zelf alleen maar gek ... janis ben wel benieuwd wel spannend allemaal wij zelf hebben zoiets van als het gaat lukken dat het een verrassing moet blijven een soort van kadootje en willen het dus niet weten aan de andere kant is het wel zo makkelijk om te weten ivm spullen kopen . liefs zowi
hoi hoi vandaag in het umcg geweest voor een echo en ja hoor we hebben de punctie gepland, vanavond de pregnyl spuiten en dan zondag de punctie.erg spannend allemaal weet ook niet echt wat ik kan verwachten .... weet van horen zeggen dat het geen fijne spuit is de pregnyl maar het is voor een goed doel ..... liefs zowi
Zowi@ succes meis , de spuit is idd niet fijn . Tip doe handschoenen aan en wrijf even over de plek waar je spuit. En het kan dat ie een beetje gaat bloeden , is mijn ervaring. Janis bedankt voor je krabbel.
ik vond de prgnyl wel mee vallen.. alleen het mengen etc vond ik zo vervelend.. qua prik vond ik de deca het ergst.
welkom nataik volgens mij zitten we in dezelfde groep ... ook op 13 sept...?[/QUOTE] Ja klopt , wist ik al eerder maar wou toch nog een beetje anoniem blijven Maar spannend zowi zondag punctie, Ik heb al eerder pregnyl gehad, maar hier geen last van gehad of een vervelend gevoel, maar verschilt natuurlijk per mens. Ik heb vandaag mijn 1e fm gehad en heb zondag de 2e, zal dan denk moeten beginnen met spuiten.
Zowi, Ik heb uiteindelijk 4x een punctie gehad, zowel in de ec als hyper. Het is niet leuk, maar ik vond het eigenlijk altijd wel meevallen. Ik heb het nooit ervaren als een stomp in je buik. Succes zondag!