IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey meiden,

hoe gaat het met je Mijs?

Ben zelf vanmorgen in kamer 9 geweest. Eitje van 17mm. Normaal moest ik dan zondag weer voor een echo komen, maar omdat mijn ei zich niet snel laat pakken moet ik morgen weer komen. Mochten mijn hormoonwaardes goed zijn van vanmorgen dan wordt ik vanmiddag nog gebeld voor verder instructies voor de punctie. Anders moet ik morgen weer heen.
    Denk zelf dat ik morgen weer heen moet en dat ik dan morgenavond de pregnyl moet zetten. Hoop zo dat ze hem nu wel te pakken krijgen.

2. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee Mariska,

Gaat wel, hoor, dank je wel.
    Gisteren lekker ontspannen dagje met mijn man gehad. Zijn er even op uit geweest, uit eten.
    Het is fijn dat de poging nu afgerond is, rommel is uit mijn lijf en neuzen weer richting UMCG.

Snap dat het nu spannend voor jou wordt, joh, gezien de vorige ronde. Netjes dat ze je vanaf nu elke dag willen zien, dat geeft jou denk ik ook vertrouwen. Dus je denkt morgen nog es kijken, 's avonds Pregnyl, maandag punctie. Ging bij mij precies zo.
    Gaat het prikken weer goed? Ik vind dat een onrustig gevoel: als ze wel of niet gaan bellen diezelfde dag (zoals bij jou nu)
    Succes, ik denk aan je morgen!

Elm, ik stap nog even lekker in bad en kom dan naar je toe! Tot straks!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mariska, spannende tijden!
    Erg fijn dat ze je goed in de gaten houden inderdaad. Ben benieuwd!

Mijs,
    Als je je TomTom instelt op Ernie, dan vindt ie Sesamstraat vast :D

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ben gisteravond al even lekker in bad geweest. Even lekker ontspannen.
    Het prikken gaat wel weer goed, ben blij dat ik morgen alweer heen mag. Geeft me even wat meer gevoel dat ze er nu vooraan zijn.

Hoe zit dat nu met jou Mijs, wanneer rekenen ze bij jou nu je eerste cyclusdag? Kun je straks wel weer gewoon opnieuw beginnen of moet je eerst een maand overslaan?

Veel plezier bij Elmo doe haar de groeten;)

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    elmo en mijs veel plezier samen.

6. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Dat was inderdaad voor mijzelf een beetje lastig door te geven, wanneer mijn dag 1 was, omdat de menstruatie zo raar is verlopen.
    Het secretariaat en ik hadden er uiteindelijk zaterdag van gemaakt. Toen heb ik een eerste vleugje 'rood' bespeurd. Heb dinsdag een afspraak staan voor fm (zou dag 11 zijn).
    Uiteindelijk zijn vanaf dinsdagavond de golven en de stolsels (lekkurrrr:D) losgekomen. De arts die belde over de vmk stelde voor de afspraak van komende dinsdag te laten staan, er rekening mee houdend dat het ei waarschijnlijk nu komende maand wat later zal komen. Het HCG was dusdanig laag dat ik wel gelijk de komende cyclus door kan met de volgende behandeling.

7. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ok das duidelijk aan de ene kant geluk dat je nu gelijk weer kan gaan beginnen.

Nog een vraagje, heb jij ook al die vier keren de cetrotide moeten spuiten en drie keer de gonal of had jij 3 cetro en 2 gonal?

Ben vandaag niet gebeld, waardes zullen nog wel niet genoeg zijn. Zal denk ik maandag weer mijn punctie hebben. Vrees dat het weer te laat zal zijn.:( Begin nu alweer vruchtbaar te slijmen zeg maar;)
    Om even door te gaan met de vieze praatjes.
    Ben benieuwd wat er morgen afgesproken wordt.

8. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ik had zondags een follikel van 12 mm, geloof ik.
    Op dinsdag had ik foll. van 17mm, moest ik gelijk naar huis om cetrotide en gonaf-f te spuiten
    Op woensdag was het foll. 20mm, moest ik cetrotide spuiten. Geen gonal-f omdat ei al hartstikke groot was.
    Woensdagavond de Pregnyl gezet, vrijdags punctie.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Marnat,
    Het was heel gezellig!
    Maarre....jouw onderschrift he...wat moet er na de: , ???

10. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi Dames,

Hoe is het met jullie?

Mijs hoe is het met je?
    IK hoop dat je het een beetje aankunt?

Liefs Riv.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    wat is er met mijn onderschrift?
    toch niks mis mee?

12. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Goedemorgen meiden,

gisteravond beetje in een dip, was misschien wel beetje uit mijn bericht af te leiden. Zag de nut er niet zoveel meer van in. Gevoel dat mijn ei toch weer zal springen voor de punctie.
    Ben vanmorgen weer heen geweest, ze belt me vanmiddag op in eerste instantie maandag de punctie, tenzij de bloeduitslag uitwijst dat het morgen al moet.
    Ben erg benieuwd. Hoop dat het morgen al kan. Vind het nu al erg spannend.

13. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee Mariska.

Logisch dat je nu nerveus bent over dat ei. Je moet nu vertrouwen gaan krijgen dat het goed kan gaan. Je moet merken dat het nu gewoon lukt.

Liefs, succes met afwachten dit weekend!

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    mariska@ succes meis.

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dank jullie wel meiden, ben net gebeld door de vpk, heb maandag om kwart over tien de punctie. Kom maar op met die punctie.:)

Trouwens Mijs, heb je uitnodiging gestuurd voor Farmville, zag dat jij er ook tussen stond.
    Ben best wel verslaafd aan jouw level te zien speel jij ook regelmatig:D

16. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    :d:d:d

17. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Meiden even klagen hoor:) Volgens mij is mijn ei alweer gesprongen.
    Sinds gisteravond heb ik lichtelijke steekjes in mijn linkerzij gehad en vanmiddag vrij hevige steken. En nu voel ik niets meer. Bah bah bah volgens mij gaat het morgen weer niet door, voel me zwaar KUT:(

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    O, gatver het zal toch niet weer......!?!

Kan me voorstellen dat je geen vertrouwen meer hebt, als het net zo voelt als de vorige keer. Is dat zo? Voelt het precies hetzelfde?
    Kan alleen nog zeggen dat ik veel buikpijn had voor de poging en dat hij er nog wel zat, maar jij kent jouw lijf beter dan ik natuurlijk.....
    Ik hoop dat ie er nog zit!!

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow Mariska, ik hoop zooooo dat je er naast zit zeg!
    Dat ie er gewoon nog zit!!
    Duim voor je!

20. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Mariska, je bent nu in't ziekenhuis. Ik denk aan je, hoor!
    Hoor het graag hoe het vandaag ging.

Deel Deze Pagina