Zowi, Yes zondag de punctie, hoe ging de pregnyl gister? Ik was erg zeneuwachtig voor de punctie, vooral omdat je niet weet van wat je moet verwachten omdat je zoveel verschillende verhalen hoort. De een vind het verschrikkelijk en de ander zegt van valt me 100% mee. Ik vond het opzich 100 % meevallen, ze vroegen mij of ik wilde weten wanneer ze gingen prikken, dat wilde ik dus niet en dat ging prima, alleen het leegzuigen van het eitje vond ik vervelend gevoel (niet pijn). Als je de punctie hebt gehad lekker rustig aan doen die dag, want je kan na de punctie een vervelend gevoel in je onderbuik hebben. Iig heel veel succes zondag en ik zal voor je duimen dat ze een eitje vinden! De pregnyl, vond alleen vervelend om de ampullen open te knakken, ik zetten op de een of andere manier te veel kracht en had dus weer allemaal glas, ik heb dat toen aangegeven en ik kreeg een handig ding mee om de ampullen open te knakken. De spuit zelf jah ook niet fijn, maar wel te overzien vond ik. En ehhh als je een terugplaatsing krijgt, moet je daarna nog 3 x pregnyl spuiten. Kate hoe gaat het nu met jou? Marnat, graag gedaan meis, denk echt geregeld aan je. Nataik, jij ook heel veel succes morgen en hoop ook voor jou dat je morgen mag beginnen met spuiten. Meiden vind het fijn dat er weer wat aktiviteit hier is. Liefs Janis
Nataik, succes vandaag op na veel eitjes. Zowi, succes zondag , hier vielen alle 3 de pogingen wat de punctie betreft heel erg mee . Tip : neem maand verband mee voor de zekerheid. Kan zijn dat je wat bloed verliest , [ kan geen kwaad] Kate@ Wat ga jij lekker , voel je je nog goed?
hoi hoi ja gisteravond was het dan zover de pregnyl spuiten , ik kreeg de tip om hem een half uurtje van te voren eruit te halen zodat die niet zo koud was alles rustig met zijn twee alles klaar gelegt en toen was het zo ver om hem te spuiten . ik had tijdens de voorlichting al wat ervaring gehoord dat het kon jeuken branden en niet fijne spuit maar hij is me erg mee gevallen heb nergens last van heb de tip van marnat opgevolgd door even over de plek heen te wrijven en daarna ben ik lekker op bed gegaan . vandaag nog even lekker aan het werk heb me baas gisteren al gebeld dat ik zondag niet kwam werken .hij vond het niet leuk maar het was niet anders. de punctie mmm ja weet niet aan de ene kant ben ik wel bang ervoor en aan de andere kant heb ik ook zoiets van laat maar komen. ik ben er dan ook niet zo mee bezig behalve dan de spuit zetten hahah ik wacht wel eerst de echo af is die er nog dan denk ik dat ik wel wat angstig ga worden , zo van zit er wel een eitje erin en gaat het zeer doen heb ook al van allelei spook verhalen gehoord . maar zoals de meesten zeggen ze iedereen ervaart het anders dus ik zie wel hoe gaat . ik laat jullie het zondag wel weten hoe het gegaan is nataik veel succes morgen meiden allemaal een fijne dag gewenst zowi
Zowi@ Idd laat het maar op je af komen , komt vast goed. De verpleging is heel lief die slepen je er wel door. Wat fijn dat het spuiten goed ging .
Zowi... Heel veel succes meid! Waar moest je spuiten? In de buik of spieren? Ik prik andere mensen regelmatig voor werk, maar op jezelf is wat anders! Is dit in je eigen cyclus of met hormonen? Ik weet dat je net hormonen hebt gespuit maar in EC doe je dat ook denk ik net voor de eisprong. Heel veel succes! Welke poging is dit voor je? Nataik! Hoi meid, ken je me nog van de iui forums? ik hoop dat alles goed gaat bij je! Succes met alles dit weekend! Hier niet veel te melden, we gister ongi geworden, dus laatste iui cyclus. Ik hoop tuurlijk dat het lukt, maar ik heb weinig hoop ervoor. Succes meiden! Bree
hoi hoi 8bree moest spuiten in de buik . ik doe isci in eigen cyclus hierbij gerbuik je ook hormonen maar lang niet zo veel als normale icsi als je eicel 14 mm is moet je beginnen met spuiten dit is voor ons de eerste poging allemaal erg spannend.. zowi
Hey meid! Ja zeker ken ik je nog, volgens mij tegelijkertijd begonnen, alleen hier bij 2x iui al gestopt, weinig zaadcellen en traag bewegelijk. Maar hier gaat alles verder goed hoor, net 2 weekjes terug van vakantie en konden gelijk beginnen, nu eerste poging in zicht. En hoe is het met jou? Man ook weer thuis of niet? Jammer dat je ongi weer is doorgebroken, zal duimen voor je laatste Iui. En blijf hoop houden hé, al is dat soms moeilijk. De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor! @ zowi: Succes morgen! rustig aan! @Janis: Ach spuiten komt ook niet op een dag aan hoor. @Marnat; Ik zou graag veel eitjes willen, maar doe eigen cyclus, dus dat zal er wel niet in zitten , was maar 1 te zien gister. Meiden fijn weekend, ik ben dit weekend aan het werk, dus kan zijn dat ik me dinsdag pas weer meldt, maar hou jullie op de hoogte!
8bree@ Jammer van je ongi , rot lijf ook dikke knuf. Nataik@ eigen cyclus tja hopen nog dat er een paar eitjes bij komen. En afwachten wat je lichaam aan eitjes aan maakt.
Ja inderdaad, kan ook zijn dat ze niets vinden, maar we gaan ervan uit dat het niet gelijk lukt, dan kan het altijd meevallen, hebben al genoeg tegenslagen gehad.
Snap ik heel goed dat je zo denkt, maar probeer toch een beetje met wat positiviteit er in te gaan. Zo dat je lichaam wat ontspannen is, Ik weet heel goed hoe lastig dat is hoor. succes duim.
Marnat; ja alles gaat goed hier GELUKKIG! Vind het nog steeds wel heel spannend allemaal. 10 weken echo was ook goed. Het begint nu wat te leven zeg maar. Steeds wat meer mensen vertellen dat we zwanger zijn, dat maakt het nog echter. Gister wat positiekleding gekocht (broek, jurkje, shirtje). Want mijn eigen kreeg ik al niet meer dicht. Ik ben blij dat de eerste weken nu zo snel gaan.. hoe verder hoe blijer ik wordt. Hoe is het met jou schat? Ben benieuwd hoe de punctie vandaag is gegaan van Zowi..
Zowi... Hoe ging het??? Ben heel erg benieuwd! Ik hoop dat je lekker rustig bent en dat het perfect ging! Kate... Wat een mooi gevoel, de zwangerschappem weken tellen! Ahhh wil ik ook Hier was ongi verwacht meiden, mijn man was 6 wekem weg voor werk , dus geen kans en geen verwachtingen tuurlijk. Dus ik ben niet verdrietig deze maand. Ff een pauze van de stress! Nataik mijn man komt donderdag terug yay! Kan niet wachten! Volgens mij zijn we wel ongeveer samen begonnen. Feb was mijn eertste iui maar daarna hadden we een 3 maand pauze voor mijn mans uitzending. Dus hopelijk kunnen we gewoon doorgaan met alles hier. Ik hoop gelijk na de laatste iui (als het niet lukt) te kunnen beginnen. Fijne dag meiden... Geniet van dit weer!!! Bree
8bree@ Dat word heel gezellig die donderdag hihi. Veel plezier hihi. Kate@ Schat hier gaat het redelijk ben niet meer zo moe gelukkig. Zo even naar het crematorium waar mijn lieve oma verstrooit is rip oma. Al weer twee jaar geleden vandaag En dan verder ruimen in huis en voetbal kijken. Verder lees mijn topic. Heerlijk he dat vertellen dat je zwanger bent. Hoe regeerden je ouders? tranen denk ik. Denk om je zelf en geniet er van. knuf Zowi idd ben ook wel benieuwt .
hoi hoi hier was ik dan weer ahhaha allemaal in spanning . nou erg weinig geslapen vannacht manlief is wat verkouden en ja mannen kunnen dan erg zielig gaan doen .. heeft dan ook geen oog dicht gedaan , mmm was het spanning voor wat er ging komen of voelde hij zich echt niet lekker ... de behandeling is me erg meegevallen . gelukkig was onze eicel nog aanwezig en was weer mooi gegroeid daarna de spullen klaar gelegd en toen ging het gebeuren .... ze hebben een eitje gevonden en ook zaad dus nu moeten ze het verder daar gaan doen en dan worden we dinsdag morgen gebeld van hoe laat er eventueel een terugplaatsing is dus allemaal erg spannend nu kan niks anders doen dan wachten . kwa pijn niet erg veel last van gehad zoals ik uit wat verhalen heb kunnen halen moest het ongeveer zo voelen als een stomp in de buik maar dat kon ik er niet echt van maken wel dat het wat pijn deed maar was goed op te vangen (even in manlief zijn vinger geknepen hahah) heb voor de rest nu alle maar beetje last bij zitten en opstaan . doe dan ook lekker rustig aan vandaag lief dat jullie aan me gedacht hebben dikke knuffel zowi
he zowi! goed nieuws! pff volgende ronde mogen wij dit hopelijk ook! spannend... krijg wel wat de kriebels hoor! Kate fijn dat het goed gaat! hoe reageerde jullie omgeving? Thanks voor de antwoorden meiden!
Zowi, wat een geweldig nieuws! Op naar een mooie bevruchting en terugplaatsing dinsdag, mijn duimen draaien overuren voor jullie. Blij te lezen dat de punctie je mee is gevallen. net wat je zelf ook aan hebt gegeven het scheelt per persoon. Hoe voel je je vandaag? Nateik, wanneer heb jij weer een follikelmeting? Kate, wat fijn dat je je goed voelt, lekker gevoel he dat de echo goed is. Wij hebben over 2 weken alweer de 20 weken echo, het gaat nu echt snel allemaal. HIM, jullie op naar de volgende ronde, had je nu al de prikinstructies gehad? en jullie gingen toch ook nog op vakantie? Hier gaat het goed, heb me weer te veel dingen op de hals gehaald geloof ik haha. Moet nog een fotoboek afmaken, we gaan morgen beginnen met het opknappen van de babykamer, pfff allemaal dingen hahahha. Nah jah komt wel weer goed. Marnat, vind het fijn dat je hier ook zo nu en dan nog ff meeschrijft. iedereen fijne dag, Liefs Janis
Marnat; je bent druk bezig dus met van alles en nog wat dus! Was het gister bij jullie ook zulk mooi weer?? Mijn ouders wisten het al toen ik 10 dagen na tp 2 lichte streepjes had, en op de testdag heb ik ze weer gebeld. Mijn ouders waren erg blij maar ook erg terughoudend. Zij vonden het misschien nog wel spannender dan wij. Zij zijn nog geen opa en oma dus dit zal hun eerste keer worden. Ik merk nu dat ze al wat minder angstig zijn dat het misgaat gelukkig. Zowi; fijn dat je er niet heel veel last van hebt gehad. Ik hoop op een mooi bevrucht eitje voor jullie en een super tp morgen! Ik duim! HIM; ja onze omgeving reageerde natuurlijk blij, maar net als wij bleven zij ook nog een hele tijd onzeker in de zin van: wacht nog maar even af.. pfff. Dat is ook lastig hoor als je verwacht dat ze huilend een gat in de lucht springen.. Janis; jeetje 20 weken bijna!! Spannend hoor. Dan krijgen jullie ook te horen wat het gaat worden heb je al een idee/voorgevoel?
Jahha bijna 20 weken, en dan krijgen we hopelijk te horen van wat het gaat worden. Mijn gevoel zegt dat we een meisje krijgen, we zullen het hopelijk 7 oktober krijgen te zien..... Hier is het ook prachtig weer, wordt er helemaal vrolijk van. Liefs Janis