IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

ik voel je me super nergens last van naja gisteren wel beetje last gehad geen bloedverlies dus dat scheelde ook wel was alleen erg moe ondanks dat ik niks hebben gehad .. denk gewoon slaapte kort . nu ligt alleen sinds gisteravond manlief ziek op de bank .erg leuk maar goed is niet anders . hij wil morgen ook gewoon mee na de terugplaatsing maar dat wil ik niet hebben het risco is me te groot dus heb ik me mams gevraagt om mee te gaan .zijn bijde druk met het opknappen van de slaapkamer kwa het antwoord van pa of ik gaan wel met je mee nou mams sorry maar pa wil ik niet mee hebben ben 30 en me paps hoeft me doos niet te zien ..... me ouders weten dus niet dat morgen de terugplaatsing gaat gebeuren dus was nogal even schrikken voor haar maar vond het wel leuk om mee te mogen gaan

ja het wordt steeds spannender nog geen telefoon gehad van umcg dus dat is alleen maar goed nieuws toch?

him hoop voor je dat je snel mag beginnen laat het allemaal gewoon over je heen komen

janis 20 week echo spannend hoop dat je een mooie echo krijgt en dat je even mag spieken tussen de beentjes

geniet van het mooie weer

liefs zowi

2. 8bree

8bree Actief lid

23 dec 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    Zowi... Wat spannend allemaal! Wisten je ouders ier niet vam? Of alleen niet wanneer de pogingen waren? Ik heb bijna drie jaar geleden al verteld dat we een baby wilden! Haha alleen aan familie natuurlijk. Maar pfff hier zijn we nog.
    Wat spannend meid! Ik leef echt mee!!! Haha
    Kijk nu naar 16 and pregnant op mtv haha stomzeg... Leven is echt niet eerlijk! Ze willen de babys niet en wij wel! Ha oh well. Maakt me alleen gefrustreed!
    Misschien wil ik het te graag. Heb mijn fm maandag volgende week voor mijn laatste iui.
    Fijne dag meiden!! Zowi laat ons weten hoor!!!

Bree

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    als ze niet bellen is het inderdaad goed! :D yay
    Ik duim voor je Zowi.

Weet je hoe ik het heb gedaan na de tp?
    Liggend in de auto naar huis, voeten op dashboard en thuis meteen gaan liggen. Ook de dag erna minimale inspanning. De andere keren deed ik dit niet, dus eventueel voor de toekomst zal ik het weer zo doen. Misschien heb je er wat aan.

Liefs!

4. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

hahah ik zie me al liggen in de panda van me moeder hahaha

mijn ouders weten wel van hoe en wat maar niet dat we dus al de punctie hebben gehad helaas wegens omstandigheden moest ik me moeder wel inlichten , aan de andere kant vond ik het helemaal niet erg kan ik teminste met iemand praten erover bealve dan ier op het forum . vannacht maar een beetje proberen te slapen zover het kan en dan morgen wachten op dat belangrijke telefoontje van de dag ik laat wel weten hoe het is gegaan ...

hoe zijn jullie met de wacht weken omgegaan ???

liefs zowi

5. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Lieve Zowi,

Ik duim zo hard voor je dat je over een uur het verlossende telefoontje krijgt dat jullie straks heen mogen voor een terugplaating!
    De wachtweken voor mij oke had het eigenlijk maar 1 x (heb immers maar van de 3 1 terugplaating gehad.
    De eerste week ging wat in een roesje voorbij, het was zo onwerkelijk dat er misschien wel wat in mijn buik groeide, de tweede week ging wat langzamer, en namate de testdag kwam, duurde het voor mijn gevoel langer allemaal. Ik probeerde dus ook gewoon er niet te veel aan te denken en lekker aan het werk te gaan, dan gaat het allemaal wel wat makkelijker.

Meis ik duim keihard voor je.

Liefs Janis

6. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    ik duim ook zowi! ben benieuwd

Janis binnekort de prikinstructies.
    Volgende week op vakantie voor 10 dagen naar Griekenland.
    Als we terug zijn verwacht ik mijn eerste dag weer, dus dat komt goed uit! Gelijk bellen en een afspraak maken!
    Spannend... krijg nu echt een beetje de kriebels hoor!

7. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    HIM, Heerlijk ff 10 dagen naar een warm land, en lekker ff relaxen, en als je weer thuis bent dat je dan vrij direct mag beginnen, en de kriebels dat is alleen maar positief hoop ik. Probeer het op je af te laten komen.

Hele fijne vakantie!

8. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Dankje meid, ja positieve kriebels.
    Bij ons was het vanaf dag 1 duidelijk dat het natuurlijk niet zou lukken. Dus nooit zo heel erg mee bezig geweest, het zwanger worden zelf, maar nu komt het dichtbij en wordt het echt!

Lijkt mij zo leuk om te weten wat het wordt een jongen of meisje, maar tegelijk is een verassing ook super!

ben benieuwd naar zowi!

9. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

helaas vanmorgen slecht nieuws . er is geen terug plaatsing ze hebben zich niet gedeeld helaas.. ..

dus op na de volgende ronde

him o heerlijk even op vakantie zou ik ook wel willen hahahah maar helaas moet werken

ga vandaag en morgen nog even lekker genieten van het mooie nazomerse weer en dan donderdag weer aan het werk

liefs zowi

10. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Zowi, bah! Geen leuk nieuws. Sterkte!

11. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Wat balen zowi :(
    sterkte!

@heyitsme: alvast een prettige vakantie!
    @Janis: Ik ben ook wel nieuwschierig wat je krijgt (een baby
    duh :D) haha! denk het terwijl ik typ.
    Ik wou het eerst niet weten, maar man wil het wel, heeft
    ie altijd al gezegd, maar als hij het weet, dan ben ik veel te
    nieuwschierig, en eigelijk is het ook wel leuk als je je blauw of
    rose kunt shoppen.

Hier blijft alles rustig, vandaag 3e fm gehad, was 13 mm, donderdag 4e fm, mits bloeduitslagen anders zijn, dan moet ik morgen weer, dus hoef nog steeds niet te spuiten.
    Cyclus lijkt wat langer, misschien doordat ik gestopt ben met roken?
    Aan de andere kant wel vaker gehad, dus niets om me druk om te maken.

12. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    balen zowi!

13. 8bree

8bree Actief lid

23 dec 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    Awww man zowi.... Wat kut.... So sorry meid. Gaat het nog met je of moet je nog een paar dagen voor jezelf nemen? Op naar de volgende ronde ... Easier said than done natuurlijk. Sterkte meid.

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zowi wat balen meid!! Jeetje! Veel sterkte!!

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zowi@ Meis neee dikke knuf meer kan ik niet voor je doen.

16. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

hier alles oke ik wist dat het kon gebeuren dus ja niks aan te doen. op na de volgende ronde maar . kan er helaas niks aan verander was het maar waar

liefs zowi

17. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Zowi, jemig balen meis, had zo voor je gehoopt dat we weer es positief nieuws hier hebben. Dikke knuffel voor jullie beide.

Nateik, 13mm nog maar dan is er zeker niet veel bijgekomen. Maar weer afwachten.

Over van wat het gaat worden, toen ik las baby, moest ik wel ff lachen haha. Maar dan kun je idd wel gerichter shoppen. Nu loop ik de roze en blauwe afdeling eigenlijk direct voorbij en kijk er nog niet eens naar.
    We hebben gister een begin gemaakt aan de babykamer, al het behang er af en geschuurd, heb ook al een begin gemaakt met het verven van de kozijnen, plinten e.d.
    Mijn vriend zal vanavond de muren ff bijstucken en dan denk ik dat ik zondag of volgende week de muren in de glasvezelbehang ga zetten en dan alleen nog sausen en mannetje ff laminaat leggen en dan is het klaar jahhoe.
    Zit toch altijd meer werk in dan je denkt hoor....

Nou meiden lekker genieten van het lekkere weer, ga ik ook doen tussen door.

Liefs Janis

18. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    @ Janis: Das idd meestal zo, zit meer werk in dan je denkt, en je wil het allemaal ook gelijk goed en mooi hebben.

Heerlijk dit weer, ga straks even naar een vriendin en dan met haar kindjes naar de kinderboederij, lekker op terras zitten.
    Toch nog een nazomer!

19. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Wat rustig hier!
    Komt waarschijnlijk door het mooie weer ;):D

@zowi: hoe gaat het met jou?
    @ Janis: Wanneer moet je weer heen voor een echo? neem aan dat je dan weet wat het wordt, of pretecho?
    @ Katek: hoe gaat het met jou zwangerschap, last van kwaaltjes?
    @8bree: Fijn dat je man er weer is en dan ook nog heerlijk weer!
    Kan niet beter toch!

Hier gister begonnen met spuiten follikel was 16, heb na de cetrocide wel veel jeuk en zwelling, stond in de bijsluiter ook als één van de bijwerkingen.
    En gisteravond hoofdpijn, maar dat kan ook door andere dingen komen, had een drukke dag gister.
    Hebben jullie ook last gehad van een bijwerking of injectie?

Morgen weer voor een fm, zal dan wel groot genoeg zijn, dus zondag of maandag punctie. :)
    Iedereen alvast een fijn weekend!

20. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

hier alles prima lekker aan het genieten van het mooie weer

kwa cetrocide had ik de eerste spuit ook wat last van jeuk en zwelling denk dat ik zelf even te snel heb gespoten volgende dag even wat meer tijd voor genomen en wat rustiger gespoten en bijna nergens last van . kwa hoofddpijn heb ik een aantal dagen last van gehad tot ik stopte met cettrocide spuiten

wat spannend de punctie ... hoop voor je dat bij de fm goed uitpakt een tip haal de pregnyl een half uur tot driekwartier voor je moet spuiten al uit de koelkast zodat die wat op kamer temp kan komen en kreeg ook de tip van marnat om na het spuiten op de plek wat de wrijven als je rustig de tijd er voor neemt heb je ook wat minder last. had zelf geen last van de spuit ....

zal voor je duimen

hoe is het met de andere meiden .. allemaal aan het genieten van het mooie weer .........

liefs zowi

Deel Deze Pagina