hoi zowi het is maar een nodig toch? rustig aan doen, veel drinken en succes dinsdag. Ik duim voor jou Liefs Raquel
@Raquel; bij de echo voor een cryo to kijken ze of je eierstokken rustig zijn en er geen cystes zijn. Dan krijg je een schema en moet je aan de progynova pilletjes en begin je met Lutinus of Utrogestan. Dit doe je een x aantal weken tot de tp van de cryo. Bij ons was het ook de eerste cryo tp. Ik heb toen in de auto naar huis met mijn voeten op het dashbord gelegen en in de ligstand in de stoel. Thuis meteen op de bank en 2 dagen niks gedaan. Vorige tp's was ik veel actiever. Ik denk dat het wel geholpen heeft. Misschien een tip? Ik vond een cryo tp ook veel fijner voelen omdat je geen pijn hebt nog van de punctie. Succes! Jinky; jij ook welkom meid! Zowi; vreselijk he die puncties. Bah. Maar even goed uitrusten en je lichaam wat laten helen. Ik duim op een mooie bevruchting. Ik vind het knap dat je het in ec doet, ik zou dat teveel gedoe vinden geloof ik. Dan liever meteen maar 15 eicellen..
@Katek ik heb al de schema en ben ik al aan te slikken de progynova, al 3 dagen, ik moest beginnen in de eerst cd. ik heb de terugplaatsing van de verse embryo niet een gevoeld, dus van tp ben ik niet bang van, puncties vind ik niet zo fijn, maar valt ook mee. Bedankt voor de tip, ik ga mijn man lekker aan het werken zetten voor mij, en ik poten omhoog op de bank... LOL @Zowi is het een medisch reden voor de icsi in ec, of was een keus? Ik heb dat nooit van gehoord Liefs Raquel
Mooi dat het gelukt is Zowi! Nu hopen op een hele mooie bevruchting! Hoop dat je bloedverlies gauw stopt. Wel knap dat hij de ''daad'' in het ziekenhuis kan doen.. Mijne durft dat niet! Hij is bang dat het niet gaat lukken! Oké, ICSI in eigen cyclus, dit doet het UMCG wel vaker of niet? Tenminste, ik heb dit gelezen in hun folder! Dan heb je 3x in eigen cyclus en 2x gestimuleerd toch? Zoiets kan ik me heugen. Ik duim voor je meis!
Trouwens, dinsdag 6-12 om 9.10 uur bij het UMCG zijn, potje inleveren! Du ik heb ook een rustig weekend!
hallo meiden, hier nog een umcg klant Ik heb tot nu toe 1 icsi poging achter de rug in mijn eigen cyclus. Verliep allemaal heel voorspoedig: dag 8 fm 20mm dag 10 punctie, die viel mij gelukkig heel erg mee, ik heb dan ook maar 1 prik gehad, kan me voorstellen bij meerder dat dat geen pretje is, maar lees dat elke keer wel anders kan zijn. dag 12 tp van een topembryo helaas dag voor de test ongi geworden nu op naar de 2de poging, het gaat alleen wat minder snel dan de 1ste. dag 9 fm 12 mm das wel even een verschil met de vorige keer. morgen weer naar groningen en hopen dat het wat meer gegroeid is. meiden die in de wachtweken zitten succes ik zal voor jullie duimen, dat is het zwaarste onderdeel. de rest ook allemaal sterkte en succes.
hoi hoi mon welkom hier ... raquelsimoes icsi in ec doen ze in he tumcg bij vrouwen onderde 34 jaar is ook wat ze me vertelde lichamelijk minder zwaar imke je krijgt als je in eigen cyclus doet 6 behandelingen en eventueel als het niet gelukt is nog twee normale behandelingen hier helaas weer slecht nieuw weer geen bevruchting ... nu eerst even een pauze maand en lekker op vakantie tussen oud en nieuw en dan kijken we in jan. wel weer wat we gaan doen we kunnen nu overstappen na voledige behandeling of toch verder te gaan in eigen cyclus nu gewoon even niks en genieten van elkaar knuf zowi
Zowi: dat is echt ballen, geen bevruchting. Geniet van jouw vakantie. icsi in ec lijk me wel minder zwaar fysiek, maar de kansen zijn ook minder omdat dan hebben wij alleen maar 1 eicel, maar ja eigenlijk is alleen maar 1 nodig toch. Ik kom ook niet meer in aanmerking, ik ben een oude vrouwtje van bijna 36 LOL Liefs Raquel
Hoi meiden, ondertussen ook alweer allemaal nieuwe meiden, helaas welkom. Ik hou het allemaal niet meer bij, maar ik geloof dat er nog geen nieuwe zwangerschappen zijn. Word wel weer tijd vind ik. Hey Zowi, wij hebben na de mislukte icsi's in ec ook een break genomen. We zijn toen ook op vakantie geweest. Toen we mochten starten met de hyper lekker uitgerust, zijn we zelfs nog een keer op vakantie geweest een weekje Rome, spuiten mee en bij terugkomst dag erna echo Uit die poging zijn we zwanger geworden van onze mooie icsi meisje die nu heerlijk ligt te kraaien in haar wipstoeltje. Voor alle meiden een hele dikke knuffel. Mijn duimen blijven draaien voor alle meiden in deze moeilijke periode
Ben ik weer, hebben een nachtje extra geboekt, was zo gezellig! Leuk zoveel nieuwe meiden erbij gezellig! Jammer natuurlijk dat je hier meldt. Probeer nu zoveel mogelijk te lezen, moet zo alweer werken! @Zowi: Wat balen meid dat er alweer geen bevruchting is, Is het nog te doen zo, vindt het knap van je hoor, lijkt me zwaar! @KateK: Dus roze, wat leuk! Fijn dat alles goed is met jullie beeb! Geniet er lekker van! @Heyitsme: Hoe staat het erbij jullie voor? of nog niet geweest voor de 1e fm? Manlief doet de productie ook in het zkh, met ondersteuning van mij natuurlijk LOL. Zo hoef je wanneer er niets wordt gevonden ook niets meer in te leveren, maar doen wat je het prettigste vindt natuurlijk, manlief keek er ook eerst tegen aan. Ben er morgen weer! Succes allemaal!
@ Nataik; Wat lekker dat je het zo naar je zin hebt gehad! Zal je vast goed hebben gedaan er even lekker tussen zijn.. Voor ons duurt dat nog wel even, krijgen 15 december sleutel van ons nieuwe huis en gaan dus een drukke periode tegemoed.. Maar ook leuk natuurlijk! Dus voor ons wéér niet in New York met kerst, misschien dat we volgend jaar onze droom kunnen waarmaken? I hope so.. Fijne dag meiden! Ik ga nog even slapen, heb mijn eerste nachtdienst gehad en moet er nog 3!
@ Zowi; Aha, zo zit dat! Ik had er al zoiets van mee gekregen.. Wat ontzettend *** dat er geen bevruchting is plaatsgevonden.. Echt ***. Het is jullie zo gegund! Rust lekker uit & dat het dan maar heel snel raak mag zijn Zowi! Houdt moed! Ooit is het onze tijd! Dat móet gewoon.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie een pracht meisje hebben gekregen door een ICSI behandeling! Dat geeft ons moed..
Helaas welkom meid! Ook al de 1e ICSI behandeling gehad en helaas ben je aan de 2e begonnen.. Heel veel succes morgen met de fm, ik hoop dat je eicel heel mooi gegroeid is! Heel veel succes!
Ik ben trouwens 22, dus zal dat dan ook wel krijgen? Ben heel erg benieuwd en kan niet wachten tot het 23-12 is!! JOEHOE! Eindelijk weten wat we gaan doen & hoe we het gaan doen!
Hahaha, goedemorgen Imke, jij bent er ook lekker vroeg bij! @Zowi, geniet lekker van je vakantie meis, even weer op adem komen, moeilijk maar ik geloof toch dat ik zou kiezen om in eigen cyclus door te gaan. Je hebt immer in een hyper ook vaak dat meer dan de helft van de eitjes niet bevrucht raken, dus dan is het ook niet heel raar dat er nu 3 keer zo is, toch? Maar ja dat geduld wordt zo vreselijk op de proef gesteld hè....
ik was 29-30 en had geen icsi in ec. Maar dat komt omdat ons zaad uit de vriezer komt. Dan gaan ze niet 1 rietje ontdooien voor 1 eicel en hopelijk 1 bevruchting. Dan doen ze wel een hyper als je zaad uit de vriezer hebt, voor zover ik weet.