IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Misschien lees je dit nog net, Mariska. Had een drukke morgen op t werk, kon niet eerder reageren.
    Hè, shit! Balen, balen, balen!!! Tuurlijk verlies je dan even het vertrouwen!
    Maar elke poging opnieuw weer een kans. Gewoon domme, domme pech. Zegt niks over een volgende keer. Heel normaal dat je flink baalt en de moed laat zakken, ik ben de afgelopen twee weken ook nogal mevr. Mok-Mopper geweest.
    Straks bij nieuwe kans weer kop t er veur!!
    Dikke knuffel!!

Elmo, het gaat wel weer hier. De emostand heeft weer wat plaats gemaakt voor neutromood.
    Voelt gek genoeg lekker om weer te om-de-daggen in kamer 9: dan gebeurt er wat!
    Fijn dat het bij jou lekker loopt!

Marnat, idd, als je zelf al verwacht dat er wat aan de hand is dan valt het niet zo rauw op je dak als dat voor anderen is. Voor jezelf is het dan een bevestiging van wat je dacht endat kan rust geven en dan kan je weer verder. Zo van: Oké dokter, en nu?
    Anderen moeten dan langer wennen.
    Desalniettemin niet fijn om epilepsie te hebben! Bah voor jou!

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Mijs, dank je voor je bericht. Heb het nog kunnen lezen, wilde me eigenlijk ziek melden voor vandaag en de hele dag in bed gaan liggen te zielig doen. Maar na een flinke huilbui toch maar de moed verzamelt om straks toch maar naar mijn werk te gaan. Is wel goed een beetje afleiding. Ben blij dat jij weer wat uit je dip bent. En kan me heel goed voorstellen dat je weer blij bent om weer bij kamer 9 te zitten. Ik moet eerst weer ff wachten, maar dan gaan we er maar weer voor.

Tot later

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    mijs dankje voor je lieve woorden.
    doter had ook nog gezegt dat we het wel inde gaten moeten houden.
    als het weer gebeurt langer dan 5 min moeten we 112belen en niet weer de dokters dienst.

4. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ja, Mariska. Ik zwelg ook soms zo in huilbuien dat ik denk: ik kan toch zo niet gaan werken?!
    Maar dan gaat de bui vanzelf over en dan denk je verbaasd: o, het gaat wel weer :)
    succes op het werk, is idd ook fijne afleiding!

5. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Girls, hier snelle ei-actie (niet verwacht vanwege bruine drupjes nog elke dag). Nu dus naar huis om te prikken. Haha, weer niks van je geleerd, Elmo. Het ligt niet in m'n auto in een koeltasje...
    Zoals het nu lijkt za-dag Pregnyl, ma-dag punctie. Way to go, eitje van me!

Nog een hele dikke knuf voor Mariska! Ging het wat gisteren op je werk?

6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Jeetje MIjs, dat gaat snel zeg:D Super dat je nu alweer mag gaan spuiten.

Met mij gaat het wel hoor, mijn werk was wel even een afleiding. Totdat ik bij een nieuw oud echtpaar kwam die even een levensloop vertelde dat ze helaas geen kinderen hebben kunnen krijgen. SLIK.;)

Maar heb het weer gered. Heb het weekend twee verjaardagen van vrienden met kleine kinders. ZIe er erg tegen op. Heb voor twee maanden terug mijn vriend ook al alleen naar een verjaardag laten gaan. Hij wil graag dat ik nu meega maar zie er als een berg tegenop.:(

Van mij mag mijn ongi nu wel weer komen dan kan ik weer verder.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    mijs@ fijn dat je al weer mag spuiten.
    hoop dat het goed komt deze keer.

8. wilma82

wilma82 Lid

9 mrt 2010
    61
    0
    0
    verzorgende thuiszorg
    provincie groningen
    hoi meiden

ben ff 2 dagen met mannetje naar amsterdam geweest, er ff tussenuit. de situatie hier is nog hetzelfde.

bedankt voor jullie warme welkom.

mijs: heel veel succes deze ronde, ik heb je verhaal van de vorige ff terug gelezen, spannend weer, ik zal voor je duimen!!!

mariska: balen zeg dat je geen tp hebt!!! sterkte!! wat voor werk doe jij??

ik moet nog ff jullie namen en de bijpassende verhalen leren, maar dat komt nog wel!!

liefs wilma

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mariska,
    Ja, erg confronterend kan dat zijn he, zo'n gesprek met "ouderen". Ik hoop dat je cyclus gauw op gang is en je weer kan beginnen.

Wilma,
    Voglens mij doet Mariska bijna hetzelfde als jij :D
    Ik las dat het hotel tegenviel..? Balen zeg!
    Dat bloedverlies komt vast bij je baarmoeder weg. Soms kunnen ze op een echo een soort van wondje zien (was bij mij toen wel te zien, dr. P. deed de echo toen).
    Het blijft vast helemaal goed gaan met jullie uk hoor! Nog leuke dingen gescoort voor de mini?

Mijs,
    Dommmmmmmme Mijs! Meds meenemen he!
    Ach, nu had je tenminste even de tijd om uit te stuiteren...je had dit bericht vast niet verwacht?
    Goed bezig hoor, super broedkipje! Ik duim voor je!

Vanavond gaan we met een badkamermeneer de nieuwe badkamer bespreken....leuk!
    Vanmorgen bij mijn ouders geweest dus Rubie ligt nu KO in bed.
    Stijntje heeft zijn buikje weer vol en ligt in de box te keten.
    Grapjas.

10. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hihi, nee, had volgende week pas een ei verwacht, dus was inderdaad verbaasd. En vandaar ook geen meds mee. Nu moest ik ook nieuwe halen, vond het wel fijn om het gelijk in de koelkast te leggen.
    Uiteindelijk om 8.40 de deur uit gegaan voor eitje kijken en pas om 11.15 op t werk (is kwartiertje rijden) door alle fm-, bloedprik-, afspraak maak-, apotheek- en hormoonprikacties. Het is wat (hihi, zei de oude muts).
    Had mijn Gonal-f pen nog van de vorige ronde. Alleen er stond op: na opening een maand houdbaar.
    Nu is het ietsje dan een maand later, paar dagen...
    Ik probeerde t UMCG te bellen of het bezwaarlijk was, maar de lijn was 20 minuten in gesprek! Heb hem d'r maar gewoon ingejast, moest toch echt door naar mijn werk. Zal wel goed zijn.

Elmo, nieuwe badkamer is altijd leuk! :D Veel plezier met plannen maken! Klinkt zo gezellig, jouw typsels over de jongens :)

Wilma, lekker, een paar daagjes er tussen uit. Situatie hetzelfde betekent nog steeds zwanger :D en nog steeds wat bloedverlies :(
    Hoeveel weken ben je precies zwanger? Ben je niet zo van de banners, of durf je het nog niet goed aan?
    Dat namen en verhalen leren lukt hier vast wel snel, we zijn met een mooi overzichtelijk klein clubje.

Riv, hoe is't eigenlijk met jou?

Mariska, het is ook het onverwachte ineens, hè, van zo'n opmerking? Dat komt dan ineens uit de lucht vallen zo'n opmerking en dat overkomt je dan.
    Een collega (die van niks weet) zei vandaag tegen me: 'je ziet er moe uit'. En bedankt. Heb ik ook gezegd: 'dank je wel'. Ze was helemaal van d'r apropos...
    Ik ben ook zo'n ellendig open boek. Mensen zien het deze weken dat het niet heel denderend gaat. En als mensen vragen: 'hoe gaat het?' kan ik gewoon niet liegen. Ik kán dat gewoon niet. Vervolgens weet de halve wereld wat er bij ons speelt :$... Ik weet eigenlijk niet hoe handig ik dat vind :( De tijd zal het leren.
    Vertel nu wel wat minder over deze poging. Vorige keer waren een aantal collega's tot in detail op de hoogte. Vond ik vervelend, want dan vragen ze er (heel lief betrokken!) ook specifiek naar en had ik het gevoel ze ook steeds bij te moeten praten. Dan is het op het werk niet echt meer afleiding omdat je het er steeds over hebt (met alle emo's van dien).
    Maar goed, als ze hier effe lezen, weten ze het ook :D

Wat een verhaal, ook wel weer lekker Mijs-herkenbaar :D

11. wilma82

wilma82 Lid

9 mrt 2010
    61
    0
    0
    verzorgende thuiszorg
    provincie groningen
    hoi hoi

nee elmo we hebben niks geshopt voor mini, dat durf ik nog niet, we hebben wel al een giraffe van de prenatal en ik heb ooit eens een mutsje besteld met de tekst , God's original creation. had jij eerder een echo laten maken trouwens?? toen je vloeide? of gewoon de 6,5 wk echo.

mijs ja idd ik vloei nog steeds, ik vind het erg iritiant, het is gelukkig licht bruin van kleur, nog steeds, inmiddels al een week lang.
    en een banner? die heb ik al met veel moeite aangemaakt, of kunnen jullie die niet zien??

wij zijn gister naar amsterdam gegaan, zijn naar het madame tussaud geweest, een rondvaart gemaakt en naar de albert cuip markt geweest, s avonds naar de filma valentines day, erg leuk.
    we sliepen op het amsel botel, das dus geen aanrader.
    hadden we via hotel veilingen.nl dus als je nog een goedkoop er tussen uit wil moet je daar zijn, staan veel meer hotels op hoor!!

ik denk trouwens dat ik dit weekens maar eens weer ga testen, kijken of die nog steeds pos, is

liefs wilma

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Wilma,
    Snap het hoor, dat je nog niet durft te shoppen. Dat girafje is al een heel mooi begin toch!
    Ik had de echo op de gebruikelijke datum, omdat 1 dag daarvoor (of 2) het bloeden begon. Nou had ik niet steeds een beetje bruin maar ineens heeeeeel veel knalrood bloed (echt een plens zeg maar).
    Ik tel met je mee af voor je echo en duim voor een prachtig mooi knipperlichtje!
    Kussie

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Enne....HELE MOOIE BANNER :D

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Mijs, ik had jouw verhaal gemist (hoest mogelijk he!).

Hier wist ook de halve wereld van het gedoe in de MMM.
    Vandaar ook die mail naar mensen die op de hoogte gehouden wilde worden, maar dat had ik je al verteld ;)
    Heb je niet lekker bizar op een parkeerplaats gespoten? aanrader hoor :) hahaha

Ow...manlief roept. Moet zijn schets voor de badkamer bekijken. Jaja...wil voorbereid zijn voordat de badkamermeneer komt :D

Tot gauw!

15. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hai hai Dames,

Hoe is het met jullie?
    Hier is het wel goed. Ik moet morgen ongie worden. Bah.
    Ik begin al wat buikpijn te krijgen.... help wie haalt het weg. Maar daarna beginnen met ivf.
    Vorige week met een vriendin van mij meegeweest naar de gyn, heb haar babytje op de echo gezien, heel schattig,
    Net bij vrienden op kraamvistie geweest, kindje is net een week oud ook al z'n poppie. Als je het dan ook op de arm hebt, dan zijn ze wel heel klein hoor.
    Maar goed genoeg over mij?

Hoe is het met de rest?
    Allemaal heel veel succes. Mijn duimen draaien nog steeds een heleboel.

Liefs Riv.

16. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Meiden, bedankt voor jullie succesjes. Hoop dat het ei het het zaadje hun best gaan doen!

Hee, Riv, spannend, dan gaat het ook voor jou beginnen. Wat een andere indruk geven al die zwangeren en kindjes hè, als je zelf in dit traject zit?

Hee, goed zeg, Wilma, die banner!

Ik ga inderdaad ook maar een adreslijstje maken voor mensen die op de hoogte gehouden zouden willen worden, hoef ik niet alles 20 keer te vertellen en steeds initiatief te nemen...

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    welkom wilma gefeliciteerd meid geniet er van.

riv fijn dat het voor jou ook gauw gaat beginnen.

mijs en mariska knuffie

elmo en regi hoe gaat het met jullie ?

gister tel gehad van het ziekenhuis , wie wil weten hoe en wat kan het hier vinden: vleesboomloos jaar nu nog een wodertje ‎

hier nog steeds geen ongi pff

18. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Goedemorgen meiden,

gisteravond weer late dienst gehad, vanavond nog 1x en dan weekend lekker vrij. (Werk in de Thuiszorg, was geloof ik vraag van Wilma)

@Wilma, lekker even ertussen uit. Alleen jammer van het hotel, hoop dat je ondanks dat het wel leuk hebt gehad. En idd toch een banner aangemaakt. ;) Succes met de test het weekend, hoop dat ie er flink positief uitknalt.

@Elmo, wow een nieuwe badkamer. Leuk om dat allemaal uit te zoeken. Onze badkamer was vrij nieuw. Toen we hier kwamen moest er wel een nieuwe keuken in. Vond ik ook zo leuk. Nu zou ik het trouwens wel weer heel anders doen.;)

@Mijs, jouw verhaal wat betreft collega's komt me heel benkend voor. Zooooo herkenbaar. Mijn teamleidster zei dat ik misschien beter iedereen kon vertellen wat er aan de hand is. Omdat er vragen komen waarom ik er steeds tussenuit moet en vrij moet hebben.
    Ik heb gezegd dat ik er iedere keer nog met een smoes eronderuit kom. Er zijn er nu twee die het weten. Maar ik wil niet dat iedereen het weet. Ze zei misschien is er dan wat meer begrip. Snap ik wel. Maar wil het nog niet.

@Riv, ik wou dat ik je ongi weg kon halen maar helaas, ik kan je ook niet helpen. Sterkte Meis;)

@Marnat: Dank je voor de knuff. Heb even snel je topic gelezen. Hoop dat je snel met de behandeling mag gaan beginnen.

Iedereen een heel fijn weekend en dikke knuff Maris

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    mariska@ graag gedaan hoor.
    maandag zullen we weten van hoe en wat , mocht ik dan nog niet ongi zijn meld ik dat ook.
    snap er niks van ben het nog niet pff.

lief dat je mijn topic hebt gelezen.

20. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Na twee dagen bleek vanmorgen mijn follikel maar 1 mm te zijn gegroeid! Van donderdag 14 naar vandaag 15mm.
    De vorige cycli groeide hij aan 't eind steeds 5 mm per 2 dagen, dan reken je daar toch weer een beetje op. Had gedacht maandag punctie te hebben, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren nu. Maar weer doorspuiten...

Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina