morgen meiden mijs@ jammer meid knuf hier gister ongi geworden weer mijn oude cyclus wat we al dachten. we gaan even wat leuks doen vandaag er even uit.
Hoi, marnat we kunnnen elkaar de hand schudden. Ik ben net om 10 uur ongi geworden. Mijs ik hoop dat hij snel doorgroeid. Prettig weekend. Liefs Riv.
riv@ knuffie dan lopen we nu gelijk lol. 9 April is het voor mij weer feest hihi. jij dan een dag later. dat moet het dan maar worden knal roze samen toch?
Hi marnat, Inderdaad ik moet 9 april weer ongi worden. Eerst aankomende zaterdag naar het zh. Wanneer moet jij heen? Liefs
lol tegelijk ongi worden. dat moet maar samen zwanger worden morgen moeten we heen om 11 uur. jij succes lieverd.
Hi laiverd, Jij moet morgen weer heen? Waar ga jij nu mee beginnen? Ik denk dat ik zaterdag heen moet heerlijk in het weekend. Kan ik mooi rustig aandoen. Ik zal het mooi vinden als we tegelijk zwanger zouden worden. Ik heb wel steeds in mijn achterhoofd een stemmetje dat zegt dat ik nooit zwanger wordt. Ik probeer het los te laten maar het is wel lastig. Ik droom wel dat ik in verwachting ben en dat ik spulletjes aan het uitzoeken ben voor de baby. Raar maar waar. Wat zit een mens ook raar in elkaar. Liefs en succes morgen ik duim voor je.
hoi riv we weten nog niet waar we mee beginnen. morgen krijgen we de uileg over ivf of isci van de gyn. ik denk ook heel erg in mijn achterhooft dat het niet gaat lukken. maar leg het allemaal bij de artsen. ik ken je gevoel heel goed.
Hee Marnat, ben benieuwd hoe je bezoek aan het UMCG is geweest vandaag. Hier vanmorgen ook weer met de benen gespreid gelegen. Follikel had er gelukkig weer zin in (ik had hem streng doch liefdevol toegesproken dat we een groot follikel met een rijp ei willen!), ben vanmiddag gebeld: woensdag punctie! Woohoo! Kom maar op met die prikkerij. Weer een spannend weekje voor de boeg. Jullie een lekker weekend gehad?
Hey Mijs, super woensdag de punctie, ben benieuwd hoe deze poging zal gaan verlopen. Ga weer flink voor je duimen. Druk weekend gehad met twee verjaardagen. Zaterdagavond tegenover een mega zwangere gezeten, moest nog twee weken voor de bevalling. Hoorde iemand vragen of ze het nou aan de bevalling toe had, nou zegt ze na 6 weken was ik er al zat van. Dat stak me, bah heb er alles voor over om zo zwanger te zijn. Maar goed dat hebben we weer gehad. Zit te wachten op mijn ongi, mag snel komen, ben het wachten alweer zat:x Hoe was jouw weekend Mijs?
He Mariska, krijg gewoon rillingen bij het lezen van jouw stukje. Kan het me nog zo voor de geest halen hoe dat voelde, en nog! Knuffel! Mijs, Zooooooo, woensdag ineens de punctie alweer zeg! Wat gaat dat dan hard ineens (voor een "buitenstaander, jij kan dat ding wel groot kijken!). Heeeel veel succes laiverd!
Vandaag bij de gyn geweest. Ik moet aan de pil wat ik wel een vreemde gewaarwording vind. Ik wil zwanger worden en moet de pil er voor slikken...... We zijn op de wachtlijst geplaatst voor ICSI waar waarschijnlijk eind mei / begin juni de eerste van zal zijn. Ik krijg deze week als het goed is bericht met een datum wanneer ik moet starten met de pil. Waar we het meeste tegenop zien is het prikken en voor de zoveelste keer manlief helpen om zijn zaadjes te halen. Is toch niet echt romantisch iedere keer. Volgens de gyn hebben we ongeveer 20% kans op een wondertje als we stoppen met roken wat we dus ook gaan doen. Alles gaat afhangen van de eerste ICSI, aangezien daar in ieder geval een paar goed bevruchte eitjes uit moeten komen en er minimaal 1 terug geplaatst kan gaan worden. Als er geen eitje over blijft wat terug geplaatst kan worden is het over en uit. Dan is onze droom definitief voorbij. We gaan dus duimen op een echt wonder. ( bericht even snel geschreven door Marnatman )
Hier is er 1, zo'n UMCGdame! Kind aan huis Marnat, wat fijn dat jullie gaan starten! Na zo lang wachten wordt het ook wel babymaaktijd, zou ik zeggen. Artsen, doe je best! Gek hè, aan de pil. Maar ja, da's onderdeel van de behandeling. Ik vond het zo raar dat het eitje uit mijn buik werd gehaald: het moet toch ín mijn buik gebeuren?? Tuurlijk zie je op tegen het prikken, maar echt, dat went snel genoeg. Het valt mij alles mee. Waarom zegt de arts dat het aankomt op de eerste behandeling? Er volgen er vaak toch meer als de eerste niet lukt....? Hier gisteravond mezelf wat nepzwangerschap toegediend in de vorm van een pregnylshotje Voel hetzelfde zeurtje in de buik als vorige keer, volgens de arts een follikel die op knappen staat. Ga er van uit dat ie braaf blijft zitten. Elmo, mooie banner!
mijs spannend, morgen de punctie!!! ik heb me opgegeven voor moeders voor moeders, dinsdag middag komt ze langs, hier is verder alles ok, heb nu al 2 dagen last van ochtend misselijkheid gehad en mijn ontbijt er weer uit gegooid, mooie bevestiging. nu nog 2 nachtjes slapen voor de 1e echo!! liefs wilma
Oh Mijs.... Je bent er alweer bijna! Nouja...bij 1 van de zoveel stappen dan he Ik duim voor je hoor!! Marnat, Ik begrijp ook niet zo goed waarom het van 1 behandeling afhangt. Er zitten er 3 in je basisverzekering dus ik zou zeggen: waarom dan niet 3x proberen? Doc. heeft vast een hele goede verklaring hoor...maar ben reuze benieuwd. Wilma, Owwwww, ik wil je niet vervelen met de zoveelste goede tip bij zwangerschap maar: Neem een crackertje of ontbijtkoekje voordat je opstaat (zo'n voorverpakte naast je bed leggen). Dit kan echt helpen. Het is inderdaad een mooie bevestiging maar ik hoop niet dat je dit tot 12 wk of langer elke ochtend gaat krijgen hoor. Je hebt er zoooooveeeeeel voor moeten doen, het mag nou wel lekker soepeltjes gaan toch! De eerste echo komt dichterbij...super spannend! Mijs, Tnx! Vond deze ook heel mooi (banner)
Hihi, grappig hoe dankbaar je klinkt over het overgeven, Wilma, hihi! En MvM, super! Kan me ook niet indenken dat iemand het niét zou doen!! Nog twee nachtjes. Spannend, hoor! Elmo, ja het gaat inderdaad snel, vind ik ook hoor. Maar tuurlijk kan ik mezelf wel zwanger kijken! Zo van: morgen wakker worden met een positieve test in mijn hand. Dan opstaan, douchen en even langs t UMCG fietsen om een hartje te zien kloppen! Zoiets moet ik eigenlijk even gaan dromen vannacht, lijkt me prachtig! Droomde laatst dat ik zwanger was. Een mooi klein 14-18 weken buikje. Bizar: mijn moeder liep met net zo'n buikje. In mijn droom vond ik dat doodnormaal, hihi.
meiden@ Als er niks over blijft heeft het geen nut, als dat niet gaat delen dan is het over en uit helaas. We krijgen wel drie. Duimen maar dat de eerste wat op gaat leveren pff. Het komt wel dichter bij nu, heb al wel gehuild maar heb nog wel hoop. mijs Succes morgen lieverd.
hey meiden ben er nog wel hoor en lees ook regelmatig mee, maar heb het beetje druk op mijn manier (schaam schaam) woensdag pretecho whahah wel vroeg maar ja kunnen we weer ff kijken regi man heeft alleen nog maar het hartje zien kloppen met 6 weken en de verdere echo`s kon die niet bij zijn dus maar ff echo geregeld. verder gaat alles super met mij als het zo blijft teken ik er voor. @mijs gaat super snel met jou he goed joh en nu duimen dat deze wel super blijft plakken. @elmo alles goed met jou en je 2 banjers? @marnat hoop houden hoor met 3 x icsi moet het toch lukken positief meid. @wilma ik weet wat je voelt alleen hielp bij mij helemaal niks ook geen crackertjes hoor maar kan je vertellen dat het weer over gaat hihi. als ik nog iemand ben vergeten sorry sorry