IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    In mijn geval heb ik alleen Utrogestan gebruikt bij de hyper. Met ec gebruikte ik Pregnyl.

@heyitsme: ik weet precies hoe jij je voelt. Ik herken dat broekloeren. Onzekere tijd, ik vond dat nog minder als mijzelf injecteren. Ik duim dat de duivels wegblijven.

2. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

een vraag hoe vaak en om hoeveel dagen moesten jullie de preynyl spuiten

knuf zowi

3. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    zowi, ik heb geen idee.
    hebben ze het schema niet ingevuld?

hier nog steeds geen duiveltjes te bekennen na gister gelukkig!
    Krijg weer een beetje hoop, als t echt duiveltjes waren ben ik t gewend dat het wel langzaam doorzet.
    Verder al 2 á 3 dagen last van buik en rugpijn. normaal alleen tijdens mijn menstruatie.
    Zou dat roze misschien een innestelingsbloeding kunnen zijn? ervaring mee iemand? was dag 9 na de tp.

4. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    NOG 4 DAGEN!!!!!!! Ohw, onwijs spannend!!!!!

*DUIM, DUIM, DUIM*

5. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    @ Jippiejee;

Al een oproep?

6. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hier morgen een week aan de Primolut & dan donderdag.. Ja, dan begint het ''echt'' werk! Mijn eerste injectie die ik aan mijzelf geef! Als ik er al aan denk.. BRR!

7. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    @ Nataik;

Hoe is het met jou dan?

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    verstand op 0, ogen dicht en tjak;)
    Klinkt misschien raar, maar je went eraan. Tenminste dat had ik wel.
    Hoop dat het je net zo vergaat als mij. Ik had er eigenlijk weinig moeite mee.

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    idd niet nadenken en hup naald erin. Eerste keer vond ik ook wel gek om een naald in mezelf te zetten. (Ik prik wel naalden bij anderen, maar dat voel ikzelf niet:p) maat heb niet lang getwijfeld, moet toch dus direct maar dan. Doen ook minder pijn als je niet twijfelt! Ook ik hoop dat het je net zo gaat als bij mij, ik vond het ook niet erg.

Ik heb nog geen oproep, maar dat was ook verteld dat het wel even een aantal weekjes kon duren. Dus als ik volgende week bericht heb valt het nog mee...

10. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Imke, uit eigen ervaring zeg ik, het gaat zeker meevallen!
    het zijn kleine naalden, en als je een speklaagje hebt zoals ik voel je dr niks van!
    Succes alvast, komt zeker goed!

Ik begin m nu toch wel een beetje te knijpen hier, nog drie dagen en kan me amper inhouden om maar niet te gaan testen. zucht...
    Verder alle sypmtoompjes noem maar op, en volgens vriendinnen ongetwijfeld dan donderdag een innesteling, ik maak het spannend he...
    Ik ga maar paardrijden dan is er zo weer een dag voorbij!

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    oew HIM, das inderdaad super spannend, ga je niet stiekem testen? Of kan je nog vals positief testen? Dan moet je het zeker niet doen. paardrijse, ik duim voor je, zal tof zijn weer een UMCG zwangere!

12. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela

Ik heb ook echt het gevoel dat je zwanger bent.. Vanaf de eerste x al.. Maar wil het niet steeds noemen, omdat ik bang ben dat ik je valse hoop geef! 3 dagen en je weet het zeker! :D Of je moet nu al testen.. ? Kan dat niet? Of heeft het hormoon spuiten dan nog teveel invloed..

Bewoners/collega's spuit ik ook zo op mijn werk; tegen stagaires; '' het is net darten'' :p Ach, zal wel goed komen! Als ik donderdag spuiten moet kan ik ook nog altijd een collega vragen..

Paardrijse.. !

13. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Imke, Dartbord haha, nou ik voel dr weinig tot niks van gelukkig!
    Voor mij is het echt even het idee dus.

apart dat je dat gevoel hebt, ik had dat eerst niet, maar ik begin er nu pas wat in te geloven, door alle signaaltjes die ik nu krijg en eerder niet had. Dan nog kan mijn lichaam me misschien wel voor de gek houden.... we zullen het zien nog 3 nachtjes in ieder geval, ik ga me inhouden!

Jippiejeej, ik wil niet eerder testen, ik denk maar zo, die datum heb ik niet voor niks...

Paardrijden was goed, merkte vandaag en gister echt dat ik een flinke knoei heb gehad van de griep/keelontsteking.
    Zat te hijgen als een dampig hert te paard, heb spierpijn, rugpijn.
    Ben blij dat ik een stevige sportbh heb want die borsten van me kan ik nu ook wel wat!

Zowiiiii hoe is het?!!!

En de rest?

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    HIM, je hebt gelijk hoor, maar kan me ook voorstellen dat je je niet meer kan inhouden. Nog even doorbijten meis, knap van je!

15. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

hier gaat het niet zo goed ...had al een paar dagen last van de rug en vanmorgen was dus de hel losgebroken ik na me werk kom ik daar kom ik de auto niet meer uit ... dus ziek gemeld weer na huis pfffffff ben een half uur bezig geweest met hulp van anderen om uit de auto te komen .... dokters post gebelt ja doe maar rustig aan het warm houden en paracetemol slikken ....... nou daar lig je dan met pijn , nog geen uur ik wist niet meer waar ik het zoeken moest je hele lichaam lag te schudden van de pijn du maar weer gebelt nog geen 10 min later was doker er en heb ik medicijnen gekregen en een spuit met een soort van morfine die krijg je ook bij de punctie hyper... en nog een zet pil
    ik de bijsluiter lezen mag ik dus niet slikken had de arts nog zo verteld van de icsi dus maar het umcg gebelt daar was gelukkig een ivf arts en ik mocht het zonder problemen nemen ... ze vermoeden nu dat het of spit is of een issi nog wat is dus voorlopig er rustig doen....

pfff had deze week zoveel afleiding gepland even een paar dagen na vrienden in duitland wat werken maar dat zit er nu allemaal niet in ..

him hou je het nog vol ik duim voor je hoop het zo dat het voor ons raak is deze keer ......

dikke knuf zowi

16. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    zowi das niet al te best! Hou je gemak maar lekker. Hopelijk ben je er snel bovenop. Jammer dat je zo de wachtweken door moet... Duren ze nog langer. Eerste anderhalve week gaan wel. Maar ik trek t nu niet echt meer van de spanning. Beterschap meid!

17. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hé Zowi!

Wat vervelend zeg.. Heel veel beterschap dan maar!! En ik hoop dar de tijd voorbij vliegt!

Liefs!

18. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Heel apart! Eigenlijk ken ik je helemaal niet, maar vanaf het begin ''voel'' ik dat.. Vreemd. Kan het zelf ook niet echt verklaren..

Nog 2 nachtjes!! JOEHOE! En dan 2 vette strepen!

19. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    nog 1 nachtje!!!
    wat is het rustig hier??

20. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

him nog een nachtje ik hoop het zo voor jou ... je laat het wel even weten he ... heb je ook ergens last van..

hier gaat het rustig ben vandaag even aan de loop geweest naja de trap op en even douchen voor de rest lig ik plat in de woonkamer manlief heeft daar een bed voor me neer gezet ... kwa pijn is het redelijk nu heb de hele dag nog niks gehad voor de pijn ... morgen me laaste spuit pregnyl en dan wachten tot de 13 en hopen dat de rode duivels weg blijven ...

hoe is het met de rest van de dames....

Deel Deze Pagina