IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Marj; ok, inmiddels een echo afgesproken, en deze vind plaats over 3 weken. Spannend!

Balen van die pregnyl zeg, helaas heb ik niks meer... (wel cetrotide)

Dames allemaal bedankt voor de leuke reacties, voel me helemaal speciaal zeg maar! nu de rest nog meiden!

(reageerde een beetje raar op mobiel eerder!)

2. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hoi,

Ik lees hier af en toe mee, aangezien wij ook een intake-gesprek in het umcg hebben gehad.

Heyitsme: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

Ik las ook iets over pregnyl. Mijn gynaecoloog vertelde mij dat er een alternatief is te krijgen. Ik weet niet zo meer de naam daarvan. Het is een synthetische variant met dezelfde werking als pregnyl.

Ik zag ook apotheek in winschoten staan en toen werd ik even nieuwsgierig, ik kom zelf ook uit Winschoten.
    Dr.v/d Schoor heeft mij toen over dit alternatief voor pregnyl verteld.
    Ik heb de naam toen wel op een papiertje geschreven,maar kan het papiertje niet meer vinden, zal straks nog wel een keertje kijken.

Groetjes Jinky

3. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    ovitrelle??

4. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Pffff.. Hier hoofdpijn, misselijk en moe! Zal dat van de Decapeptyl komen? Heb vanmorgen een half uur geprobeerd met spuiten, maar durfde niet. Vriendje heeft het maar gedaan! Voelde de prik niet. Als ik zaterdag vrij ben en alle tijd heb spuit ikzelf.. Hoop ik. Haha. Him: hoe gaat ie?

5. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    komt me wel bekend voor.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Heyitsme@ Wat lees ik? Gefeliciteerd kleine blijf groeien he mama wacht al heel lang op jou.

Imke@ Dat kan idd van de deca komen dat je zo voelt
    Als ik even terug denk ken ik dat wel had ook wel hoofdpijn en moe , de misselijkheid weet ik zo niet.
    Als je de spuit als een dart pijl er in doet , heb je ook minder last van rode plekken.
    Even met je hand op de plek waar je spuit wrijven dan komt het goed.Mocht je last krijgen van je buik door steek gevoel dan zijn dat je groeiende eitjes .

Met mij gaat het weer , had deze ronde het zwaar , allerlei kwalen gevoel dat we zwanger waren .
    Was over tijd maar helaas , en hoe kon ik het ook denken he....

Knuf voor iedereen.

7. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey meiden,

@Him: vanaf 6 weken kun je meedoen met moeders voor moeders;) Alle beetjes helpen! Spannend straks die eerste echo.

@Marnat, ik snap jou wel. Je blijft toch hopen. Dikke knuff voor jou!

8. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

pff heeft iemand nog tips hoe ik de laaste dagen door kom ... ik denk vanalles en voel van alles om gek van te worden gisteren even last gehad van erg ongi pijn na uurtje was het weer weg gisteravond een enorme steek in me linker borst pfff ja is het een goed teken of slecht teken ik wil graag eerder testen om van die onzekerheid af te komen ... maar dat schijnt geen zin te hebben wegens de pregnyl laaste spuit woensdag gezet .... oja eventueele tips zijn welkom kan alleen niet veel doen aangezien nog steeds met me rug zit ...

dikke knuf zowi

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Jeetje Zowi, heb het zo met je te doen, ik zal ook helemaal gek worden...
    Kan je niet iemand op bezoek vragen? Of Filmpje kijken. (Doe maar niet de gelukkige huisvrouw, was bij mij niet zo'n succes:() Of heb je nog digitale foto's? Kan je een fotoboek gaan maken. Ehm tja verder weet ik het ook niet, lijkt me dat je alle TV programma's ondertussen wel heb gezien....
    Sterkte meis, nog even die laatste loodjes doorworstellen... Enneh eerder testen lijkt me niet verstandig als je woensdag nog pregnyl hebt gehad, voorkom beter ernstige teleurstellingen.

(en we willen wel direct twee VETTE strepen 'zien' hier;))

lfs

10. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

fotoboek gedaan film kijken gedaan bezoek gehad dus vandaar was ik tips nodig ... heb geprobeert nog een boek te lezen maar kan me gedachten er niet bij houden .... ben nu bezig met een spel op internet ...

ja vette strepen wil ik ook erg graag zal wel leuk zijn even weer wat goede berichten hier ....

nataik hoe is het met jou lang niks van je gezien ....

nog vier dagen en dan mag ik testen ........

dikke knuf zowi

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    oh echt? Allemaal gedaan, tjee, dan heb je ook niks aan mij... (misschien kan je een trui breien?:D)

Is dat jullie hondje op je profiel? Wat een schatje!!

12. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    breien ik zou niet weten hoe dat moet ....

ja dat is een van de hondjes die we hebben op deze foto is ze een paar maand oud ... is inmiddels bijna twee

knuf zowi

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik kan ook niet breien, maar dan begin je maar met een sjaal ofzo, hahaha, heb je wat te doen....
    Maar er is al weer een dag voorbij, nog even doorbijten voor de laatste loodjes!

Lief hondje, wij hebben ook 2 (kruisingen labrador)we zijn zo blij met ze, zo gezellig! Ze zijn alleen al wel 10+ dus worden wel wat ouder en het is zo jammer dat ze geen 50 ofzo kunnen worden hè...

14. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Heb je geen lekkere roddelbladen? Laptop? Nog twee nachtjes! Ik hoop dat HIM & jij jij samen kunnen babyshoppen! De tweede "jij" wil niet weg, weet je het even..

15. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

ik heb drie jackrussel een 1 labrador de labrador is ook al op leeftijd 10 jaar nu en begint nu ook met gezondheidsprobelem ....

hier nog niks te zien ben steeds aan het broekloeren pffff om gek van te worden
    kwa rug gaat het vandaag aardig goed .. morgen even eten bij me schoonouders .. even iets anders aan me hoofd kan daar ook als ik wil liggen ivm rug ....hopelijk volgende week weer gewoon aan het werk we hebben vanaf donderdag een gezellige beurs op werk de woon en co beurs zal wel lekker druk worden........

nog 3 dagen.....

knuf zowi

16. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ben je er even lekker uit! En wat goed dat je rug beter wordt! Voel je je al anders? En watvoor werk doe je? Klinkt allemaal gezellig woon & co beurs!

17. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Zowi, de laatste dagen zijn spannend he!
    Nog 2 nachten, en ook ik wil 2 dikke vette strepen zien hier!

Imke hoe gaat het daar?

Jippiejeej heb je nog tips om door de eerste 12 weken te komen ;)
    Ik kan niet wachten en tegelijk vind ik t spannend!

Gister werd mijn vader 50, huis vol familie en vrienden BEREgezellig, maar heb wel 10 keer de vraag moeten beantwoorden dat wij nog geen kinderen hebben, en telkens gezegd, joh ik heb een vriend en een paard, handen vol dus! Whaha dus iedereen een beetje voor de gek gehouden.
    Alleen mijn zusje die in verwachting is van de derde weet er van!

ik hoop vandaag op mooi weer, kan ik de ramen even doen buiten!

18. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

hier alles rustig nog geen rode duivels ....... gisteren middag zijn we uitgenodig door vrienden om te komen eten bij van de valk in assen ... ze komen uit duitsland en bleven daar overnachten
    het heeft me erg goed gedaan er even uit en even niet denken aan ongi of zwanger zijn avonds heeerlijk lui in hun suite film gekeken en geklets waren ook pas om twee uur thuis en was aardig moe en beetje last van de rug had toch te veel gedaan ... vandaag maar eens rustig aan doen.....

ik werk in de horeca in de wintermaanden in martiniplaza en in de zomermaanden op een camping op het schilmeer

ja nog twee dagen en dan wil ik ook graag twee strepen zien maar hou wel in me achter hoofd dat het niet gelukt is ... we zullen zien heb toch nu wel een beetje hoop ... borsten doen zeer heb ik normaal nooit me tepels lijken groter en donkerde en wat stekjes recht onder bij de lies wie weet nog twee dagen wachten ......

dikke knuf zowi

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Kijk ook al weer een mooie klus, weer een paar uurtjes voorbij;)!!

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    @ HIM; hé zwangere muts! alweer 5 weken zwanger.. ! Op na de eerste echo! Hoe voel je je? Super blij voor jullie! Een collega van mij heeft vrijdag laatste tp gehad van poging 3! (vandaag hoort ze of er cryo's zijn) Erg spannend dus..

Spuiten gaat goed.. Vriendje jaagt hem er zo in, maar ikzelf doe het langzaam.. Doet niet zeer en vindt het prettiger! Terwijl ik weet dat je hem er beter in kunt jagen.. Eigen gevoel denk ik! Hihi. Beetje een opgezette buik! Gisteren laatste Primolut gehad.. Ik wordt nu toch niet ongesteld? Omdat dat een soort ''de pil'' is.. ?

Deel Deze Pagina