IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    als je ze in de tuin zet moet je wel ff tuin handschoenen aan he HIM.. Lekker genieten van het mooie weer meiden!

2. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    ze kwamen in een pot met potgrond, dus heb lekkere vieze handen gekregen!
    Als ik in de tuin bezig ben komen de handschoenen aan ja!

3. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

ook allemaal zo aan het genieten van het mooie weer ... wij wel lekker alles opgeruimd en wat kleurtjes in de tuin heerlijk genieten van de lente ......

hier inmiddels weer begonnen met de laatste ronde in ec en zo als we er nu over denken gaan we ook een aantal maanden in de pauze sfeer even niet denken even gewoon genieten en na de zomer vakantie kijken we wel denk ik ...

we zijn in een stuk doorgegaan zes behandelingen vindt het wel even best gewoon even lekker genieten van op vakantie gaan en lekker aan het werk zijn op de camping gewoon even gewoon zijn als ware...........

hoe is het met de rest van de dames..

toruwens pregnyl was vandaag weer binnen in umcg krijgen aldoor beetjes binnen ....

knif zowi

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Him, Leuk hè die vrolijke plantjes in potten! Lekker tuinieren in het klein!

@Zowi, ik hoop voor jullie dat de laatste keer ec het gwenste resultaat mag geven!!Maar als het niet zo is wil ik jou en misschien anderen nog even iets laten realiseren, niet om er acuut iets mee te doen maar wel even in het achterhoofd houden; Bijna niemand weet met zekerheid te zeggen of er in 2013 nog 3 IVF's worden vergoed. Ik heb het ook bij de info bijeenkomst gevraagd of het mogelijk was dat als je nog niet je 3 kansen heb gehad je in 2013 mogelijk je laatste kans of kansen kwijt zou kunnen zijn. Volgens de verpleegkundige was het best mogelijk en moest je er wel degelijk rekening mee houden. Vandaar dat ik ook in mijn achterhoofd hou dat ik toch wel graag alle 3 de kansen dit jaar wil benutten als het enigsins mogelijk is. Maar goed ik loop natuurlijk wel 1 poging 'achter' op jullie, dus jullie hebben nog wel wat vakantie tijd!

@Imke; en en en...

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Wat een rust hier, moet ik me zorgen gaan maken???

6. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Lady's...

Sorry, beetje drukke dagen gehad! Maandag eicellen 0 .8 cm. Morgen weer echo... Xx

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oh, gelukkig alles nog goed, maar nu moeten ze wel even gaan groeien hoor!! spreek ze maar even streng toe!;)

8. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Amper gegroeid.. :( Helaas, vrijdag weer komen. Puregon verhoogd naar 150 IE. Laat die punctie nou ook maar komen hoor.. PFF!

9. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

vandaag weer in umcg geweest morgen weer spuiten en dan vrijdag weer heen waarschijnlijk zondag punctie

imke haha dat is grapig zijn we elkaar misschien wel tegen gekomen zonder dat we het van elkaar wisten wei weet vrijdag weer ik moet om 10 voor 10 er zijn

knuf zowi

10. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    nataik hoe is het met jou lang niks meer van je gezien of gehoord....

knuf zowi

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Imke, balen zeg, nu maar hopen dat het ophogen het gewenste effect heeft, kan me voorstellen dat je niet te lang tegen de punctie wil opzien, dan heb je het maar weer gehad... Maar goed ik ga er maar vanuit dat die punctie wel meevalt, kan me na die tijd altijd nog bedenken dat het toch tegenviel;).

Zowi ook bijna weer zover; toitoitoi alvast!!

12. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ookal volop weer in de race! Spannend hoor.. Laatste x in eigen cyclus toch? Heel veel succes Zowi! :D

Ik moest er vanmorgen om 09:40 uur zijn en vrijdag om 09:30 uur. Haha, misschien zijn we elkaar inderdaad wel tegen gekomen?! Hihi.

Ja, idd.. Nataik al heel lang niks van gehoord? Vreemd... :(

13. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik hoop het ook! We wachen weer af.. ;) Nee, wil echt graag die punctie achter de rug hebben.. Ik denk juist andersom! Bereid me op het ergste voor zodat het (hopelijk) mee valt?

Dinsdag moet jij heen voor een echo toch? Of ben ik mis?

LIEFS!

14. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Oja, staat in je ''handtekening'' (blond) !

15. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    he meiden! Nataik heeft even een bewuste zp-pauze. Imke zet m op! Lekker groeien! Zowi wat goed dat jullie weer gestart zijn. Jippiejeej hoe is t met jou? Ik reageer even mobiel. Straks de eerste echo. Kom later weer!

16. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Daar ben ik weer!
    We hebben een mini-ons bekeken! met een heel klein knipperlichtje!
    hoe bijzonder!..... En nog steeds wel onwerkelijk. Dát groeit gewoon in mijn buik! WOW!
    Als jullie het leuk vinden plaats ik de echo even!!

17. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
  18. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0