IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ach Imke, wat kan ik me voorstellen dat het nu echt niet meer leuk is om maar te wachten en te wachten. Ik hoop dat het wachten nu wel gauw beloont mag worden...

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    :(:(:( Ik denk dat je Zowi bedoeld...

3. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Klopt, even een blond momentje!:p

4. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Imke kun je geen pokon drinken ofzo? haha
    jammer dat ze niet zo vlot zijn! als ze straks maar met veel zijn en heel mooi!

Ik heb volgende week de intake bij de vk, en de week daarna de termijnecho. spannend weer dus.
    Merk aan mezelf dat ik rete onzeker ben, ieder pijntje en dingetje schrik ik van, best wel slopend. Ik hoop dat ik na die termijnecho meer ontspannen kan.

Vandaag voor t eerst in 2 weken weer eens gereden, ik schoof het maar steeds voor me uit, geen idee waarom. lekker samen door een grote wei gegaloppeerd! GAAAAF! En hij was zo braaf, af en toe komt hij met zijn hoofd tegen mijn buik aan staan. Zo bijzonder!

Nu eerst genieten van een lekker laaaang weekend :D

5. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Geef mij maar een liter Pokon.. Haha! :p

Vanmorgen weer heen geweest, helaas geen goed nieuws. Als het as. maandag niet beter/groter is dan stoppen we en moet ik helemaal overnieuw beginnen.. :(. Ik snap het, maar ben zwaar teleurgesteld in mijn eigen lichaam.. 26 follikels en maar 3 die de grootte hebben van 1.6 cm.

Mijn weekend kan niet meer stuk... PFFF!

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    ah Getver, das wel heel zuur...
    Ik hoop dat het maandag beter is, maar het klinkt niet erg positief volgens mij. Weer helemaal overnieuw, pffff....:(
    Probeer wel leuke paasdagen te hebben hè...

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    jeetje imke wat balen! welke medic spuit je en welke hoeveelheid?

8. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik spoot 100 IE Puregon en ben sinds vorige week woensdag 150 IE gaan spuiten..

En natuurlijk de Decapeptyl. Als we stoppen maandag moet ik eerst weer ongesteld worden enz. en dan starten we gelijk met 150 IE Puregon.

Ik ben vreselijk sneu.

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Imke, ik heb dit ook 1x gehad in ec. Moest iedere dag heen op een gegeven moment, duurde 3 weken. En ineens groeiden ze dus wel heel hard! Succes....

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Even een Puregon vraagje;
    Ik heb nu 4 x 150IE gespoten, er zit 600IE in 1 ampul, maar nu heb ik toch wel wat over als rest. Is dit bij jullie ook zo? Zit er toch wel wat meer in dan de 600IE? Ik vond er best wel veel nog in zitten, maar weet voor 99% zeker dan ik steeds op 150 heb ingesteld, raar dat je toch een beetje begint te twijfelen als je dan toch zo'n restje over houdt...

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Jippie ja het klopt dat er wat in blijft zitten.

Imke ik hoop dat ze toch gaan groeien. Eerste keer wilde bij mij ook niet hebben toen ie opgeschroefd.

12. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ze gaan na maandag niet door met echo's, omdat het baarmoederslijm enz. ook achteruit gaat! Dat vindt het ziekenhuis jammer van de behandeling!

Slaap lekker! XX Moet werken!

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ja dan is het wel beter om te stoppen en dan straks weer verder te gaan wanneer de kansen en omstandigheden beter zijn, maar neemt niet weg dat het ontzettend K*T is...

lfs

14. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Imke, oke, dan is het beter natuurlijk. Snap hoe .... je je voelt. Al het gedane voor niets. Doe jij nu in ec of hyper? Bij hyper telt dit dan niet als poging tenminste!

15. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik doe Hyper. Nee, klopt dit telt niet!

Fijne dagen!

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Imke;Nee gelukkig niet zeg, dat zou wel heel erg zijn dan.

@de rest; Wanneer voelden jullie de eierstokken??? Ik heb nog nergens last van in de buik, vraag m enu af of er wel wat groeit nu... Het is nu nog maar stimulatiedag 5 maar ik ben gewend dat mijn eitjes met 12 a 13 dagen springen...

17. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Je moet niet denken aan je eigen cyclus, want door de Decapeptyl wordt die ''plat gelegt''. Ik voelde in het begin eigenlijk ook niet echt iets, terwijl ik bij de eerste echo al 10 links en 10 rechts had zitten van rond een cm.

Ik ben pas ''gerommel'' in mijn buik gaan voelen toen de IE verhoogd werden.

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oh dank je voor je antwoord, mja ik weet wel dat dit een hele andere situatie is, maar toch denk je daar dan steeds aan hè... Zeker met jou verhaal in mijn achterhoofd ga ik spoken zien. Het is niet anders wachten tot dinsdag en ik ben echt heeeeel benieuwd hoe het er dan van binnen uitziet. Trouwens vanmorgen wel een beetje 'last' gehad van m'n eierstokjes, niet noemenswaardig, maar ik voelde ze wel.

Ik zal morgen voor je duimen Im, hopen dat het op de valreep nog door mag gaan. toi-toi-toi!

19. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela

Ik vernam het wel heel erg na de seks.. Net of het daar tegenaan gestoot had.. Ja, beetje dom misschien! :( Hihi. Ik hoop dat jullie niet zoveel ''pech'' hebben!

Dank je wel! Ik hoop het zo, maar ben er bang voor.. Heb al gedacht een extra dosis te spuiten, maar dat zal ik maar niet doen.. Haha! ;) Snap je niet hé? 26 follikels en maar 3 ''rijp'' :(

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik heb ook geen last van de stokjes na de seks, heb eigelijk nergens last van... Ja ik voel ze maar dat is het ook wel.... Het is ook nooit goed hè, whahahaha, heb je geen last maak je je daar weer druk om. Heb ook nauwlijks stemmingswisselingen of wat dan ook. Morgen echo dan zullen we zien was de paasopbrengst is.;):D

Imke; Hoe laat heb/had je je echo?? Niet extra spuiten hè... Ik snap je gedachten, maar ik geloof niet dat dat goed voor je is op de lange termijn...Ik snap ook niet dat er mensen zijn die wel zelf voor dokter spelen, hoe moeten de dokters dan verantwoord behandelen als ze niet precies weten wat er is gebeurd.

Laat je even horen hoe het verder gaat bij jullie?

fijne paasdag nog voor iedereen!!! lfs!!

Deel Deze Pagina