IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    riv@ Raar maar goed zaterdag maar hopen dat het goed gaat meis knuf.

2. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Inderdaad gek, zeg, Riv. Maar goed, zaterdag dus heen. Jij krijgt ook IVF in eigen cyclus, toch? Geen gestimuleerde IVF?

Wilma, ik zie je online, ben je nog lekker aan het nagloeien van het blijs?

En ook een datum voor jou Marnat, aftellen nu!

En hier inderdaad nog één nachtje slapen...
    Het is bizar hoe spannend en nerveus het de eerste poging was en hoeveel minder dat nu is. Rondom de punctie en het zaad en nu rondom het embryo ook. Komt wellicht ook omdat het de vorige keer goed ging. Zo van: we weten dat het kan.
    Geeft natuurlijk geen garanties....

Fijn dat Stijn weer zo goed gegroeid is, Elmo! En ik word steeds zo blij van je banner!
    En je zegt 4 november uitgerekend, Wilma 8 nov, ik was de vorige poging 5 november uitgerekend geweest...:(
    Zoals je schrijft dat je nog precies weet hoe een eerste echo met kloppend hartje is.... zwijmel...... Ik hoop het zo! Ik wil het! Ik wil het!

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Goedemorgen meiden,

sorry voor mijn afwezigheid,heb het superdruk gehad de laatste drie dagen ben amper thuis geweest.
    Gisteravond heerlijk uit eten geweest met oudcollega´s in de stad bij de Griek in Helpman, Heeerlijk na de nodige wijntjes en na nog een irish coffee, kon ik na thuiskomst lekker slapen:) Heb zo heerlijk geslapen, dat ik op mijn vrije dag vandaag al om 7 uur al wakker was:$

Hoe ver ben je nu Mijs, ik lees een mooie embryo wederom:D wanneer kun je testen, spannend hoop dat ie nu echt zitten blijft.

4. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Net heeft de arts al gebeld. Da's geen goed teken: geen terugplaatsing.
    Het embryo viel uiteen. G*tv*r!
    Vorige keer na de punctie/zaad inleveren was ik euforisch. Dacht ik dat het wel goed kwam met embryo. En zo geschiedde.
    Nu was ik helemaal niet extreem blij en dacht ik dat het niet goed kwam met hem embryo. En zo geschiedde.
    Heb ik nou verdorie zo'n goed voorgevoel of valt dat embryo uiteen door mijn negatieve gedachten???

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mijs@ grrrrr wat shit zeg ,ik weet niet of het door jou negatieve gedachten komt.
    Hele dikke knuf.

En voor ons gaat het ook beginnen hoop zo dat de poging iets op levert.
    mijs stelt dat spuiten ook iets voor lijkt me niks me zelf spuiten.

6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Oh Mijs, wat ongelooflijk K*T. Ik weet hoe je je voelt, had gedacht dat je in iedergeval wel weer een terugplaatsing zou krijgen aangezien de vorige keer tot zoverrre ook goed is gegaan. Ik had dit in ieder geval niet verwacht.
    Bah bah bah, geef de moed niet op Mijs, ik weet dat het moeilijk is, en dat wil je nu natuurlijk niet horen. Maar we moeten wel hoop blijven houden.

Een heeeeele dikke knuff, Maris

7. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Oh spannend Marnat, het spuiten valt erg mee hoor. Even een knop omzetten, als de eerste maar geweest is.
    Gaat wel goed, is voor een goede doel.

8. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Mariska, ervaringen in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst: elke keer weer zo'n 50 % kans dat er een embryo ontstaat als er een eitje en zaad is gevonden...

9. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    nee ok, maar blijf wel de hoop houden, want als ik die niet meer heb, kan ik er net zo goed mee stoppen. En ik hou me vast aan wat de artsen steeds zeggen, als ze het nut er niet van in zien om door te gaan dan houden ze er wel mee op.

Blijf heel erg voor ons hopen dat we dit jaar zwanger zullen worden. Ik denk aan je, hou je taai

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ok dan hou ik me er wel aan vast dat het me gaat lukken heb al zoveel doorstaan en overwonnen.
    Dan moet dit ook lukken.
    ik hoop alleen dat de eerste poging wat moois op leverd anders is onze droom in duigen, de hoop ligt bij de artsen.

11. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Als je al andere (lichamelijke) dingen hebt doorstaan dan stelt het spuiten echt niks voor hoor! het valt mij echt heel erg mee. Ik denk niet: gatver nu moet ik de volgende ronde weer spuiten.
    Inderdaad even een drempel over om het te doen en daarna is dat echt niet iets dat je bezig houdt. Niet tegenop zien!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik zie er niet echt tegen op maar het id, manlief durft mij niet te spuiten ik zal het zelf moeten doen.
    Als het een prik pen is durfde hij wel zij die, we zien het wel .

13. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hai,

Mijs balen zeg, bah ik hoop en duim voor je voor de volgende ronde.
    Mariska, heerlijk genieten is erg belangrijk. Heeerlijk he.

Marnat, Ik hoop ook voor jou dat het snel wat wordt. Spannend he, maar het komt goed, dat spuiten dat komt ook goed.

Elmo, bedankt voor je berichtje. Ik ben ook wel blij dat ik morgen heen mag. Ik ben best wel nerveus.
    Ik ben toch wel weer bang voor teleurstelling.
    En vooral voor de punctie. Ik ben zo bang dat die naald z;n pijn gaat doen.

Jullie allemaal heel veel succes.

Liefs Riv.

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Rif, ik vond de punctie niet fijn, maar ook niet vreselijk ofzo. Bij mij heeft ze afgeteld tot drie zodat ik mij er op in kon stellen. Rustig blijven ademen, ik werd trouwens goed begeleid door de verpleegkundige die erbij was.
    Ik zie niet tegen de volgende punctie op weet nu wat het is.
    Succes, knuff Maris

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Owwww Mijs, ik kwam even gauw kijken of je al nieuws had....nou, dat heb je zeg!
    Wat een shitnieuws meid, sterkte!

16. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ja ik kwam ook ff snel kijken, wat een **** nieuws mijs bah

17. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ja, dank jullie, lieve meiden. Uitgebreid gejankt vandaag. maf, hoe ook teleurstellingen beginnen te wennen en bij me gaan horen... Bizar. Beetje acceptatie ofzo.

Voordeel is dat we nu geen sinterklaas/verjaardaggedoe krijgen voor ons kindje...

Liefs voor allen, fijn weekend!

18. wilma82

wilma82 Lid

9 mrt 2010
    61
    0
    0
    verzorgende thuiszorg
    provincie groningen
    hoi allemaal

Mijs wat een rot nieuws zeg!!! sterkte, Maar blijf wel hoop houden hoor!!! dikke knuffel voor jou!!

marnat, was jij het niet die over het spuiten had?(sorry al die namen) ik riep altijd, voor mij geen ivf, ik ga mezelf echt niet spuiten!!! ik ben nl beetje bang voor naalden, maar het is me heel erg mee gevallen, de 1e keer dat je het alleen doet is best spannend, maar later draai je er je hand niet meer voor om, en dat je man het niet durft, maakt niet uit, het is het handigste als je het zelf kan, mijn man mocht het niet eens van mij. Hij hielp altijd met de pregnyl spuit klaar maken.

voor alle meiden die weer gaan starten. heel veel succes, probeer afleiding te zoeken, dat scheelt weer last hebben van bijwerkingen, dat is tenminste mijn ervaring.

ik ben vandaag weer de hele dag misselijk geweest, niet lekker, maar wel een fijne bevestiging, ik mag dan ook absoluut niet klagen!!!!

liefs voor jullie allemaal
    wilma

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    wilma@ Dat was ik id bedankt voor de uitleg, het zal wel mee vallen ik vind het ook allemaal erg spannend nu we eindelijk beginnen.

20. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi meiden,

Nou over een half uurtje gaan we opweg naar het zh. Krijg weer een echo. Ik ben benieuwd, of het eitje al wat aan het groeien is. Ik hoop het wel maar nu nog kijken of hij ook wil blijven groeien. Prettig weekend.

Liefs Riv

Deel Deze Pagina