IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Haha, ik duim voor je ! Komt goed, jij hebt mooie eitjes! :D

Nee, hoor heb ik ook absoluut niet gedaan, want dat kan ook niet! Ik had om half negen mijn echo. Het verwachtte nieuws, stoppen. Kuur voor 15dagen gekregen, wordt dan ongesteld en dan mag ik de Puregon erbij gaan spuiten.

Jullie fijne 2e paasdag & succes morgen!

2. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Balen Balen Balen Imke... al die weken gewacht en gespoten en op controle voor ff niks...
    Maar liever dit dan dat het een nutteloze poging is als je begrijpt wat ik bedoel?
    op naar de volgende ronde meid, ik blijf duimen!!

Jippie ik ben benieuwd naar de paasopbrengst!

Zowi hoe is het nu met je?

Kate, ben je nog aan het "wachten" trek je het nog een beetje?

En de rest hoe gaat het ??

Hier goed, leuk weekend gehad.
    Mijn ouders het mooie nieuws vertelt, en die waren blij heel verrast.
    Later kreeg ik nog wel de vraag waarom we niet hadden vertelt dat we "bezig" waren? Kreeg het idee dat ze dat graag hadden willen weten... uitgelegd dat we het eerst wilden afwachten hoe het zou gaan, als het een lange slepende kwestie was geworden dan hadden we het wellicht wel gedeeld, maar voor eerst niet.
    ik denk maar zo als je al stel stopt met de pil vertel je dat ook niet direct aan je ouders toch? (loop er een beetje mee te malen dus)

Vanavond naar mijn schoonmoeder toe.
    Ben benieuwd!

Vanmiddag wat lopen stoffen poetsen, en nu ben ik gaar haha.
    Tot later meiden!

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Jullie ondanks dit stomme nieuws ook nog een fijne paasavond!

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
  5. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela

Hahaha.. Ik hoop het voor je! Mooie eitjes! ;) ;)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahahaha..mooie eitjes!!

7. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    En Jippie??

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Nou een beetje laat, maar heb eerst nog even een bezoekje bij mijn ouders gedaan. Nu weer thuis, met goed nieuws!!:D In mijn rechter stokje 8 folikels, waarvan de grootste 13mm links waren meerdere kleinere, niet geteld, maar ik zag toch zo wel een stuk of 5, misschien wel een paar meer. Kortom de dokter was erg tevreden en wij ook!! Vrijdag weer echo! Nu slapen ben MOE....

9. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Nou, goed nieuws! Ben blij dat er bij jullie genoeg te zien is! Ben benieuwd vrijdag! Van mij mag het wel de 26 ste zijn, eerste echo.

Slaap lekker.

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Thanx Im,
    Vind het ook wel een beetje lullig voor je, dat ik je nu '' inhaal' en jij weer helemaal opnieuw moet. Kom maar snel achter me aan en de volgende ronde meer spuiten zodat ook bij jou genoeg eitje mogen doorgroeien!

Morgen weer echo, ben nog steeds onzeker:) omdat ik gewoon nauwlijks last van mijn stokjes heb, zucht word ook wel een beetje gek van mezelf...:cool:

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    HIM ja nog steeds aan het wachten! Maargoed ik kan bijna alles nog dus dat is wel fijn, maar nu alles klaar staat mag ze ook wel komen hoor.. ons langverwachte cadeau!!

Je ouders weten niet van de mmm? Die van ons wel, en hen dus ook de dag van de posi test verteld. Ze waren echter nog wat terughoudend in hun blijdschap, dat was dan wel wat jammer, ze waren bang dat het alsnog mis zou gaan ofzo. Ik had liever gehad dat ze stonden te juichen en te springen, maargoed..

12. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Wat heerlijk Kate dat je ze zo goed voelt! hopelijk hoef je niet tot aan de 42 weken te wachten!
    Ze wisten trouwens wel dat we op de mmm waren aangewezen door vriendlief zijn verleden, maar we hebben gewoon niet verteld dat we aan onze grote wens begonnen!
    Ach ik bekijk t maar zo, ze hadden vast willen steunen etc...

Jippie jij gaat goed zeg! niet onzeker zijn (al snap ik t heeeel goed)

Imke jij gaat binnenkort opnieuw van start?? word je tussendoor nog ongi dan?

Vandaag de intake bij de vk gehad! weer een stapje verder.
    Zelfs het hartje al gehoord na 5 minuten geduldig zoeken! oh wat was dat spannend en wat was ik blij (vriendje ook hoor :D)
    Helaas is mijn bloeddruk echt te hoog op t moment 140 over 100.
    Over 2 weken weer een check, als het dan nog zo hoog is dan retour umcg zodat ik dus waarschijnlijk aan de medicatie moet.
    Nou geen man/vrouw over boord hoor, weet dat we in t umcg óók in goede handen zijn, maar toch ff balen hoor!

Nog 1 lange dag werken en dan weekend, want meiden wat ben ik moeeee.... voel me net een zombie haha!

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    snelle update;
    in totaal 8 folikels gemeten van 11-14mm er zijn er wel wat meer maar die zijn toch kleiner, wie weet komen er een paar mee. De grote was 19mm deze is te groot, ligt tever voor, dus die moeten we 'laten gaan' Kon wel 3cm worden zei ze.

@HIM, zal wel fijn zijn dat je gewoon bij de vk mag blijven, maar ja anders weet je iig de weg.... Ik hoop dat je bloedruk snel onder controle is.

@Katek, de laatste loodjes! Even doorbijten, kan me voorstellen dat het nu wel tijd wordt om haar in de armen te mogen houden!

@Imke; alles goed? Ben je al ongesteld? En ga je daarna direct weer van start? Ik denk aan je!

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Vanmorgen weer echo gehad, dinsdag punctie, brrrrr.
    Ik had 5 a 6 folikel die groot genoeg waren, dus we gaan ervoor. Ik vind het stiekem wel een beetje tegenvallen, mja het is zoals het is er hoeft maar 1 te zijn die ons kindje wordt;)!

15. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    WAUW!! Stiekem jaloers.. ! Heel veel succes! :D Komt goed meis.

Nee, wordt pas na mijn kuur ongesteld.. Kan me niet snel genoeg gaan..

16. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    We wachten in spanning met je af... ;)

Good luck!

17. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hopelijk gaat je bloeddruk snel naar beneden! Ben je weer lekker bijgetankt? Of nog zo moe?
    Zwangerse...

18. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Nataik;

Hoe ist met jou? Hoelang ben je nu zwanger?!

Genietse..

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Dat snap ik wel, hoeft niet eens stiekem hoor! Dank voor de suc6 wensen

Pas na de kuur dus, ja kan me voorstellen dat je graag van start wil.

Hier een enorme kl*te dag 1 van onze hondjes is vrij plotseling overleden. Was vanmorgen niet lekker lusteloos ging snel achteruit en onderweg naar de dierenarts is ze in de auto overleden. Ben zooo verdrietig. ze was 10 en had nog best wat jaren bij ons mogen blijven. Helaas het mocht niet. Voor haar zelf was het wel een mooie dood, snel en geen lijdensweg, maar voor ons wel heeeel snel. Volgens dierenarts waarschijnlijk acute hartfalen, omdat het zo ontzettend snel ging.

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wat ontzettend sneu zeg! Verschrikkelijk als er wat met je diertjes gebeurt. Sterkte meis! En ik denk nu dubbel aan je!

Deel Deze Pagina