Ik zou het iedere dag op dezelfde tijd doen naomi, als er eens 15 minuten verschil in zit is dat niet erg. ivm je werk zul je even moeten kijken welke tijd het meest handig is.. Marj ze laten je gerust lopen tot 42 weken helaas.. had ook graag anders gezien, maargoed. Ik wordt nu als ieder normaal zwangere gezien ondanks de icsi..
KateK: ik mocht bij nr 3 zelfs kiezen na 41 wkn wanneer ik wilde (maar wilde graag thuis, dus 42 gehaald). Er werd toen gezegd dat als het de 1e was dat er dan met 41 was ingeleid. Zowel Vk als UMCG zei dit, vandaar! Maar, genietse nog even!!!
Ben verder niet onder toezicht van het umcg en hier worden we als gewoon zwanger stel gezien. Ik maak me soms best zorgen dat ze haar er tot en met 42 werk in laten zitten.. Hoe was jou kindje na al die weken, was er iets anders dan bij je eerdere kinderen?
Nou Kate Je geduld wordt echt op de proef gesteld! Imke goed nieuws, succes deze ronde! Jippie (on)bewust ga je ook uit van het negatieve he, ik ken dat wel een beetje...Probeer positief te blijven meid, dat helpt! Naomi Welkom, helaas geen antwoord op je vraag. Wie wil weten waar ik woon mag inderdaad even pb'en naar me Vandaag weer controle vk gehad ivm bloeddruk, eerst het goede nieuws maar, nav termijnecho 4 dagen vooruit gezet, ben nu precies 12 weken! ik zeg MIJLPAALtje!! Ook het hartje gehoord weer, heerlijk! Het mindere goede nieuws is dat ik onder controle kom bij het umcg. Bloeddruk was nu nog hoger (160 over 100) en dus echt niet goed. Medicatie zal hoofstwaarschijnlijk de oplossing zijn. Baal wel even stevig want was graag bij deze super leuke vk gebleven, ze gaf wel aan dat ze in de kraamperiode nog komen en mocht ik een vraag hebben ik ook altijd zo mocht bellen, en ook op de info avonden was ik welkom. hoe lief! Nou... nu op de oproep van t umcg wachten...
Him, super dat het frummeltje het zo goed doet! We balen van je bloeddruk en dat je terug moet naar het UMCG terwijl je het zo naar je zin heb bij de vk! Maarja maar goed dat ze er voorzichtig mee zijn! Imke, alweer druk aan het spuiten? Volgende week weer echo zeker! Ik hoop dat die 150IE je eitjes lekker wakker schudden!!! Dat ze maar lekker met zijn allen groeien mogen! *Zet em op Imke-eitjes!!* Hier heel onzeker, de eerste week lekker doorgekomen, maar zie nu wel op tegen de komende dagen. Het weer is goed en ik ge proberen lekker leuke dingen te doen, maar oh mèn wat toch spannend is dit... Gisteravond vreselijk moe en een humeur... en ik heb het steeds warm en moet vaak naar de wc voor de grote boodschap. Ik ben zo bang dat ik al gauw ongesteld wordt, dat voelt net zo. Maar goed schop onder m'n kont: *positief denken Jippie*
Ja die laatste dagen zijn killing Jippie... Sterkte meid! (en een schopje van mij hihi) Hopelijk komt die oproep vlot en mogen we snel heen, ik voel me niet zo fit met hoofdpijntjes, wat kun je je naar voelen zeg!
Dat is niet fijn... Doe je rustig aan? Moet voorzichtig zijn met hoge bloeddruk, als je niet snel genoeg oproep krijgt lekker zelf aan de bel trekken!
Zeker een hele spannende tijd zeg.. Maar kom op, wees positief! (hoe moeilijk het ook is, ik zal echt niet anders reageren) Ja, ik hoop ook op een grote eitjes.. !!
Yes, de twaalf weken voorbij!! You go girl! Wat bijzonder ook allemaal.. Je bloeddruk is inderdaad echt hoog, kijk er mee uit en neem ook echt je rust hoor! Ik hoop dat je gauw een oproep hebt meis..
Katek; Helaas.. Nog geen baby!! Ik hoop dat ze zich gauw meldt hoor.. Trek je het allemaal nog? Heel, heel, heeeeeel veel succes!
Hoi Naomi, Helaas welkom op dit forum.. Ik spuit vanaf 08-03 al Decapeptyl en doe dit altijd om 06.30 uur. Als ik vrij ben, zet ik mijn wekker ervoor. Dit is volgens mij heel belangrijk hoor.. Heel veel succes & hoop dat jullie wens ook gauw uit mag komen!
Ik baal vreselijk, had vanmorgen een klein beetje bloedverlies, ik geloof niet meer in K*T! Ben verdrietig....
Imke ja het gaat wel weer, worden vandaag en morgen door de vk gezien en zij maakt een afspraak voor de gyn voor di. Als ze er dan nog niet is morgen..
Jippie ik steek m er even positief in! Dat had ik ook t zelfde aantal dagen voor tp, bij mij is het dus (ga ik van uit) een innestelingsbloeding geweest! Hoe is het nu?? Kate alvast succes meid, kan nooit lang meer duren!!
Mijn hoofdpijn is gelukkig goed te doen nog, niet extreem ofzo. Oproep is ook al binnen (pff gelukkig, anders had ik gebeld of ik zsm kon komen) Vrijdag mogen we weer naar t umcg. Had me zo voorgenomen niet naar gevolgen van hoge bloeddruk te zoeken op i-net, tsja toch gedaan. Beginstadium zwangerschap valt het nog mee, maar als je verder komt dan... Nou wil t niet weten allemaal. Ik houd maar in gedachten, en wat de vk ook zei, we zijn er op tijd bij!
Him ik heb 1 x hoge bloed druk gehad in december, ben vanaf toen voor 50% aan het werk gegaan, nooit weer gehad. Rustig aan doen. Fijn dat ze je goed on de gaten houden!
19 april, dus dat is nu 10 dgn geleden... Dan nu innesteling???? Volgens mij zou dat normaal zo rond de 22e zijn geweest.... Wanneer had jij danbloedverlies HIM?? ik zit nu dus 10 dagen na terugplaatsing...
Is dus nog steeds heel belangrijk, dan ga ik ook maar iedere dag om dezelfde tijd spuiten. Dank je wel voor je antwoord.