IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Jeetje KateK, wat spannend. Succes met de laatste loodjes.

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Jippie.. ik durf daar geen uitspraken over te doen, ik heb zelf bij de eerste 2 x tp op dag 10 en dag 11 na tp een bloeding gehad, en die beide keren waren niet goed.. Ik hoop dat het bij jou echt anders is!!

Naomi, dank je wel! Ik deed deca altijd rond half acht, dat kwam bij mij ivm werk enzo beter uit. Een kwartier eerder of later maakt volgens mij niet zoveel uit hoor.

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    #4083 jippiejee, 29 apr 2012
    Laatst bewerkt: 29 apr 2012
    Ik hoop ook dat het anders is, maar kijk nu alvast maar vooruit, mag je direct door voor cryo terugplaatsging???

Maar Katek, wat een geduld moet jij weer hebben zeg, pfff gaan ze je volgende week wel op gang helpen? Of voel je nu al wat rommelen? Succes iig!

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Stel dat je ongi wordt, dan is het volgens mij zo dat je bij de eerst volgende ongi begint met pillen slikken, dus niet meteen, er zit dan wel een tijdje tussen zover ik mij herinner. Maar dat kunnen ze je wel vertellen als je ze moet bellen op de testdag.

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Als ik morgen niet beval ga ik di. Naar de gyn en ga ik ervan uit dat ik woensdag wordt ingeleid, ben dan over de 42 weken en dan heeft het wat mij betreft lang genoeg geduurd.. Ook ivm conditie van mijzelf en ons meisje wil ik dat het wordt gehaald.

6. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    hmm jippie 5 dagen voor t testen had ik een "bloeding" dus ja dag 10! Intussen meer bloed gezien?
    Moet ik wel bij vertellen dat de eerste dat na de eerste tp mijn ongi ook begon op dag 10 á 11 (sorry). Dus zag ik deze ronde de bui ook alweer hangen. Ik duim voor je!

Kate ik heb nog geen adviezen gehad of gekregen, ik wacht vrijdag af, ben heel benieuwd...
    Straks heb je een koninginnedag-kindje :cool:

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Niet meer bloed gezien :( dus lekker lopen panieken en nu niks meer... Bah wat een stress. Maar ik ben er niet gerust op, vind het geen fijn voorteken. Maar beetje hoop dus nog, omdat jij het ook had toen je zwanger was...

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Zo, allemaal een fijne dag gehad??? Lekker weertje hè...
    Hier geen bloedverlies meer gehad, krijg weer een pietsje hoop...

9. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Durf te geloven! Komt goed schat!

Heerlijke dag gehad; terras, bbq & volop gezelligheid! Morgen weer ziekenhuis!

10. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Heel veel succes meid! Ik denk aan je.. ! Ben enorm benieuwd naar jullie prachtige meissie!!

11. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik hoop dat je bloeddruk flink gedaald is vrijdag & dat medicatie niet meer nodig is!

12. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik ga slapen! Daag schatten!

13. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Zo ik ben klaarwakker! Spannend Jippie!
    Was het trouwens echt helder rood bloed of waterig of?

Succes vandaag Kate

Imke klinkt als een heerlijke dag!
    Ben bang voor mijn bloeddruk omdat ie tot nu toe alleen maar steeg.
    Nou we zullen zien...

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Zo HIM, jij was lekker op tijd wakker!!!:$
    Geen advies gehad wbt je bloeddruk? Heb je zelf een meter? Maar ik denk dat vooral rustig aan doen en rustig blijven (dus misschien is zo'n bloeddruk meter ook wel een slecht plan;), dan ga je je misschien ook alleen maar meer zorgen lopen maken.) Niet te zout eten is wel belangrijk bij hoge bloeddruk.

Ik had twee kleine stolseltjes ofzo, met wat roze-achtige afscheiding. Zo begint mijn menstruatie vaak een dag voor de echtte doorbraak, vandaar de paniek... Nu weer geen druppeltje bloed te zien. Het kan dus weer beide kanten op.

Imke alweer echo, lekker, schiet alweer op gelukkig, laat je even weten hoe het gaat? Fijn dat je zo'n topdag hebt gehad gister! Was ook gewoon heerlijk hè met dat weer erbij....

15. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ja, kan ik me voorstellen.. Vervelend zeg! Ik zou zelf niet een bloeddrukmeter kopen, omdat ik weet via mijn werk dat die niet altijd betrouwbaar zijn!? En je maakt jezelf ''gek'' denk ik!

Flink rustig aan doen!

16. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    @ Jippie;

Het gaat de goede kant op.. ;)

17. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Nou, mijn oren klapperden nog net niet..

Links 6 stuks á 1.3 cm.
    Rechts 5 stuks á 1.2 cm. De rest rond de cm. Wauw..

Donderdag weer.. Ik krijg er weer zin in!

18. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Katek;

Hoe is het? Spannend.. Zo benieuwd!?

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    JAHAAA, Imke je gaat lekkerrrrr!!! Fijn zo meis!

Hier nog steeds geen bloedverlies meer gehad, maar ja het zegt zo weinig hè met die lutinus...

20. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Jaaa Imke, groeien met die handel!
    Zo'n meter ga ik niet kopen nee, net zoals een angelsound, als ik t hartje niet kan vinden zit ik zwaar te stressen, weet ik nu al.

Jippie jeetje moeilijk want wat je omschrijft klinkt wel als een innesteling, maar wil je niet te veel hoop geven, en toch ook positief blijven snap je. Nog een paar dagen meid!
    is je cyclus normaal regelmatig?

Hoe zou t met Kate gaan?

Dames en willen we nog meeten?

Deel Deze Pagina