Ja, ik heb normaal een LF van 12 a 13 dagen. Had met IUI 14 dagen na pregnyl menstruatie. Misschien wil ik toch wel meeten, wie nog meer dan? Lijstje maken?
Was het maar zo, ik heb een omo witte test gehad vanmorgen. Het was wat vroeg, maar ik geloof het wel, ik ben niet zwanger, ik ben ongesteld, zonder bloedverlies door de lutines. Heb gisteravond ook weer een beetje roze afscheiding gehad. Dus ik denk dat we de vriezer binnenkort open moeten hebben! We kijken maar weer vooruit, ik heb zondag de tranen al gehad..
Jeetje wat een dag zeg. Eerst de omo test, toen wat bruin verlies. Toen was ik van plan het testje weg te gooien, zag ik een piepklein streepje... Werd ik een beetje blij, maar dat bloedverlies hè... Weer krampjes in bm en weer beetje bruin/bloed verlies. Nu weer krampjes en helaas helder rood bloed. Ben bang dat ik toch een vroege miskraam heb (gehad) Helder rood lijkt me niet erg goed nieuws. Om toch GEK van te worden!! Het bijzondere is dat ik er niet eens gek van wordt, heb een soort berusting over me, heel bijzonder, dacht dat ik helamaal zou flippen, maar nee, heb verder een prima dag gehad.
AAAh Jippie SHIT zeg, dikke knuf hoor! Hmmm na hoeveel tijd heb je dat streepje gezien, is het niet zo dat de test na een bepaalde tijd niet meer betrouwbaar is om af te lezen? Ik wil ook wel dames, dus maar in het restaurant van t umcg? haha
Wel ruim na afleestijd, maar ik heb hem ook amper 5 min de tijd gegeven en toen vond ik hem negatief genoeg. Maar zonder HCG krijg je écht geen streepje, ik heb al meerdere van deze tests gedaan en nooit ook maar iets gezien, behalve het controle streepje... Naja het maakt ook niet uit, helder rood bloedverlies is nu ook niet zo hoopgevend meer... We zijn al iets verder dan dat we ooit zijn geweest... Volgende keer hoop k dat mijn lichaam het snapt!
Las zonet dat Kate vannacht is bevallen dmv een keizersnee! Kate en man Kate, van harte geVEELiciteerd! Geniet van jullie kleine prinsesje en geniet van alle verwennerijen deze week!!!
Kate, Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Heel veel geluk samen. http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/337599-geen-enkel-zaadcel-gevonden-deel-4-a-302.html#post12654653
Spannend hoor allemaal.. Maar wacht nog even af voordat je allerlei conclusies trekt! Hoe moeilijk dat ook is.. Vanmorgen echo, niet veel gegroeid. IE verhoogd naar 175. Zaterdag weer.. Pff, om half negen al!
KateK en man, van harte gefeliciteerd!!! Lekker genieten!!!! @Imke, shit zeg, nu moeten ze wel even doorzetten hoor! Hoop dat 175 zijn functie doet!! Helaas ben ik wel echt ongesteld geworden, helderrood bloedverlies en best veel, meer dan een normale mensturatie. (nou moet ik zeggen dat dat normaal niet zoveel is hoor) Heb ziekenhuis vanmorgen gebeld, ze zouden recepten etc. opsturen, zodat ik na de volgende menstruatie voor een cryo-poging kan gaan!
KateK en KateK-man Gefeliciteerd met jullie WONDERTJE!! Geniet er van! Nou Imke, pokon drinken he! Jippie bedoel je na deze menstruatie?
Net weer terug! Helaas.. Stilstand. Als het as. maandag niet beter is, dan moet ik 200 IE spuiten.. Pff.
Dat meen je... Wat erg voor je zeg! Hoop dat die 200 dan een extra schop geeft, zijn er nog wel veel? Succes meis!
Oh ja recepten in huis, nu voor orale pillen... Tjonge volgens mij heb ik straks ook echt wel bijna alle vruchtbaarheids hormonen in verschillende varianten eens gehad...
Ja, ook echt wel weer een tegenvaller.. Het voelt echt als kloten! Ik heb zo'n elf meegroeiers, de rest blijft mooi klein! Jij succes met je orale pillen! Welke zijn het? Daag.. !
Wat ontzettend balen Imke, hebben ze enig idee hoe dat kan? En zijn er nog andere oplossingen? Hoe is je normale eisprong ook alweer? Jippie flink balen, duurt wel lang zeg dat je nu nog een ronde moet wachten dan... Vol goede moed op naar een cryo topper?! Wij zijn vrijdag naar t umcg geweest, weer even de baby wave gedaan, lijkt steeds meer op een echt minimensje ! We hebben een zwaai gehad, en zag het lekker buitelen daar binnen! Kindje lijkt het nog naar zijn zin te hebben daar binnen! Bloeddruk was weer iets hoger, dus nu aan de medicatie, waar ik hoofdpijn van krijg. Kortom voel me niet al te happy momenteel... Mag hopen dat dit niet zo doorgaat want dan gooi ik er even een belletje tegen aan!