Hoi hoi, Nou wij zijn weer terug. De ivf arts had ons zelf voor maandag gezet. Omdat er dus nog niks zat. Maandag weer heen. Nou ja we zullen zien. Ik moest ook bloed prikken. Hoi Wilma, Ja we zijn net begonnen in eigen cyclus. Heb jij dit ook gedaan? Liefs Riv.
hoi riv jammer dat er nog niks te zien was, reken maar dat je om de dag in het umcg zit. ja wij hebben ook 6 keer de eigen cyclus poging gedaan, hiervan 3 keer een voortijdige eisprong gehad, en 2 keer een tp. succes deze ronde!! liefs wilma
Ja Riv, om de dag heen en elke keer bloedprikken. Mijn arm ziet er nu even heel raar niet-blauw uit, haha: al een week geen bloed geprikt. Tjee Wilma, na zo veel pogingen nu dus wel echt echt zwanger... volhouden loont dus echt! Gisteren blijkbaar goed uitgehuild, vandaag niet labielo. Lekker gewoonbeursd in de Martinihallen vandaag. Gezellig! Troostvloerkleed gekocht
Oke ha ha, ik heb nu al een blauwe plek. Ik ken het wel een beetje van de iui. Toen moest ik ook vaak heen. Maar goed het is voor een goed doel. Wilma ben je ook zwanger geworden van de ivf eigen cyclus dan? Liefs Riv.
hoi allemaal nee riv na de 6 keer eigen cyclus heb ik nog 4 keer de gestimuleerde poging gedaan, dus al met al 10 behandelingen gehad. en dat alles in 3,5 jaar tijd. groetjes wilma
Wilma, Het blijft echt bijzonder dat het jullie toch is gelukt! VInd het ook zo irritant als mensen het terecht vinden dat er maar 3 pogingen vergoed worden!! Je ziet bij jullie dat het niet onmogelijk is.
Hey Wilma, las net je berichtjes. Die geven me weer extra moed om door te gaan. Bij ons ook 1 voortijdig eisprong en vorige keer geen embryo door niet delende eicel. Ben gisteren omgi geworden, dus ik zal vanmiddag even weer gaan bellen. Er zit weer schot in. Nu maar weer afwachten.
Fijn Mariska! Eindelijk weer een nieuwe ronde in aantocht. Duurt altijd zo lang he, wachten tot je weer ongi wordt. Wij hadden ook 4x geen tp en dan duurt het eeuwen voor je gevoel. Ik hoop dat je deze keer tot een tp komt...en meer
Hi allemaal, Ik ben weer in kamer 9 geweest. Er zaten meerdere eitjes en 1 aan beide kanten van ongeveer 10 mm. Ik moet woensdag weer heen om 08.40. Ook z'n fijne tijd ha ha. Maar goed het is voor een goed doel he. Wilma jemig jij hebt doorzettingsvermogen echt petje af voor je. Elmo wat heb jij gevolgd in het zh.?? De rest ook veel succes he en ook knap en goed van jullie hoor voor iedereen. Liefs Riv.
Riv, Goed dat er wat gebeurd zeg! Voor Ruben hebben we doorlopen: 6x ICSI eigen cyclus 1x Hyperstimulatie Voor Stijn: 2x Cryo-behandeling en 1x Hyperstimulatie
Mariska, mooi, ongesteld! Laat die nieuwe ronde maar komen! Riv, goed zeg, actie in de eierstokken! En ja, alles tussen 8 uur 's ochtends en 12 uur 's middags is mogelijk.. Vaak moet je op een gegeven moment voor 10 uur zijn. Elmo, hebben jullie trouwens nog cryo's over van Stijns poging? Hier: wachten wachten smachten..
Ja dames, wat een mooie dag he vandaag. het is toch heerlijk weer. Goed voor het lichaam om nu maar eens ons allemaal zwanger te laten worden. ha ha. Ik mag woensdag weer heen. En gelukkig zitten er twee eitjes die vanzelf groeien. Nu maar hopen dat het lukt. Wat vinden jullie? Ik ben nu druk bezig met sporten. 1 keer in de week yoga en 2,3 keer in de week fitnis en 1 keer in de week allerlei vechtsporten/ aerobics op muziek. kan hier mee doorgaan na een punctie of moet ik rustig aandoen? Veel buikspieroefeningen? Liefs Riv.
Hoi Elmo, Wat zijn cryobehandelingen en hyperstimulatie?? De hyperstimulatie is toch met veel hormonen en de grote ivf behandeling zeg maar? Ik vraag mij af raken er wel mensen zwanger van die 6 keer eigen cyclus ivf? Ik heb mijn twijfels echt waar omdat er maar 2 keer een tp gemiddeld wordt gedaan? Heb jij ook iui gehad??? Liefs Riv.
Ja, er is hier in ieder geval een Marj die een kindje heeft gekregen door ICSI in eigen cyclus. De kansen zijn als volgt (dus het gebeurt echt!): 30 % kans op zwangerschap na 6 x eigen cyclus en 30 % kans op zwangerschap na 1 keer hyperstimulatie. Dat is als je extra hormonen krijgt om meerdere follikels te laten rijpen. Sommigen hebben dan 8 of 12 of zelfs 20 eitjes (da's wel een grote aanslag op je lijf, zo veel!) Dus ook vaak meerdere embryo's. Er worden dan embryo's ingevroren (cryo's) en later ontdooid en terug geplaatst. Bijvoorbeeld als je niet zwanger werd van de verse embryo, dan heb je meerdere pogingen uit 1 hyperstimulatie doordat je de cryo's nog kunt laten terugplaatsen. Of nadat je zwanger werd kun je nog een cryo gebruiken om een brusje proberen te krijgen. Kans op zwangerschap bij terugplaatsing van een cryo ligt wel lager dan bij een vers embryo. Wat betreft sporten na punctie: ik heb op de dag zelf wel wat buikpijn en zou het zelf niet doen. Je voelt het zelf wel aan denk ik. Ik werd ook erg moe deze keer, maar kan ook van de spanning zijn. Ben wel gaan werken 's middags en 's avonds ook nog.
Dank je wel Mijs. Ik ben nu weer op de hoogte hi hi. Ik kom met de ivf nog maar net kijken en vind het wel spannend. Oke dat met het sporten zullen we zien. Ik moet inderdaad maar kijken wat het wordt. Liefs en bedankt he.
Ik herken dat gevoel van mijs wel na de punctie, was ook wat moe. Had het zelf ook al geweten aan de spanning vooraf. Ook hield ik een beetje een zeurende zijsteek. Ik heb het beetje rustig aan gedaan die dag. Heb vanmorgen gebeld, kan 1 april weer voor de eerste echo, als dat maar geen grote grap wordt
he mariska hoe laat heb je die echo?? wij hebben dan ook een echo om 10:20 uur. wie weet komen we elkaar tegen. hier is vandaag iemand geweest va moeders voor moeders!! ik ga nu lekker pies verzamelen!!! liefs wilma