Ik hoor veel over plopjes bij zwangerschap, is dat een beetje hetzelfde gevoel als dat je een irritant spiertje hebt wat zich onwillekeurig samentrekt??? Een beetje trillig gevoel zeg maar?? Ik heb zoiets wel eens boven het oog, dat gevoel maar dan in je baarmoeder zeg maar, zoiets heb ik nml na mijn tp ook gevoeld...
Ik ben alles behalve goed te spreken.. Helaas is onze lieve Spiky gisteren doodgereden.. Hier enorm verderietig.
NoU Imke... pff Sterkte... K*T... ff stil hier misschien wel ff bellen met umcg over hoe je je voelt? jippie wat heftig van je zus, ik ken het ook van dichtbij, end at wens je niemand toe. Dat gevoel wat je beschrijft klopt wel ja, had ik ook. en achteraf geloof ik erin dat dat innesteling was of er mee te maken had. bd was 130/90 mag paracetamol erbij voor hoofdpijn. druk weekend gehad, en op tijd rusten, gaat goed. mooie echo weer gehad! ukkie doet t super! mooi mooi! over een maand gaan we op voor de 20 weken echo alweer. sorry beetje ego, druk in t hoofd. tot later!
Spiky is de poes?? Wat enorm K*T, gister was toch al zo'n rotdag. Hè bah lieverd wat weer een ellende. Moet direct even terug denken aan ons hondje wat dood ging tijdens de IVF, echt iets wat je er gewoon NIET bij kunt hebben... Sterkte meis!
Him, bloeddruk is wel ok zo toch?? Fijn, ook gaaf dat de echo zo goed was, super hè, rond deze tijd is het lekker duidelijk te zien! @Plopjes, ja dat gevoel had ik ook wel toen, hoewel ik het ook al wel es eerder gevoeld heb, en nog nooit een positieve test heb gehad, maar goed dat kan natuurlijk wel...
Ach, door die ellendige K*T kanker.. Wat heeft dat al voor heel veel ellende gezorgd.. Bah! Nog zo jong.. Waarom mensen dat moeten overlijden hé? Niet te bevatten. Ik moet er niet aan denken om mijn broer te moeten verliezen. Ik vind het knap van je dat je er zo positief in staat en ik hoop ook echt van harte dat jij je moeder oma maakt en jezelf daarbij natuurlijk mama.
Iets verhoogd, maar verder een mooie bloeddruk toch.. Wat fijn dat de medicatie aanslaat. Nee, de duizeligheid en misselijkheid zakt al af.. Misschien ''wen'' je wel aan de bijwerkingen. Mijn collega is helaas niet zwanger.. Vind het zo kloten hé! Ze heeft nog 2 cryo's en dan is het klaar..
Ja, dat is de poes! Zou met pinksteren 2 zijn geworden! Dat was de dochter van mijn andere poes, dus heb haar zien geboren en al.. En het was gewoon een poes met karakter.. Heel stil in huis. Ik zou je vertellen Jippie dat ik daar ook aan heb gedacht, aan jullie hondje, ook tijdens jullie eerste behandeling. Ze wordt vanmiddag gecremeerd.. Ik hoop dat we het gauw ''los'' kunnen laten. Vooral mijn vriend is helemaal van slag, was echt zijn kat.
Jeetje ontzettend sneu zeg voor jullie poes! zo niks aan om beestjes al zo jong te moeten verliezen, maar oud ook niet!! klein ego berichtje, ik heb ukkepukje hier nu 2 keer "gevoeld" doet me denken aan de kleine bubbeltjes van een glas cola. Ik voelde het toen ik lekker stil lag op bed of de bank! Bijzonder zeg, ons icsi wondertje. Ik hoop dat jullie dit ook heel snel mogen gaan ervaren!!!!
Wauw een bijzonder moment.. !! Geniet er lekker van en hopelijk voor ons ook gauw zo'n mooi wondertje.. ! Ik heb een ongesteldheidsgevoel.. Weet niet wat ik ervan denken moet.
Ik was eerst in paniek bij een ongi gevoel, maar blijkbaar voelen heel veel vrouwen dit als ze zwanger zijn! Houd moed meid! T hoeft in ieder geval niet te zeggen dat t niet gelukt is! (en nog heb ik af en toe een ongi pijn hoor!)
Hallo allemaal, Ook ik ben begonnen met mijn eerste IVF EC nu. Spannend hoor! Enerzijds zin om eindelijk, bijna een jaar na laatste IUI (door laparoscopie en maandenlang Lucrin voor endometriose) weer kans te maken op een zwangerschap. Anderzijds bang voor het bekende circus van planning, spuiten, onzekerheid en de teleurstellingen natuurlijk.. Gisteren de 1e echo, eiblaasje al 13 mm dus vanmorgen meteen gonal-f en cetrotide gespoten. Inmiddels door de 9 IUI's wel gewend aan het spuiten, maar nog nooit cetrotide gehad. Dat jeukte enorm, is dat normaal? Ik zal hier de komende tijd regelmatig lezen en evt. schrijven als er iets te melden is natuurlijk. Iedereen in ieder geval veel succes alvast! Groeten, Klaasje
Hey Klaasje, Welkom! Jammer dat je je hier 'moet' aanmelden, dat het met IUI niet heeft mogen lukken! Ik heb ook geen cetrotide gespoten, dus ik heb geen idee, klinkt wel een beetje als allergische reactie. Wanneer moet je weer naar het UMCG? Dan maar even vragen... We zijn een klein groepje op het moment, ik vind het wel leuk dat er meer mee komen schrijven, jammer alleen van de reden waarom hè.. Jij ook succes!
Wij 'mogen' wss. ook naar het UMCG. Mogen tussen haakjes, omdat we anders naar de PGD-afdeling in Utrecht of Maastricht moeten en dat is helemaal een pokke-eind voor ons. Dus ben al blij als we in Groningen terecht mogen. Utrecht is overigens net zo ver, maar richting Groningen hebben we veel minder last van files. Sta ingeschreven bij de klinische genetica-afdeling van het AMC, maar heb nog niks gehoord. Hopelijk worden we snel gebeld en hopelijk voor verwijzing naar Groningen. Ben gewoon heel benieuwd...
Hoi Klaasje, ik had dat ook met de cetrotide. Het inspuiten hoe langzaam ik het ook deed was vaak wat pijnlijk en prikkelend en al gauw kreeg ik er jeuk van en werd de insteekopening wat dik en rood er om toe, meestal was dit in de loop van de dag ook weer over bij mij. Waar het van kwam weet ik niet, heb er nooit naar gevraagd.
imke, ik hoop toch echt voor je dat je gevoel het verkeerd heeft!! wij mogen beginnen met icsi de uitslagen waren allemaal goed, morgen al eerste echo.... vind het allemaal erg spannend... maar ben wel blij dat we nu verder kunnen!!!
Hey Imke, Bij alle pogingen had ik gevoel nu moet het raak zijn, uiteindelijk steeds teleurstellingen. Dacht van alles te voelen en steeds mis. Toen ik dacht net als jou op moment, heb ik in de laatste week voor de test veel huilbuien gehad, veel verdriet dat ik het gevoel had dat het weer mislukt was..................maar had toch een positieve test Nog even wachten, hoop dat je het net als mij mis hebt. Sterkte de komende dagen. Ik weet hoe zwaar ze zijn