IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Tja Imke, ik weet hoe het voelt, het kan alle kanten op. Nog even doorbijten meis! Wanneer mag je testen? Veelste spannend hè... Hoe gaat het verder, na al die narigheid?

2. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    welkom deesje en klaasje!

deb dat is goed nieuws!!

Imke houd moed meid!! voel je verder iets!?
    ik zeg geen bloed is GOED!

Jippie trek je dat wachten nog wat?

Mariska, hoe gaat t bij jullie?

Warm he meiden? vanavond geshopt, moest nu echt aan de positiebroekn, en WOW wat is mijn buik ineens dik... Pffff, echt een groeispurt hier joh! Maar t wordt allemaal echter en leuker en mooier, zeker als je die bubbels erbij voelt!

3. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ten eerste; wat een gezelligheid!! :D

4. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ohw, lekker dat je geshopt hebt!! En wat fijn die dikke buik! GENIET, GENIET, GENIET!! Ja, zere borsten, menstruatiepijn, maar verder niks. Erg last van de warmte..

Ik hoop wel dat als ik niet zwanger ben, dat ik eerder ongesteld wordt dan de testdatum.

5. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Werd jij voor je datum ongesteld? Ja, wel moeilijk hoor.. Het mag wel opschieten!! Hihi. 31 Mei..

Opzich wel redelijk, maar mis mijn lieve kat enorm! Het is veelste stil in huis! Morgen een nieuw kitten bekijken (mijn andere kat is nogal alleen) :(

Mijn collega is wonderbaarlijk sterk.. Ongelooflijk.

Bij jou? Hoelang moet je nog wachten?

6. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hoi Mariska,

Dank je wel! Het is ook erg moeilijk! Ik hoop dat ik jouw achterna ga.. :p

7. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Heel, heel, heeeeeel veel succes!! :D

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ja ik werd 1 dag voor test dag ongesteld, daarvoor al een aantal keren een beetje bloedverlies gehad. Nog 6 dagen... Het grote aftellen!

Leuk een kitten, voor je andere kat, maar ook voor jullie, altijd lachen zo'n beesje!! Tuurlijk mis je die andere, ik vind met katten ook dat ze echt een eigen persoonlijkheid 'zijn' zo leuk!

9. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik heb op een woensdag terugplaatsing gehad en op donderdag mag ik testen. Mijn collega mocht op dezelfde dag als de terugplaatsing testen. Hoe zat dit bij jullie?

Echt een heel leuk kitten..

Fijne pinksteren allemaal!

10. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Leuk, een kitten. Die van ons zijn alweer twee jaar (en ouder).
    Wij moeten twee weken wachten voordat we gebeld worden voor een afspraak over acht weken...
    We zullen zoiezo een keer naar Maastricht moeten, maar hopelijk kunnen we dit in september doen, dan gaan we op vakantie naar Zuid-Limburg, mss. kunnen we het combineren.
    Onze eerste afspraak is iig in Groningen, we hoeven tenminste niet eerst naar het AMC.
    Ben benieuwd hoe snel (of langzaam) het bij ons gaat...

11. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    ik hou het even kort heb zo vrijgezellenfeest van een vriendin!!
    maar er waren gister 2 eitjes van 12mm, morgen weer een echo, eens zien welk eitje 'gewonnen'heeft....
    merk dat ik het echt heel erg spannend vind allemaal.... was dat bij jullie de eerste keer ook zo?

fijne dag allemaal, het is weer heerlijk weer

12. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Ik mocht ook 15 dagen na afloop testen. dus op dinsdag de tp en op woensdag testen, maar stiekem had ik op de dinsdag al een heule duidelijke tweede streep! dat kon niet meer van de hormonen komen!
    5 dagen meid, hoe voel je je?

13. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Oké, dan klopt dat dus wel. Ja, wordt nu wel enorm spannend hoor. Ik heb zelf een ongesteldheidsgevoel.. Krampjes. :$ Wel ben ik 's avonds een beetje misselijk na het warm eten. En mijn vriend zei vanmorgen dat mijn borsten voller lijken/zijn?? :( Dus heb meteen in de spiegel gekeken, maar kon er niks anders aan zien/voelen.

Hoe voel jij je?? Gaat echt snel hoor allemaal..

14. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Jippie; ook alles goed met jouw meis?

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oh wat spannend allemaal, hoop zo dat de misselijkheid iets moois betekend!! Ik heb op donderdag terugplaatsing gehad en mocht op vrijdag testen.(dag 15 dus ook) Ik heb stiekem 2 dagen eerder een piepklein streepje getest, maar ja daar heb je ook niks aan. Dus je moet voor jezelf uitmaken of je dat evt zal willen weten of niet.... De kans dat het alsnog mis gaat is toch wel heel reeel. Ik heb het niet als een (zeer vroege) miskraam gevoeld, maar als mislukte innesteling...Niet erger als een mislukte poging zeg maar.

Hier gaat het prima, zit heel erg te wachten tot ik ongesteld word, kom maar op, ik wil weer een kansje wagen!!!:) Ik zit nu op mijn 24e cyclusdag, dus kan niet zo lang meer duren, maar ik weet natuurlijk niet hoe mijn lichaam in de war is geschopt door alle hormonen...-En we wachten maar weer af.... tap-tap-tap-tap..

16. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Even snel een vraagje tussendoor;

ik hoor veel over de zwangerschapstesten van de Kruidvat: 2 voor 5 euro. Zijn dit dan de testen met zo'n pipetje? Anders kan ik geen één vinden voor die prijs.

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Nee volgens mij niet, moet je eroverheen plassen. Ik heb ze gevonden op de online kruitvat winkel, heb direct maar 4 besteld;)!

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik heb nog even gekeken; www.kruitvat.nl ;Kruidvat Zwangerschapstest Luxe kosten 9,45 euro per 2 stuks! Ik weet alleen niet zeker of je er inderaad overheen moet plassen.

19. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ja, maar in de winkel zijn nog andere te koop, daqt is namelijk met zo'n pipetje. Veel hoor ik erover dat die juist zo gevoelig zijn en kosten geen drol! Vandaar.. Van de week maar eens even kijken.

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela

Ik denk dat ALS ik deze week niet ongesteld wordt dat ik de donderdag ga testen, dus de 31 ste, óf ik wacht tot zaterdag, omdat we dan allebei vrij zijn.. Ik moet de hele week om 07:00 uur beginnen namelijk en als de test dan well negatief is.. PFF! Waar je maar zin in hebt op dat moment, maar geen werken.

Ik hoop dat je gauw ongesteld wordt en zeker een heel mooi kansje mag wagen!! Succes met wachten.. Bah, vervelend! :$

Deel Deze Pagina