Ik kan het niet zien, maar als je 1 hebt liggen is dat vast prima, hij hoeft volgens mij ook niet extra gevoelig te zijn. Zeker niet als je later gaat testen als wat ze hebben aangegeven.
Nee, gelukkig niet! Alhoewel ik wel steeds zo'n gevoel heb dat het elk moment kan doorbreken.. It's killing me..
Ben op vakantie geweest en ga morgen bijlezen. Imke...zie ik het goed? 14 dagen na tp, geen bloed...al getest? Oke, ik lees 1 blz terug
wat lekker, even er tussenuit! Hebben jullie het leuk gehad? Vandaag dag 14 na de punctie, dag 12 na de terugplaatsing. Als ik niet ongesteld wordt, test ik zaterdag. Zijn dan beide vrij. Maar, voor mijn gevoel ga ik ongesteld worden.. Helaas. Heb er gewoon geen vertrouwen in.
meid hou hoop! ongi gevoel had ik ook hoor! heel erg zelfs dat ik er niet in geloofde. Verder nog wat signalen? ik had gevoelige borsten bijvoorbeeld, en last van (witte korrelige) afscheiding (SORRY!!!) kv testen 2 voor 5 euro zijn met pipet inderdaad en in mijn beleving super goed! (mijn hele leven 2 gebruikt, 1 voor de testdag en een mooi op de testdag!) Knappe emid als je het uithoud tot zaterdag Jippie hoop dat je snel ongi wordt, wachten is t ergste vond ik!! He elmo, leuke vakantie gehad??
Nou ik kan weer beginnen!!! Ben ongesteld en er ook nog blij mee hahaha, hoe raar kan het lopen! Maar goe mijn eerste pil zit erin, nu nog even bellen, maar ze zijn een beetje erg in gesprek, zal wel door het pinkster weekend komen iedereen heeft 3 dagen vragen lopen sparen. Ik probeer het later nog wel eens. Imke, je hoeft niks hoor, je hoeft niet positief te blijven, je hoeft niet bij de pakken neer te zitten. Je voelt het toch zoals je het voelt en ik geloof niet dat het resultaat beinvloed wordt door hoe je denkt of wat je voelt! Ik duim voor je dat het een positief resultaat wordt!!!! Helaas kan ik ook niet meer voor je doen. lfs!!
Nou, ik weet het allemaal niet meer.. Kan wel janken. Ik was tot gisteren sterk, maar ben nu zo onrustig. Ik weet niet wat ik moet.. Ja, afwachten. Nee, gevoelige borsten had ik alleen in de eerste wachtweek, door de Pregnyll denk ik. Verder 's avonds (niet eens elke avond) met vlagen misselijk, maar dat zou wel door de Utro komen. Korrelige afscheiding heb ik ook een beetje, maar dat is toch ook gewoon de Utro. Dames, tot zaterdag wachten gaat mij echt niet lukken.. Niet hoe ik me nu voel. Om gek van te worden. Pff.
Ha, ja op zulke momenten kun je echt ''blij'' zijn om ongesteld te worden. Ik herken dat. Nu eindelijk weer een begin aan een nieuwe poging. De eerste pil is geslikt. Ik kan niet positief blijven.. Ik voel mij niet zo. Ellendig en enorm onzeker. Zal ik morgenochtend testen? Misschien heb ik dan rust.
Doe wat goed voelt meis, ik herken je gevoel, op het randje.... Onrust, jankerig, je wil graag iets, maar kan niks dan afwachten. Om gek van te worden. Waarom test je niet woensdag of donderdag avond?? Kunnen jullie samen testen en hoef je niet voor het werk. Kruitvat hoeft op NOD niet persé in de ochtend. Gweoon niet heel veel gaan drinken die dag. Is dat nog een idee??? Bij negatief resultaat en geen menstuatie kan je dan altijd nog een testje op zaterdag doen! Ik wou dat ik iets voor je kon doen, er zit niks anders op dan de tanden op elkaar en nog even doorzetten, je kunt het, je bent een bikkel.
' Zou dat mogen 's avonds testen? Op dat papier van het Umcg staat 's morgens. Ik ben al niet zo'n drinker, dus geconcentreerd is het wel. Het enige vervelende is, dat mijn vriend tot 22:00 uur moet werken. Dus testen wordt dan pas tegen 22.30 uur. Ja, die krampen hé die maken mij helemaal gek!! Bedankt voor jullie steun! Lief..
Hier een rotochtend.. Had vanmorgen de punctie voor mn eerste IVF in eigen cyclus. Vond het spannend, eerste keer een punctie, klinkt pijnlijk. Maar viel reuze mee gelukkig. Maar bij het doorzoeken van het vocht geen eitje.. helaas niet meegekomen uit het blaasje, zit waarschijnlijk net in een plooitje.. Ga je dan met al je voorbereiding en goeie gedrag weer naar huis, mét buikpijn, maar zonder kans.. Ben die voortdurende teleurstellingen zo zat! Hopelijk beter nieuws van jullie kant, dat geeft wat moed.
Imke, ik hoop zo voor je dat het niks betekent!! klaasje, nee toch meen je niet? wat ontzettend k*t zeg..... en nu dan? weer opnieuw beginnen? weten ze pas na de punctie dat het eitje mee is of niet? pfff wij moeten donderdag voor punctie voor icsi in eigen cyclus, ook de eerste keer en vind het zo ontzettend spannend... nog adviezen om mezelf rustig te houden? en las iets over een foto maken? is dat bij de punctie of bij de tp (die hebben we hopelijk zaterdag)