IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik heb er een hard hoofd in... :(

Ik heb een uur van te voren 1000 mg. Paracetamol ingenomen. Voorderest is het mij echt 100% mee gevallen. Ik hoop voor jou dat je het netzo mag ervaren! En natuurlijk een mooi embryo eraan overhoudt.

Succes meid.

2. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wat ontzettend K*T! Meis, wat een tegenvaller zeg!

3. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik heb net een test gedaan.. HELAAS.

4. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Deb27: Ja, nu weer wachten op menstruatie en opnieuw beginnen. Ze weten idd pas na de punctie of het eitje meegekomen is, 70% kans zeggen ze. Die punctie viel echt 100% mee, kan het niet eens echt pijnlijk noemen, dus maak je geen zorgen. Nu een beetje gevoelige buik, maar da's niks vergeleken met de teleurstelling.. Succes met je punctie!

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Dat is kut meid, je bent nog wel een beetje vroeg hè... Ik snap het wel hoor. Je mocht de 31e testen toch?? Hè bah ik had het zo anders gehoopt, maar goed nog wel even 2 daagjes afwachten hoor, het is nog niet helemaal over.... Ben je wel vrij nu??

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Klaasje, ook al rot nieuws, je weet dat het kan, maar het lijkt mij ook wel flink balen, je hoopt toch op een eitje en een kans!

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Deb, wij konden ook foto's maken bij de punctie, maar ik had wel een hyper, dus veel eitjes, weet niet of je bij 1 eitje ook foto mag/kan maken, de monitor moet wel doorgeschakeld zijn vanuit het lab.

Adviezen, hmmm weet niet, ik had op de 1 of andere manier, 'zin in de punctie' niet zozeer de prik, maar ik had het wel aan een nieuwe kans toe zeg maar!

8. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Nee Imke, shit shit... ff stil hier...
    Dikke knuffel meid, even lekker alles laten gaan hoor...

klaasje dat zijn echt klote puncties, je voelt die pijn, maar waarvoor, niks! van de 4 rondes in eigen cyclus hadden we 2 rondes waarbij er geen eicel was meegekomen. Heel zuur, en ik was er altijd helemaal flauw en verdrietig van.
    Artsen noemden het ook meer "falen" van de techniek en dikke vette pech. Sterkte meid!

Eerste keer punctie vond ik ook retespannend!

Vandaag voelde ik ons ukje heel erg duidelijk! willen jullie ook een buikfoto zien binnenkort??? (*vraagtditheelvoorzichtig*)

9. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik begin ook al te vloeien.. Dus denk wel dat het echt over is. Ja, moet morgenvroeg pas weer werken.

10. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ja, HIM!!! Tuurlijk willen wij dat!! :D

11. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wij hebben ook foto's met de punctie en terugplaatsing gemaakt. Heel bijzonder.. Dus zeker camera meenemen.

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    ohh Imke, k*t zeg.... weet eigenlijk niet zo goed wat te zeggen...

Ik word nu toch wel een beetje bang hoor, wat als ze geen eicel vinden, dan is alles voor niks....hoe gaan jullie daarmee om? en gebeurt dat vaak?

13. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Mijn eerste punctie was ook een enorme teleurstelling. Was dr helemaal klaar voor, maar kreeg helaas geen punctie. Mijn eisprong was al geweest, we waren te laat met de punctie. Dat was ook een zware domper.

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Imke, shit, ook al vloeien... Ik heb het met je te doen, voelt zo k*t en leeg. Weet ook niks beters te zeggen, ik baal met je mee.

@Deb, ja in eigen cyclus moet je je wel realiseren dat dit kan gebeuren. Je hebt dan niet van die ellendige wachtweken, maar kan me wel voorstellen dat het een enorme domper op een spannende dag is, zeker de eerste keer. Realiseer je wel dat ook met een hyper het niet gezegt is dat je 6 eitjes hebt bij iedere punctie, dus vandaar net zoveel kans na 6 keer, ook als je een keer geen eitje hebt.

@Him, Ja showen die buik!! (ook al ben ik wel een klein beetje allergisch voor zwangere buiken:), ik kan die van jou wel hebben!!!:p)Dus kom maar op!!!

15. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Nou vloei ik weer niet.. Tjonge, jonge wat is dit kloten! Voor de zekerheid toch maar Utro erin gestopt.

Slaap lekker laiverds.

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ja wel doorgaan hoor, niet zomaar stoppen met Utro !! Trusten meis!

17. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Crazy about it...

18. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik heb de verpleegkundige gebeld en die zegt morgen opnieuw testen. Verder zei hij ook niks. Dus... Zo eerst maar weer naar de Kruidvat.

Worden jullie al gek van mij? Ik wel van mijzelf. Hihi.

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Nee hoor, ik word niet gek van je, gewoon doorgaan met Utro inbrengen en hier spammer en morgen nog es kijken! Nog geen bloed verder?? Blijft spannend hè...

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Oké gelukkig.. ;)

Nee, geen bloed alleen de krampjes blijven.

Deel Deze Pagina