IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Vanmorgen ben ik iets begonnen te vloeien, zal morgen wel echt doorbreken. Ja, zo voelde ik mij ook.. Had er nog geen traan om gelaten. Gisteren praktisch de hele dag gejankt.

Ik wou dat wij ook cryo's hadden, maar helaas.. Nu al poging 2, bah en we hebben maar zo weinig. Ik ben blij dat we een poos terug al aan het sparen zijn gegaan voor een evt. 4e poging.

Nee, nog geen kitten!! MAARR.. Zijn druk aan het kijken voor een pup! Wat leuk een boxer! Dat houdt je zeker bezig, leuk hoor! Een teef of reu? En hebben jullie ook andere huisdieren?

Heel plezier van je pup! :D

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oh misschien ook een pup!! LEUK!!!
    Wij hebben een teef, willen misschien nog een keer een nestje fokken! Lijkt ons ook erg leuk! (wel heel vermoeiend denk ik 1 is al zo druk, hahaha)
    Fijn dat jullie nog de financiele mogelijkheid hebben voor evt nog een 4e poging! Dat geeft wel iets drukvermindering! Maar laten we hopen dat dat niet nodig is!
    Ik heb ook een jankdag gehad hoor, moet even dan is het er maar weer uit! En daarna kop der weer veur en gaan!

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Het was even zoeken, we zijn nu een mmm clupje!

4. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Huh... ? Rustig hier dames.

5. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ja, hebben een leuke pup gevonden!! Woensdag kijken.
    Haha, wordt heel vermoeiend denk ik!

Nee, geeft geen drukvermindering.. Tenminste zo voel ik het niet. Geef het liever uit aan mijn baby uitzet. Maar ookal betaal je het zelf wel, to t hoelang ga je dan door? Moeilijk allemaal hoor.

Anyway.. Laat mij maar weer starten.

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ja dat is moeilijk, maar daar ga ik me nu niet meer mee bezig houden. Ik had nooit verwacht dat ik IVF zou gaan doen, dus ja tot hoever je gaat merk je pas later...

Pup is erug vermoeiend, als een kind ook zo vermoeiend is... hahaha, maar onze pup wil overdag slapen en zodoende zit ik nu achter de computer. Even laten plassen en nu moet ze zo weer op bed.

Trusten!

7. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hallo dames,

Na een aantal keren wat slecht nieuws te hebben gehoord en na de operatie, hoop ik dat ik ook weer mee mag doen.
    Ondertussen weet ik nu dat ik PCO heb, vijandig bms, en hoogstwaarschijnlijk ook endometriose.
    Op 24-05 heb ik een laparoscopie gehad waarbij de eileiders zijn doorgespoten en er is endometriose weggehaald.
    4 Juli mag ik weer naar het UMCG

Groetjes BabyWish

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb ook even gezocht maarrrr... gevonden!

9. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hoe zit het met onze date dames?

10. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Dat is zeker slecht nieuws! Het pakket wat je juist niet moet hebben, heb jij zowat!

Wat gaan ze 4 Juli doen?

11. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Gooi maar een datum op, en pas ik me zo goed als aan wat mij betreft! wie wil er mee *we maken een lijstje dan!*

He Elmo, weet jij hoe het met KateK is?

Babywish wat ontzettend ellendig, je hebt indd alles wat je NIET wilt.
    Sterkte meid, hopelijk snel een goede oplossing met resultaat!

Wachtdames hoe gaat het?

ICSI in EC, mja ik deed wel stoer tegen de buitenwereld, maar och ik kon wel janken na een mislukte poging, en dan direct nr 1 al, en de tweede keer dat er geen eicel was, was helemaal zuur, ik dacht echt dat er iets met mij aan de hand was.
    Sterkte allemaal!! Maar vooral heel veel succes!!!!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, ik weet niks van KateK.
    Nooit contact met haar gehad. Het enige wat ik toen heb gedaan is een berichtje kopiëren.

13. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hallo allemaal

hier was ik weer na een pauze breek jemig wat is er weer veel gebeurt en bijgekomen

katek gefeliciteerd

hier inmiddels begonnen met nieuwe ronde de eerste hyper pfff wat heb ik een last van die spuiten ben niet te genieten zo vanuit het niets boos en weet ik veel kan ook weinig hebben van somige mensen arme manlief hahah... me buik is zowat bont en blauw van al die spuiten .. gisteren de eerste echo gehad links 10 waar van een 11mm en recht 8 waarvan een 10mm morgen weer heen in de hoop dat de rest ook aan het groeien is .

hoe is het met de rest

knuf zowi

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @ allemaal, wat is het hier rustig zeg! Ik heb het heerlijk druk met de pup, helemaal geweldig, maar ook erg vermoeiend!:D
    Gister naar het ziekenhuis geweest. Woensdag terugplaatsing! Dus dat gaat erg snel! Helemaal blij! nu maar duimen voor en goede ontdooiing!

@Zowi, wat balen dat je zo'n last heb van die spuiten, ik heb er gelukkig niet zoveel last van gehad. Nu in het begin met progynova wel, maar dat is nu ook weer prima, dus misschien moet je gewoon even wennen aan de nieuwe hormoon toestand!

@ Imke, weet je al meer over een pup? Wat willen jullie graag voor ras?

lfs

15. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Oh Jippie wat spannend weer! mijn duimen draaien weer!
    En leuk die pup, zorgt vast ook voor de welkome afleiding!

Zowi ik hoop op meerdere mooi groeiende eitjes bij jou!

@hier, 30 weken opleiding gehad op het werk, dus 40 uren gewerkt, en dat eist zijn tol, nu dus lekker bijkomen!

en zoals beloofd:

02062012392.jpg

16. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    euhm ik bedoel 3 weken opleiding gehad waarvan 40 uren per week :)

17. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Mooie buik meid!! Staat je onwijs goed.. :D En rust maar lekker uit hoor.. ;)

18. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wauw! Woensdag al! Dat gaat idd lekker snel! :D Duimen draaien!

Wij hebben woensdag een Amerikaanse Bulldog gekocht! Helemaal leuk.. ! Wat een gezelligheid! En inderdaad, het is erg vermoeiend! :p

Hoe gaat het met jullie pup?

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hey meiden,
    hier alles goed, maar wel rete druk met zo´n kleine!! Pfff..
    ben na 42 weken zwangerschap ingeleid en na 11 uren weeen (rugweeen) uiteindelijk een keizersnede. Was een giga opluchting. Bleef nl hangen op 8 cm ontsluiting. Ons meisje was kleiner dan ik had verwacht, zo´n 3750 gram en 51 cm. Maar een super mooi meisje met alles erop en eraan. Ik moest nog 5 dagen in het zkh blijven ivm de keizersnede. Op zich wel fijn want lopen gaat de eerste dagen echt niet. Ik voelde me al gauw weer normaal, kleding van voor de zwangerschap kan ik nog lang niet aan (heupen en borsten) maar ben de eerste 16 kilo alweer kwijt. (was totaal 26 kilo aangekomen). De eerste weken komt er giga veel op je af, heb nu het idee dat ik het wat onder controle heb en heb nu ook weer tijd om af en toe even iets voor mijzelf te doen zoals internetten, daar had ik de eerste paar weken echt geen tijd voor. Moest er erg aan wennen, ook even iemand bellen ging niet zo makkelijk. Nu heb ik het beter in de hand allemaal en gaat het veel soepeler zonder dat het tenkoste gaat van mijzelf. Qua nachten voed ik iedere 2 en half a 3 uren. Ze groeit goed en qua herstel ben ik (op moeheid na) weer mijzelf. Erg fijn!

Hoe gaat het met jullie?

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Onze Bliksem!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina