IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wat fijn dat je er wat meer grip op krijgt! En dat alles goed met jullie is! En dat het wennen is wil ik wel geloven!

51 cm. is een flinke meid toch!? Heel veel geluk! ;)

2. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    imke wat een leuke hond!

kate!! wat fijn om iets van je te horen, wat een verandering in je leven he! fijn dat het nu allemaal weer wat beter gaat, zal ook een flinke omschakeling zijn allemaal!
    ben wel erg benieuwd naar de naam van jullie prinses!
    geniet er lekker van en hopelijk tot snel!

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Him, wat een mooi buikje zeg! Lekker van genieten hoor!!

@Katek, fijn even weer wat van je te horen en dat het wat beter gaat, lijkt me ook een hele opgave om alles weer een beetje op de rails te krijgen, ook jij lekkker genieten hè...

@Imke aaaaaaah wat een enorme scheet!!!

@Zowi, hoe gaat het met jou???

@all, dan moet ik ool maar even een foto spammen:p

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ons snoepje;:D

DSCF0047.jpg

5. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

him mooi buikje hoor geniet er van ...

katek blij dat alles goed met jullie gaat geniet lekker van de kleine meid

imke en jipie wat een scheetjes

hier alles rustig kom net weer uit het ziekenhuis er groeit wel wat maar volgend de arts te langzaam hoor vanmiddag of ik bij moet gaan spuiten heb er redelijk wat zitten recht stuk of 15 waar van nu 5 rond de 14 mm zitten en links 12 waarvan 2 13 mm dus maar weer afwachten kwa hormonen wordt ik nu wel wat rustiger heb ik het idee hahah zal man lief eens vragen hoe ik de afgelopen dagen was woensdag weer heen dan hopen dat ze wat meer doen hier druk met ook een kleine alleen geen hond maar een baby valkparkiet erg leuk moet alleen nog veel leren maar dat komt wel goed zal eens kijken hoe ik een foto moet plaatsen .

knuf zowi

knuf zowi

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik heb 2 emmy's on board! Beide goed ontdooid dus ook nog 2 in de vriezer gebleven! Ben helemaal blij, ze zagen er heel mooi uit volgens het personeel. Wij vonden ze ook prachtig, mja dat zeg je altijd van je eigen hè:p! Nu maar weer broeden!

7. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Yes jippie! broeden maar! Super nieuws meid!

En ik zag nog zo'n leuke hond!

Zowi hoe is het nu met je en je follikels??

Hier teruggefloten door de gyn, moet minder gaan werken en meer rusten, bloeddruk ging weer omhoog met de nodige buik en hoofdpijn! dus medicatie verhoogd. houd ook in dat ons kleintje straks de eerste 24 uur geobserveerd moet worden na de geboorte, maar zolang t kleintje nog maar warm blijft zitten! Want we zijn ook even gewezen op risico van vroeggeboorte... Al met al, word ik er niet blijer van, en heb even een dipje... Sorry dames, even heel erg ego... Ik weet dat jullie ook zo graag willen en nu klaag ik...
    Beebje deed t nu wel goed en ik ben mega nieuwsgierig naar de 20 weken echo!

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    HIM, vind ik helemaal niet ego hoor! Goed luisteren naar de gyn, laat het werk maar even werk zijn, dit is veeeeel belangrijker! Ik snap dat je een dipje het, zet het om in verstandige keuzes en leg je neer bij het feit dat je rustig moet gaan doen!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pittig verhaal over prachtig babymeisje, super mooie buik, 2 snoepige hondjes en..... 2 emmy's on board!

Wat een goede berichten dames!!

Denk aan jullie!!

10. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    doe ik Jippie, thanks voor je lieve woorden.

Vriendin/fotograve op bezoek gehad, en deze kan ik jullie niet onthouden!

18+6
    IMG_5541.jpg

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mooie foto zeg!!

12. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

him : mooi buikje hoor. doe je wel rustig aan lekker er van genieten

jippieje : hopelijk blijven ze plakken de duimen draaien hier

hier wat minder afgelopen maandag te horen gekregen dat ik meer moest gaan spuiten 175 woensdag niet veel actie te zien naja er zat wel wat maar het groeit te langzaam nog maar meer bij spuiten zit nu op 200 vandaag weer heen geweest gaat wat beter nu 1 van 17mm 15mm 14mm 12mm 12mm 16mm nu weer afwachten wat ze zondag gaan zeggen .. pfff zo blij zijn als de punctie achter de rug is me buik is inmiddels bont en blauw van het spuiten maar goed hou wel in het achter hoofd dat het voor een goed doel is

hoe is het voor de rest met jullie

alvast een goed weekend .........

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey meiden,
    Weer rustig hier, lekker druk allemaal?
    Imke hoe gaat het met de pup, ook onderbroken nachten? Wij nog steeds, maar ze houdt de bench wel poep vrij, dat is ook wat waard!:D

Verder geen nieuws, heb zuurbranden, maar lijkt me toch echt nog te vroeg voor een syptoom. Gister beetje vet gegeten, zal daar wel mee te maken hebben. Ben nog relaxed onder het afwachten, gelukkig! Nog 1 week werken en dan eerst een weekje vrij!

Fijn weekend nog allemaal!!!!

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey hebben jullie al gehoord/gezien elders op zp, volgend jaar worden zeer waarschijnlijk wel 3 IVF behandelingen vergoed uit de basis verzekering!!! (voorwaarden; tot 43 jaar max.1 embryo's per keer terug plaatsen de 1e 2 keer ,zie ook freya)

Is wel een feestje waard!!!!!:D

15. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
  16. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Zowi hoe gaat ie nu dan?

Jippie hoe voel jij je?

Imke waar hang jij uit meid?

Super nieuws dat uitbreiden van t pakket!!!

Ik doe indd rustig aan, minder uren werken. en een vaste dag vrij.
    morgen 20 weken echo, shakie shakie spannend....

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey ik voel me prima, niet bijzonder gespannen, maar ook geen klachten. Afwachten maar dus. Verder ontzettend blij met onze pup, zo lief is ze, zorgt voor veel blije afleiding en af en toe een gebroken nacht;)!

Ja Imke, waar ben je, mis je ook een beetje. Ook druk met het hondje? Het is trouwens helemaal een beetje stil hier.

Goed HIM, rustig aan doen en heel veel succes morgen, blijft wel aldoor spannend hè, hoop een super mooie echo voor je!! Probeer je wel ook te genieten!!!?!?

18. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    ik ervaarde de tweede tp heel anders, rustiger was ik.
    eerste keer is mega spannend natuurlijk.
    de eerste week kon ik me ook prima vermaken, laatste paar dagen was wel weer killing.
    fijn dat je afleiding hebt meid! zet m op, lekker broeden daar!

hopelijk een mooie echo, maar in eerste instantie gewoon op een gezond kindje! pff, bibbertjes hoor!
    vriendlief heb ik aan t verven gezet op de kamer...

19. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

hier gaat alles redelijk goed donderdag gaan we horen wat er gaat gebeuren ik spuit inmiddels 225 ml erg veel maar de eicellen groeien bijna niet is nu dan ook gezegd dat ze zich zorgen maken om de kwaliteit ervan als er niks veranderd is donderdag wordt deze behandeling stop gezet en schijn ik een kuur te krijgen zodat me ongi komt en dan opnieuw proberen nu weet ik alleen niet of dit wel als een hele behandeling teld of dat ik gewoon nog twee kansen heb .. dus best wel gespannen nu wat er komen gaat ...

knuf zowi

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Zowi, wat erg voor je, knap dat je nog kan zeggen dat het redelijk goed gaat. Kan me voorstellen dat je wel even vreselijk baalt zeg.
    Maar het goede nieuws is dat dit niet als poging telt hoor, een poging wordt wat vergoeding betreft pas gezien als een poging als er een punctie van de eicellen is geweest, dat is bij jou niet zo, gelukkig, dan heb je nog 2 volle pogingen over! (de pogingen van de ec tellen wel als 1 volle poging) Hopelijk gaat het bij jou volgende keer met stimuleren beter!

Deel Deze Pagina