IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Weer een startdatum, super!!

Ik ken idd ook meerdere die wel geluk hadden bij de eigen cyclus behandelingen hoor!

Wilma,
    Super dat je meedoet. BIj Ruben kon ik echt niet meedoen toen (woon te afgelegen) maar bij Stijn kon het wel. Moest ik het wel elke week zelf wegbrengen en zelf naar de vrouw van MvM gaan voor de intake. Ook daar in een potje piesen etc.
    Was een beetje gek maargoed, ook ik wilde per se meedoen!

Hoe gaat het met de rest?

2. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Heee, wat goed, Wilma gaat nuttig plassen vanaf nu! Super!

Is leuk om elkaar in t UMCG tegen te komen! Wie weet is het een beetje rondom het zelfde tijdstip!
    En ik vind 1 april een mooie datum, Mariska, begin je de maand babymakend!

Elmo, langzaam komt zo ook de babywegbrengdag dichterbij :(
    Heb je je kop in 't zand of heb je ook wel weer zin om te gaan werken straks?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

"kop in't zand"

4. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    duidelijk! :)

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Wilma, ik moet er om 9 uur al zijn, dus ik denk dat we elkaar niet meer zien. Was wel even leuk gweest.

6. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hai iedereen,

gisteren weer na het zh geweest, eitjes waren nog niet gegroeid.
    vrijdag moet ik weer heen. dus ik ben benieuwd,
    ik wens jullie ook succes.
    liefs riv

7. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi iedereen,

Wat is het hier rustig ja, ha ha.
    Hebben jullie nog ontwikkelingen meegemaakt? Zijn er nog leuke dingen gebeurd?

Ik ben vanmorgen weer na kamer 9 geweest. Mijn eitjes groeien ha ha. Een is 12 en de andere 14 ongeveer, ik ben vandaag ook begonnen met spuiten. Ik moet zondag om half 9 weer in het ziekenhuis, waarschijnlijk als het allemaal goed gaat dan kunnen we maandag dinsdag of woensdag de punctie hebben.
    Prettig weekend allemaal.

Liefs Riv.

8. wilma82

wilma82 Lid

9 mrt 2010
    61
    0
    0
    verzorgende thuiszorg
    provincie groningen
    hoi allemaal

ja idd het is hier erg rustig,
    riv fijn dat er wat aan het groeien is!! nu aan de spuiten!!!
    lukt het allemaal een beetje???? heel veel succes!!

hier weinig niews te melden, nog steeds elke ochtend een keer overgeven, en daar ben ik eigenlijk heel blij mee!!!
    donderdag de 2e echo,

elmo die 2e echo is die ook inwendig??? en daarna is het einde ziekenhuis??

groetjes wilma

9. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee Riv, mooi dat er twee follikels groeien. Kijken of ze allebei doorzetten. Hoe ging het spuiten?

Hier niks te melden, wacht op menstruatie. Over ongeveer 2 weken weer voor volgende ronde naar t UMCG.
    Nu lekker met Mijsman weekendje weg. Maar internet is overal met m'n foontje ;)
    Hoop op niet te veel regen: lekker veel buiten!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Groei groei groei eitjes van Riv!

Wilma:
    Inderdaad, echo is ook nog inwendig (uitwendig zou je het echt te slecht zien, nou doet ie het nog leuk ook, op een foto'tje!)
    Wat naar dat je zo misselijk bent zeg. Natuurlijk heb je het er voor over maar na zo'n lange weg is het toch een beetje jammer van de feestvreugde!
    Hebben jullie het al veel mensen verteld? en hoe?

Mijs,
    Heeeeeerlijk weekendje gewens meid! Ik hoop dat je bloemetjes heel gezellig staan!

11. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi dames,

Hier de hele nacht niet geslapen, ben erg misselijk en er licht in het hoofd. Het spuiten wil wel dit heb ik ook al gedaan met de iui 6 keer achter elkaar. Maar ik denk dat ik weer niet goed over de hormomen kan. Was de vorige keren ook al zo. Maar goed nu spuit je weer anderen en een heel klein beetje. Nou ja ik weet het ook niet.

Wilma wat vervelend dat je zo misselijk bent. Ik wens je veel sterkte toe.

Mijs veel plezier op vakantie geniet er maar lekker van je hebt het verdiend.

Elmo, hoe gaat het met jou kindjes?

Liefs Riv.

12. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hi we krijgen dinsdag de punctie. Best wel spannend nu.

Prettig weekend iedereen.

13. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    wow Riv, dinsdag al de punctie. Dat gaat snel zeg. Ik hoop dat alles lukken wil. Afwachten maar weer. Spannend.

14. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hey meiden kom ff snel melden dat de pretecho onwijs leuk was, en het word een MEID heb 1 echo in me album staan, ik reageer van de week ff uitgebreid, hoop dat het me vergeven word. knuf

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Riv, wat goed zeg!
    Dinsdag de punctie alweer. Voor mij gaat het snel maar ik weet dat dat wel meevalt, als je er midden in zit.
    Alvast heel veel succes.

Regi,
    Een MEISJE!! Gefeliciteerd.
    Op naar de 20 wk echo.

Hier is alles goed, ook met de boy's. Vandaag manlief jarig, dus gezellig dagje.

Elmo

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Elmo, gefeliciteerd met je hubbie:D Hoop dat jullie een leuke dag hebben met zijn allen

17. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Riv, vanavond de Pregnyl, hoe laat? Spannend, dinsdag de punctie!

Elmo, van harte met je lief! Hebben jullie een leuke dag gehad?

Regi, van harte dat jullie meid heeft laten zien wie ze is! Leuk, zeg!

Hier lekker weekendje weg geweest.
    Bij terugkomst bleek d'r weer een vriendin zwanger.... Ik wist van NOD dit weekend, had gevraagd om te wachten met het nieuws tot we terug waren, konden we lekker van 't weekendje weg genieten, ongeacht hun uitslag.
    Nu even weer incasseren.
    Nou ja, hoe meer er zwanger zijn, hoe minder er met dat nieuws kunnen komen. Iedereen die met dat nieuws komt, komt niet nog een keer met dat nieuws. Of het moet al mis gaan. Maar daar gaan we niet van uit, dat gun ik niemand!

18. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Mijs, leuk voor je vriendin dat ze zwanger is. Maar ik begrijp dat het moeilijk voor je is. Heb er zelf ook moeite mee. Had zelf een baal weekend.

Dacht zelf het weekend flink afleiding te hebben. Zaterdag met mijn zusjes de stad in geweest en dan zie je allemaal stelletjes met kinderwagens en kinderen lopen en dan denk ik bij mij zelf zal ik er ook nog zo bijlopen over een tijdje of mag ik dat niet meemaken:( Dan komen we vage kennissen tegen in de stad zijn zwanger van een tweeling, hartstikke leuk maar ik weet niet hoe gauw iker weer bij vandaan moet komen. Kom ik thuis, ga ik even naar een markt toe in het dorp, heb mijn hondjes mee, komt een stomme collega aan die zegt: ben je met je kindertjes op stap (mijn hondjes):x
    's avonds gaan we naar een vriendin heeft een etentje georganiseerd voor iedereen die hun geholpen heeft met verhuizen. Haar broer en zijn vriendin met hun pasgeboren meisje mee. Hartstikke leuk maar net even te veel van het goede. En dan ook nog zondag naar een verjaardag van vrienden hun zoontje, heb afgebeld, kon er niet meer tegen, wat een baalweekend. Ligt aan me zelf ik weet het.
    Donderdag weer beginnen in kamer 9, eindelijk weer werk aan de winkel. En maar weer afwachten waar het schip nu weer strand:(

19. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Het schip strandt in zwangerenland! Echt wel!

Hè bah, toch Mariska, zo'n confronterend weekend. Knuffel voor jou!
    Ik merk aan mezelf dat het op en af gaat.
    Ik kan er soms beter mee omgaan dan andere momenten. Ligt helemaal aan mijn bui en op welk moment in de behandeling ik zit. De week na een mislukte poging is zwaar.
    Maar het ligt ook aan wat je meemaakt. Kun je nog zo vrolijk zijn, als iemand je hondjes 'je kindjes' noemt, da's dan toch een klap in je gezicht....

20. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi dames,

Ik ben erg verdrietig. Net na het zh geweet. eerst heb ik een echo gehad. Het mooie eitje zat er nog.
    Punctie gehad, mooi dus geen eitje, alleen een leeg vruchtzakje.
    De hele week na het zh geweest en alleen een leeg vruchtzakje gevolgd. Nou dat is echt een domper voor de eerste keer.

Liefs Riv

Deel Deze Pagina