IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Neem die maar voor lief, zijn straks allemaal weer verdwenen! :D Hihi!

Ja, dat moet ik ook, maar is onwijs moeilijk! Maar.. Ik doe mijn best hoor! ;)

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Zoooo Imke dat gaat super deze keer!! Ik heb ook gehoord van veel drinken, overstimulatie moet niet hoor!! Ga zo door en dan lekker gauw de punctie en dat er lekker veel mogen worden bevrucht!!!!

Him; WOW mooi hoor, lekker genieten, voor je het weet is de buik weg!! (En de armen lekker vol!!:D)

3. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    overstimulatie heeft erg veel nadelen, maar ook voordelen, tenminste ik herinner me een verhaal van Elmo?

Thanks dames :D meisjes buik? ik heb geen idee? ik droom over meisjes, we zien het wel!

4. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

houden we het nog een beetje uit met de warmte pff komende weekend weer erg warm ... moet ook nog eens werk pff dat wordt afzien

imke succes zal voor je duimen laat ze maar mooi groeien ..

him mooie buik hoor geniet ervan voor je weet is die weer weg ...

knuf zowi

5. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hallo allemaal,

Nou zoals het nu lijkt as. zondag een punctie! Er zijn er zo'n 23 door-groeiers. Alleen moest bloedprikken om te kijken of mijn hormoonspiegel niet te hoog is?! Als dit wel het geval is moeten we de behandeling helaas stoppen! :( :( Vanmorgen en aankomende dagen dus geen Puregon spuiten.

Ik hoop vanmiddag op een telefoontje van de verpleegkundige om mij de tijd van de Pregnyl door te geven voor vanavond en de tijd van de punctie zondag, maar als de arts zelf belt.. Dan is het einde verhaal.

Geniet van dit heerlijke weer!!! En jullie horen het nog!
    Byebye!

6. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Vanavond om 22.30 uur de Pregnyl spuiten, zondag om 10.15 uur aanwezig en om 10.30 uur de punctie!!

Mijn weekend kan niet meer stuk!

7. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    ik heb serieus even gegild! was ff spannend, maar joehoe!!!!!! kom maar op met die eitjes meid!! zet m op!

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey Im, dat is super nieuws zeg, pfff spannend even weer hoor!
    Kan me voorstellen dat het nu al een fijn weekend is!!:DSUPER!:D

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dames!
    Ben net terug van vakantie en kom weer ff neuzen.
    Ik zie een prachtige buikfoto van HIM! Mooi hoor!

Hoe gaat het met de rest? Maïs jij had 1-8 de echo toch?

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow Maris, zie ineens van je gesprek én dat jullie het huis misschien in de verkoop doen! Reden: H?

11. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela

Whaha.. Dank je ! :p

12. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Inderdaad spannend! Ik hoop dat de punctie net zo goed verloopt als de eerste keer! Hoever sta jij nuin het traject? Wanneer starten met Decapeptyl?

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik bedoelde eigelijk dat het zo spannned was of het door kon gaan! Maar nu ook weer spannend natuurlijk, maar we weten nu hoe het gaat vind ik wel prettig, ik verheug me al op mijn shot fentanyl hihieindelijk es weer dronken;). Morgen al dus, pregnyl goed gegaan? Nu maar lekker veel rijpen!

Ik mag volgende week de 23e starten, we gaan zien wat het nu gaat brengen!

Succes morgen voor als ik je niet meer 'spreek'!

14. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Imke, hoe ging het??

Thanks Elmo!

Jippie ook weer van start! Mooi!

Zowi hoe is het met jou?

15. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Even snel; maar 6 eicellen! 2 miljoen zaadjes. Zowel wij als de arts vinden dit zwaar teleurstellend. Pijnlijke punctie en veel na pijn.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat naar Imke!
    Snap je teleurstelling heel goed. Ik kan alleen maar hopen dat de bevruchting top gaat en je een prachtig embryo terug krijgt!
    Succes en sterkte!
    Elmo

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hè getver Im, had ook wel wat meer van gehoopt. Maar er zijn wel 6 dus ik ga duimen op toch een goede bevruchting bij allemaal!! Sterkte met de napijn, hoop dat je morgen wat beter voelt, probeer je niet teveel op de aantallen te focussen, er hoeft er maar 1 doorzetter te zijn hè!

18. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Hoi!

Nou ik heb van de week vragenlijsten gekregen via de post en heb ze ingevuld...ook mijn vriend moest een formulier invullen.
    Ik ben al 4 jaar bekend met PCOS en nu 22 jaar..
    We willen een kindje en daarom gaan we binnenkort naar de polikliniek vruchtbaarheidsgeneeskunde..:S
    Zo spannend...maar wat gaan ze doen de eerste afspraak..help...iemand ervaring??

19. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

hier alles rustig wel wat last van buikpijn onderin de buik verder erg veel aan het werk momenteel maar is ook alleen maar goed voor de afleiding kan ik ook niet te veel bezig zijn ermee

imke: ik duim voor je doe het lekker rustig aan en laat je maar verwennen door je man

merel helaas welkom hier wat ik er nog van weet is dat ze samen met ons de vragen lijst doornam en uitlegde wat het traject inhield daarna moesten we bijde bloed laten afnemen voor hiv en hep c als het goed is krijg je een brief binnenkort met de afspraak en een blauwe formulier die voor je man /vriend is bedoelt dit is dat je man/vriend zijn zaad moet inleveren voor ondezoek . maar heb je meer vragen stel ze gerust we proberen ze wel te beantwoorden met ze allen

dikke knuf zowi

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ja, dat moet ik misschien doen, maar wil nu ook wel een keer cryo's! Ik besef mij heel goed dat we wel heel snel door de pogingen heen vliegen! Als alle echo's er zo goed uitzien, allemaal grote eicellen.. Dan heb je toch ook grote verwachtingen?

Deel Deze Pagina