hoi hoi ja imke mijn eerste wachtweek is voorbij pfff wou dat ik al mocht testen als ik aan het werk ben kan ik er niet veel mee bezig zijn maar als ik thuis ben ga ik weer van alles denken heb nu sinds een paar dagen een soort van buikpijn maar ook weer niet erg vreemd allemaal had ik de vorige keer niet we zullen wel zien nog een week wachten misschien van weekend al stiekemd een testje wagen .... houden jullie het allemaal een beetje vol met het warme weer? dikke knuf zowi
Dat is dan wel spannend.. Misschien een innesteling. Moeilijk hoor, vooral die tweede wachtweek! Ik ging van alles opzoeken enz. Werd gek van mijzelf. Gelukkig zijn we nu op vakantie ALS er een bevruchting heeft plaatsgevonden en de echo en bloeduitslagen goed zijn.. Nou mij zie je echt niet in de zon hoor.. Pfff. Lekker onder de veranda. Gelukkig wel een weekje vrij! We hebben ook eindelijk een vakantie gevonden; IFA Buenaventura in Gran Canaria, vertrek 1 sept.
hoi hoi o lekker zou zo met je meegaan, helaas laat me werk het niet toe momenteel ergens eind sept begin okt gaan wij weer een weekje na vrienden van ons in zuid duitsland even ontspannen even heerlijk in de bergen even niks doen gewoon het is een drukke periode nu op het werk een collega die af en toe weg valt wegens erg zieke ouder dus kan maar zo zijn dat ik gebelt wordt om te werken maar zoals het er nu na uitziet wordt het vandaag een dagje in de tuin in het zwembad even gezellig met de nichtjes , die zijn inmiddels hier al zo twee weken erg gezellig ze zijn 7 en 10 jaar dikke knuf zowi ps ik duim voor je imke op een mooie bevruchting
Ah Imke snap dat je wel teleurgesteld bent hoor, na zulke mooie echo's! Maar wat Jippie zegt, er hoeft er maar 1 goed te zijn! Duimen op mooie cryo's ook!!! Morgenochtend bericht? En toch lekker eruit! heerlijk Zowi spannend he, en moeilijk om het los te laten en gewoon door te gaan, wachtweken zijn echt killing... Merel geen ervaring met pcos hier, maar eerste afspraak wilden ze bij mij ook al een echo maken (inwendig) Dus daar zou ik misschien ook wel rekening mee houden! Succes meid!
Hoop dat we binnenkort onze eerste afspraak hebben maar een ding snap ik niet...ik heb pco met een extreem lange cyclus van een jaar...dat we niet zwanger worden ligt echt aan mij hoor! Tenminste daar ga ik voor 99% vanuit...waarom willen ze dan vriendlief ook controleren...ik bedoel is dat niet moeite voor niets...ga er toch niet vanuit dat ze dan rare dingen gaan vinden...:S
Ik wordt als het goed is tussen 9 & 10 gebeld (ik hoop na 9.30 uur, want moet voor die tijd bloedprikken) We zullen maar weer afwachten..
Oh Imke het blijft spannend hè.... Ga weer voor je duimen meis, dikke knuffel van mij, ik hoop dat het een ietsiepietsie helpt voor je!
Super spannend Imke! Merel, Alleen maar blij om zijn hoor, die extra zaadtest. Als je straks loopt te klungelen voor jou en na alle opties blijkt het zaad ook niet fantastisch te zijn, zou je zeggen: hadden ze dat niet ff kunnen checken? Hier is het niet gecheckt, na een operatie, ook niet na aandringen van ons (we voelde dat er iets niet goed was) en dit bleek ook zo. Gelukkig zijn wij toen uitgeweken naar een particuliere kliniek en hebben we geen tijd verspilt. Klinkt misschien heel raar hoor, als je net in het traject zit is elk onderzoek vervelend / belastend. Mannen vinden zo'n zaadtest soms ook genant of gewoon letterlijk heel moeilijk. Ik hoop dat de uitslag super goed is en het in jullie geval inderdaad overbodig blijkt. Heel veel succes in het UMCG. Elmo
Imke, ik duim! laat maar snel wat weten!! Merel, klinkt overbodig in eerste instantie, maar ze willen alles nagaan en uitsluiten!
2 topembryo's; 1 is vanmorgen teruggeplaatst! Morgen bellen of die andere zich heeft doorgedeeld en dat ie ingevroren kan worden! Ik broed weer 15 dagen! 5 september mag ik testen! Liefs
Even een vraagje, ben ik natuurlijk weer vergeten te stellen. Het ging een beetje raar namelijk! STEL ik test positief, moet ik dan ook door blijven gaan met de Utro? Ik meen van wel, maar weet het niet zeker meer? Ik heb al wel een medicijnpaspoort laten maken bij de apotheek..
Imke, super! En blijf naar je lichaam luisteren!!! Ik heb ook 1x tegen overstimulatie aangehangen (en was daarna zwanger). Over de utro, volgens mij mag je dan stoppen, alleen bij cryo doorgebruiken.
Joehoeeee! Top emmy aan boord!! broeden maar! Imke, als je positief test bel je het umcg met de uitslag en vraag je het direct? of kom je dan niet uit met de utro?
Hey Elmo, Reden H? snap even niet wat je daar mee bedoelt Reden is dat het nu al eigenlijk wat te klein is voor ons. We willen straks ook weer met behandeling beginnen en mocht dat lukken dan is ons huisje helemaal te klein. We zouden kunnen verbouwen/bijbouwen, maar dat willen we hier niet. We gaan op zoek naar een ander ruimer huis. Maar goed, dan moet eerst deze verkocht worden. Volgende week komt de makelaar. Ben idd op gesprek geweest. Heb gelijk medicatie meegekregen en mag beginnen als we er aan toe zijn. Imke, spannend zeg. Behappy van dit forum is ook zwanger geworden met overstimulatie. Ik hoop dat het lukt, ik duim voor je. Ons eerste x hyper had ik bij de punctie 18 follikels, daarvan vonden ze 9 eicellen, daar bleven uiteindelijk 3 mooie emmy,s over waaronder 1 topper. Die kreeg ik gelijk terug. Dat is nu ons Jasmijntje Maar ik was ook erg teleurgesteld, had op meer embryo's gerekend. Gelukkig werd ik die ronde zwanger en kon ik die teleurstelling van me af zetten. Hoop dat jouw toppertje ook lekker blijft plakken. @ Zowi, jij ook veel succes met laatste wachtdagen. 't wordt weer tijd voor wat goed nieuws hier dames
Ik bel morgen wel even, want anders kom ik inderdaad niet uit! Ik heb er 120 (goed voor 20 dagen) Ik heb aangegeven ongeacht de uitslag ook is dat ik na mijn vakantie contact met hun op neem! Dus als ik positief test en ik moet het wel doorgebruiken dan hang ik!