IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela

Haha Jippie... Dank je! :p

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    En dan straks lekker op vakantie, je hebt het zo verdiend! Lekker genieten hoor!

3. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

gefeliciteerd imke nu lekker broeden en genieten van je vakantie he die utro moet je gebruiken tot 4 sept ik moet hem tot zondag gebruiken en dan maandag testen bij crypto moet je hem gebruiken tot aan de 12 week van de zwangerschap had een van de ivf artsen verteld aangezien ik ook ergens had gelezen dat die langer moest voor de zekerheid natuurlijk bellen veel succes met de wachtdagen en heel veel plezier met jullie vakantie alvast

dikke knuf zowi

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hoe gaat het met jou nu dan Zowi?
    Kan je je banner ook even aanpassen? Raak er helemaal van in de war:D:D:D. Maar jij gaat misschien vant weekend testen toch? Spannend!!!!!!!!!!!!!!

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Merel, ik vind het juist ook erg vestandig om het zaad te testen, want in 30% 'ligt het probleem bij de man, in 30% bij de vrouw, maar ook 30% bij beide dus dat komt vaker voor dan je denkt. (bij 10% tasten ze in het duister bij wie het probleem zit) Dan kun je het maar beter aan het begin vanhet traject weten, voor je allemaal tijdrovende en kansloze behandelingen krijgt!

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Merel: ze onderzoeken de man sowieso, ook om te zien of je in aanmerking komt voor IVF of voor ICSI

7. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Hey meiden!

Bedankt voor jullie info:D
    Maak me niet zo druk om de zaadtest..maar dat komt misschien omdat ik zo twijfel over mijn eigen vruchtbaarheid en bijna nooit menstrueer...maar goed wat jullie zeggen is natuurlijk waar hoop dan ook dat ze als eerte het zaad testen en als dat goed is dan kan ik me op mn eigen rare cyclus gaan storten en de behandeling...
    Natuurlijk samen met vriendlief want die staat natuurlijk 100%achter me maar als vrouw zijnde maak ik me naar mijn idee toch wat meer zorgen over de vruchtbaarheid dan mn vriend:)....maar als zijn zaad ook nog eens minder of niet goed is tja dan zullen de hormoonbehandeling wellicht ook geen effect hebben en dan wordt het wat anders..;)
    Mja ik ga 29e naar de informatieavond trouwens..wellicht worden we daar weer wijzer van:D
    Heb vrijdag de vragenlijsten terug opgestuurd naar het UMCG. Nu afwachten op een brief met de eerse afspraak, weet iemand hoe snel ze hier mee zijn:((of ben ik wat ongeduldig)

8. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Heb ff gebeld en op de testdatum stoppen met de Utro! Alleen met cryo's is het zo dat je langer moet doorgebroken zoals Zowi al zei!

Ik baal ontzettend, want net op het moment dat ik naar het lab wou bellen komt mijn buurvrouw in paniek naar mij toe dat haar man gevallen is met de fiets.. Is met ambulance weg gegaan, maar je raadt het al.. Het was al met al half 1! En mocht maar tot 12 uur bellen! Dus morgen maar een poging doen!

Ik ga lekker mijn koffer inpakken.. Vervelend! Hihi

9. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

hier alles rustig kan de spanning niet meer aan heb vanmorgen een test gedaan maar niks misschien nog te vroeg (hoop so) heb nog steeds last van een rare buikpijn het ene momente erger dan het andere heb ook het idee dat he niet gelukt is kon vannacht niet slapen was er lusteloos allelei dingen gingen door me heen wat nou als het weer niet lukt kan ik nog wel een ronde aan blijven we met zijn twee en dan wordt er niet goed van vorige keer een dag voor de test datum ongi nu nog vier dagen wachten maandag maar testen hoop dat ik het vol hou ...

knuf

10. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ohw Zowi.. Ik hoop zo dat je te vroeg getest hebt hè.. :s heel veel succes met de laatste wachtdagen! Ik weet hoe moeilijk het is!

11. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Zowi meid, ga er vanuit dat je te vroeg getest hebt hoor, het is ook nog heel vroeg!!! Welke test heb je gebruikt?
    Moeilijk he , sterkte laatste dagen!

Imke succes met inpakken, rotklus he ;)

Hmm bij ons waren ze vlot met brief voor eerste afspraak, alleen liet de afspraak nog even op zich wachten dat wel, zal wat van de drukte etc afhangen!

Laat jullie nog even een speciale foto voor ons zien, met een 3 weekjes doen we een shoot.

28+6 2.jpg

Bijgevoegde bestanden:

• 28+6.jpg
      28+6.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      3
  12. zowi

zowi Actief lid

5 jul 2010
    202
    0
    0
    horeca
    omgeving groningen
    hoi hoi

heb die van kruidvat gebruik ga ook nu niet eerder weer dan zondag of maandag testen als dat nog nodig is heb al een week een raar soort van buikpijn maar ook weer niet erg vaag allemaal vandaag een dagje vrij vandaag me nichtjes weer na huis brengen en het huis soppen ...

knuf zowi

13. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wauw!!!!!!!!!! Echt HEEL mooi zeg!! Sprakeloos! Wat genieten hè!

14. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik voel me raar.. Weet niet wat ik heb hoor! Extreem moe, opgeblazen gevoel, plopjes in mijn buik en gewoon een heel raar gevoel! Moet ook vaak plassen! Zou dit door de bijna overstimulatie komen? Ik weet dat dit niks te maken heeft met de terugplaatsing hoor!

Trouwens, mijn andere topper is ingevroren!!

15. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Hallo meiden,

Lees als een tijdje mee en ben sinds kort actief op het forum "icsi in eigen cyclus". Maar wat extra lezen, typen en advies kan nooit kwaad toch?
    Wij zijn sinds juli dit jaar begonnen aan icsi mnc in assen/Groningen ivm slechte zaadkwaliteit van mijn vriend. Twee weken geleden de eerste punctie gehad. Mooie eicel, maar geen terugplaatsing; geen deling(of bevruchting, dat weet ik niet meer! Stomstom).. De gynaecoloog zei dat we er van uit moesten gaan dat dit domme pech is. Stiekem ben ik toch bang dat het straks allemaal niet lukt. Eitje vindt zaadje niet lief, dat verhaal... Hebben jullie ervaring met het niet delen/geen bevruchting? Bij icsi in hormonale cyclus worden ook niet alle eitjes bevrucht. Zou het dan toch echt domme pech zijn???

Zowi: heel veel succes dit weekend met testen!
    Imke: spannend, 5 september DDay!!!

Lieve groet Selam

16. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Ben zo blij, we kunnen 27 augustus al terecht voor onze eerste afspraak voor het orienterend onderzoek:)!
    Onze officiele start van de mmm..:S
    Wie weet wat voor weg we gaan behandelen..spannend!

17. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Nou super, dat is heel snel! Nogmaals veel succes!!

18. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hallo Selam,

Wat jammer dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden, dit zijn er meer overkomen op dit forum! Heel teleurstellend natuurlijk!
    Ik doe de gestimuleerde versie.

ICSI 1; 10 eicellen, maar 2 matige embryo's,
    ICSI 2; 6 eicellen, maar 2 topembryo's.

Dus het is inderdaad ''domme'' pech'' alleen wel heel vervelend natuurlijk!

Heel veel succes!

19. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik had trouwens een linker eierstok van 8.4 cm. Hoe dik zijn ze anders? recht was 4.3 cm. En had nog wat vocht in mijn buik..

20. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Imke
    Ik duim voor je mee 5/09...hopen dat je positief test meid!

Deel Deze Pagina